Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Stel vragen aan Aiky!

Ga naar beneden 
+58
JMT010
ypjwzz
Ingewikkeld
MT
SterkerD010rStrijd
Grootje.
Dani
JAMESZUIDWEST
Yesyah
Shadi Horrooo
Joop
RJ
Nicky Bobs
Gerrit
Vrouwonvriendelijk
Ruben
Randy
Yooz
jordyvision
rmn92
Hauntedbacon
Meezy
Huussuh
Joost
rolow
patrickheij
Zjos
Nick Vayne
Veasum
jespa
Krae
Auron
furr
gutogut
Piwi
Riemiks
De Gevallen Engel
Superboer
BTW
JohanDerksenJr
MBZUIDWD2
master
khadaffi
Neez
Albo
piraat013
lucappel
3x
NiggehvanAlmere
reetkever
Jodenkoek
richforever
Aiky
gosu
Johan
yeye
AGIE
Jaap
62 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 16 ... 24  Volgende
AuteurBericht
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 20:57

@Jaap: Ja dat snap ik omdat iedereen iets gelooft of denkt dat wat hij denkt de waarheid is.

Voor dit soort gesprekken moet je samenkomen een hele dag lang praten in een besloten groep met mensen die filosoferen veel verder dan een bepaalde denkwijze.

Zonder goed geen kwaad zonder leven geen dood. Mensheid bestaat miljoenen jaren en nu zijn we op dit punt. Is dit toeval ? Dat we nu elkaar doodmaken dat er overvloed aan eten is bij de ene en geen eten bij de ander ?. Omdat er 1 iemand snieky is ? Dit gaat veel verder dan geld of een bepaalde denkwijze. Dit is eenmaal de ontwikkeling van de mens. Fucking 50 jaar geleden hadden we een zaktelefoon die je een hernia gaf kijk waar we nu al zijn.

Het kon niet anders.

Hahahaha aub laat me hierover ophouden man AUB.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 20:58

Gaan jullie in Bitterzoet de battles op het podium doen? Ik denk dat die zaal daar erg geschikt voor is. Gaan jullie ook mics gebruiken op dat event? Ik denk eerlijk gezegd niet dat dat nodig zal zijn aangezien de zaal niet ZO groot is.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 21:05

Aiky schreef:
@Jaap: Ja dat snap ik omdat iedereen iets gelooft of denkt dat wat hij denkt de waarheid is.

Voor dit soort gesprekken moet je samenkomen een hele dag lang praten in een besloten groep met mensen die filosoferen veel verder dan een bepaalde denkwijze.

Zonder goed geen kwaad zonder leven geen dood. Mensheid bestaat miljoenen jaren en nu zijn we op dit punt. Is dit toeval ? Dat we nu elkaar doodmaken dat er overvloed aan eten is bij de ene en geen eten bij de ander ?. Omdat er 1 iemand snieky is ? Dit gaat veel verder dan geld of een bepaalde denkwijze. Dit is eenmaal de ontwikkeling van de mens. Fucking 50 jaar geleden hadden we een zaktelefoon die je een hernia gaf kijk waar we nu al zijn.

Het kon niet anders.

Hahahaha aub laat me hierover ophouden man AUB.


hahahahahahha Ainoo Aiky, je bent zelfs ingeburgd als forummember. Welkom famzzz. Je maakt zelfs tussendoor gewoon goeie jokes swa.Trotsss#


kloppie
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 21:18

@Johan: Ik ben een nieuwsgierige vent. Als ik vragen heb zoek ik naar antwoorden en ook in deze geval. Ik ken de bijbel uit mn hoofd en heb met verschillende mensen en instantie's over die dingen gepraat. Als jou opa je verhalen verteld hebt weet je precies hoe alles zit.

Verder wil ik niks meer erover kwijt.

