Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Zeitgeist

Ga naar beneden 
+18
Johan
reetkever
NiggehvanAlmere
Sagat
roffazuidje
OVOXO
Piwi
Jodenkoek
kapitein033
caveman
MT
khadaffi
Joost
RJ
BB
AGIE
Zjos
Jaap
22 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Sagat
Kanker Kehba
Kanker Kehba



Aantal berichten : 23
Reputatie : 0
Registratiedatum : 23-05-12

Zeitgeist - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 mei 2012 - 12:03

khadaffi schreef:
@Jodenkoek
Ik heb ook vaak nagedacht over die vraag (gaan de 'goede mensen' die bijna niets verkeerds hebben gedaan nou naar de hel?) Het antwoord is: ja.

Dit kunnen wij mensen niet beslissen. Hemel en hel is niet aan ons om een oordeel over te vellen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Zeitgeist - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 mei 2012 - 12:09

Wow...
Ik durf niet eens op Sagat zijn post te reageren.

Nu wordt het te moeilijk voor mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagat
Kanker Kehba
Kanker Kehba



Aantal berichten : 23
Reputatie : 0
Registratiedatum : 23-05-12

Zeitgeist - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 mei 2012 - 13:11

Als er iets is wat je niet snapt aan mijn post wil ik het best uitleggen Joost.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Zeitgeist - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 mei 2012 - 13:34

Ja ik snap het wel, alleen kan ik geen respons geven omdat ik dan zelf niet eens meer weet waarover ik praat. En ik heb er eigenlijk weinig aan toe te voegen.

Maar hoe kom jij aan al die kennis eigenlijk? Want je ziet zo dat jij je huiswerk gedaan hebt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagat
Kanker Kehba
Kanker Kehba



Aantal berichten : 23
Reputatie : 0
Registratiedatum : 23-05-12

Zeitgeist - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 mei 2012 - 14:18

Bedankt voor het compliment.

Ik denk dat het gewoon jarenlang lezen en leren is, dit soort dingen hebben mij altijd geïnteresseerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagat
Kanker Kehba
Kanker Kehba



Aantal berichten : 23
Reputatie : 0
Registratiedatum : 23-05-12

Zeitgeist - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 mei 2012 - 15:18

khadaffi schreef:


In 620 komt er een verse op aarde waarin er over de toekomst wordt gesproken: de Byzantijnen zullen binnen 3 tot 9 jaar de oorlog winnen. Dit werd door velen beschouwd als onmogelijk; ze hadden al de oorlog verloren en waren heel zwak tov hun tegenstanders. Toch wonnen ze op een wonderbaarlijke manier de oorlog binnen de aangegeven jaren.

Dit klopt niet Khadaffi.


Waar jij het over hebt is een hadith van de profeet Muhammed, waarin hij sprak over een leider en leger die Constantinopel over zou nemen.

Ik citeer:

"Verily you shall conquer Constantinople. What a wonderful leader will he be, and what a wonderful army will that army be!"


Dit is inderdaad zoals door de profeet voorspelde, gebeurt in 1453 door Sultan Muhammed al-feteh de 2e, of in modern turks Sultan Mehmet Han Fetih en zijn leger.

Fetih betekent veroveren of veroveraar.

Sultan Mehmet II was een fantastische leider en heeft het Ottomaanse rijk uitgebreid door Constantinopel over te nemen. Dit is op fantastische wijze gebeurt, en ik raad iedereen aan die geïnteresseerd is in geschiedenis om daar even voor te zitten.






Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

Zeitgeist - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 mei 2012 - 15:24

Fatih veroverde samen met scale en zn volgelingen de belgische jury.
Terug naar boven Ga naar beneden
khadaffi
Geen leven
Geen leven
khadaffi


Aantal berichten : 810
Reputatie : 90
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 110

Zeitgeist - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 mei 2012 - 16:00

Sagat schreef:
khadaffi schreef:


In 620 komt er een verse op aarde waarin er over de toekomst wordt gesproken: de Byzantijnen zullen binnen 3 tot 9 jaar de oorlog winnen. Dit werd door velen beschouwd als onmogelijk; ze hadden al de oorlog verloren en waren heel zwak tov hun tegenstanders. Toch wonnen ze op een wonderbaarlijke manier de oorlog binnen de aangegeven jaren.

Dit klopt niet Khadaffi.


Waar jij het over hebt is een hadith van de profeet Muhammed, waarin hij sprak over een leider en leger die Constantinopel over zou nemen.

Ik citeer:

"Verily you shall conquer Constantinople. What a wonderful leader will he be, and what a wonderful army will that army be!"


Dit is inderdaad zoals door de profeet voorspelde, gebeurt in 1453 door Sultan Muhammed al-feteh de 2e, of in modern turks Sultan Mehmet Han Fetih en zijn leger.

Fetih betekent veroveren of veroveraar.

Sultan Mehmet II was een fantastische leider en heeft het Ottomaanse rijk uitgebreid door Constantinopel over te nemen. Dit is op fantastische wijze gebeurt, en ik raad iedereen aan die geïnteresseerd is in geschiedenis om daar even voor te zitten.







Nee, beide kloppen gewoon. Jouwne is een hadis.

Ik heb het over de Rum soerah.

http://quran.com/30

The Byzantines have been defeated
In the nearest land. But they, after their defeat, will overcome.
Within three to nine years.

En over je vorige reply; Het is idd niet aan ons om een oordeel te vellen wie wel of niet naar de hel of hemel gaat, in de zin van: een