@Jaap: Wij denken dat het toch beter is om in t midden een kringetje te vormen. Dit omdat Bitterzoet van laag naar hoog gaat. We gaan geen mics gebruiken tijdens deze evenement.
Terug naar boven Ga naar beneden
Randy
SJONNIE
SJONNIE
Randy


Aantal berichten : 510
Reputatie : 57
Registratiedatum : 05-07-11
Woonplaats : Onder een steen

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 21:30

Aiky, je bedreigt niemand? kan je dit uitleggen Sad

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 90724754



Laatst aangepast door Randy op di 5 maa 2013 - 21:32; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 21:31

Ik zie geen foto man. Upload ieks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 21:32

Yoo Aiky!
Waarom heb je er voor gekozen om een aantal barbecuebattles en promo ot's(denk aan Surya vs Riemiks) nooit online te gooien?
En rap je zelf gewoon omdat je het leuk vind of denk je echt dat je er veel mee gaat bereiken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Randy
SJONNIE
SJONNIE
Randy


Aantal berichten : 510
Reputatie : 57
Registratiedatum : 05-07-11
Woonplaats : Onder een steen

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 21:33

Trauma.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 21:34

foto?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 21:37

MT vertelde toch ook dat hij een aantal dreig e-mails had gekregen van Aiky?
Jammer dat hij nu niet meer op het forum zit
Terug naar boven Ga naar beneden
Randy
SJONNIE
SJONNIE
Randy


Aantal berichten : 510
Reputatie : 57
Registratiedatum : 05-07-11
Woonplaats : Onder een steen

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 21:40

Wat zie alleen ik de foto?

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 90724754
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 21:43

@Aiky: als Bitterzoet van laag naar hoog loopt is een kring idd beter. Heel dope dat er geen mics gebruikt gaan worden! Zonder mics vind ik het toch wat beter te verstaan. Als ik in Corso in de kring sta merk ik gewoon dat het niet goed te verstaan is door de galm etc (best ironisch aangezien mics juist voor verstaanbaarheid moeten zorgen).

Ik vraag me trouwens ook af waarom jullie er voor kiezen om de events altijd in Corso te houden? Volgens mij zijn er in Rotterdam echt wel zalen met dezelfde capaciteit maar met een veeeeel betere akoestiek (zodat de mics beter tot zn recht komen of dat er eventueel helemaal geen mics gebruikt hoeven worden).
Misschien zijn zelfs zalen met een kleinere capaciteit beter. Ik heb begrepen dat er in Corso 1200 man passen? Op elk event waar ik ben geweest zijn max 300 mensen. Waarom doen jullie het niet in bijvoorbeeld Waterfront?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 21:45

@Randy @Ruben:
Deze persoon is 100 procent te ver gegaan waardoor ik me zo uitlaat. De vraag van voorheen ging over BB.
Er was een tijd dat vast en zeker mensen die jullie kennen of mee praten heel onze forum op pob gingen spammen. En die schit was echt echt niet cool. Daarnaast gingen er een paar door op twitter dus waarschijnlijk was dit 1 van die gasten.

Ben het onderhand vergeten wie dat was. Zeker fake account.

Ik ga me niet verontschuldigen voor die aktie trouwens of niks. Als je me uitdaagt en uitlokt krijg je zo'n reactie. Tis niet dat iemand normaal deed en ik zoiets stuur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 21:52

@Jaap: Je hebt een punt. We zullen in de toekomst gaan kijken. Waterfront hebben we benaderd tot de dag van vandaag niks gehoord. En waterfront is ook niet makkelijk te bereiken ook trouwens.

We hebben ook de Hiphophuis gechecked maar die is te klein en ze vragen daar bijna netzoveel als offcorso.

Ik ben uit trouwheid en loyaliteit gebleven daar altijd. Mocht er iets beter voordoen gaan we daar zeker naartoe. Enige ideetjes ?
Terug naar boven Ga naar beneden
jespa
Akra
Akra
jespa


Aantal berichten : 263
Reputatie : 65
Registratiedatum : 30-07-12

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 21:53

Aiky je hebt nummers als"5gram wordt een kilo" en "coke & money" ben je in het echte leven ook echt een drugshandelaar?
Gaat Excellent ooit nog battlen?
Zag je het forum ooit als vijand/bedreiging?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 22:00

Aiky schreef:
@Jaap: Je hebt een punt. We zullen in de toekomst gaan kijken. Waterfront hebben we benaderd tot de dag van vandaag niks gehoord. En waterfront is ook niet makkelijk te bereiken ook trouwens.

We hebben ook de Hiphophuis gechecked maar die is te klein en ze vragen daar bijna netzoveel als offcorso.

Ik ben uit trouwheid en loyaliteit gebleven daar altijd. Mocht er iets beter voordoen gaan we daar zeker naartoe. Enige ideetjes ?

Club Empire? (vroeger Heidegger)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 22:05

@Jespa: Kheb veel gezien in t leven ik weet hoe t werkt. Nu hou ik me bezig met muziek en cafetaria. Niks anders.

JA Excellent gaat battlen maar in t engels.

Nooit als vijand gezien. Want elke bezoeker op dit forum checkt toch de battles en maken reclame door goed of slecht erover te praten. Wel als een paar zeikende mannetjes bij elkaar die niks te doen hadden maar ik begreep ook dat veel van die opmerkingen kwamen omdat ze niks weten. Omdat ik hart hebt naar hiphop/battle schit wil ik ze toch op de hoogte stellen en inlichten hoe het werkt en hoe wij het beleven.

En naast dat allemaal kom ik erachter dat ik zeker wat tips gaat aannemen in de toekomst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 22:06

@Jaap: Ik ga het checken !! Wat ze vragen en wat ze kunnen aanbieden kwa licht en andere technieken. Goeie Jaap
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiky
Akra
Akra



Aantal berichten : 79
Reputatie : 32
Registratiedatum : 02-03-13

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 22:09

@Jespa: Correctie bedoelde niet dat ze niks weten. Bedoelde dat ze niet weten wat er allemaal afspeelt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 22:09

Aiky heb jij je school eigenlijk afgemaakt of enige opleiding gedaan.
Als je een paar bedrijven runt neem ik aan dat je wel slim bent.
En ik neem ook aan dat je heel veel zakelijk contact hebt met mensen maar je Nederlands is vaak echt belabberd.
Ik denk dat dat heel amateuristisch over komt bij mensen met wie je zaken doet.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 22:12

lol ruben.Met telefonisch contact merk je dat toch niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 22:15

Wauw Piraat
Ik denk dat het meeste contact via de e-mail gaat.
En grammaticale fouten hoor je toch gewoon via de telefoon?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 22:20

Piraat facepalm
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 22:20

Ruben schreef:
Wauw Piraat
Ik denk dat het meeste contact via de e-mail gaat.
En grammaticale fouten hoor je toch gewoon via de telefoon?

mindgames

ik zeg eindelijk Iets positiefs over aiky ,zodat jullie iets negatiefs gaan zeggen over aiky omdat ik altijd negatief reageer omtrent aiky.


Dankjewel jongens ik heb julie weer terug dacht effe dat ik jullie kwijt was


Laatst aangepast door piraat013 op di 5 maa 2013 - 22:30; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 22:27

Vind het wel echt dope van Aiky dat hij joint en vragen beantwoord! respect
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel vragen aan Aiky!   Stel vragen aan Aiky! - Pagina 9 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stel vragen aan Aiky!
Terug naar boven 
Pagina 9 van 24Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 16 ... 24  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» BB & H-Suna - Mensen Vragen Me
» Aiky & Steen - Junk vs Dealer
» Aiky flikker op met lurken en join gwn
» Hef, Aiky & Turk - 5 Gram Wordt een Kilo (Prod. Donovan)
» al effe hele hele harde barz van mij hierzo en wie ready is voor een battle mag me altijd vragen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: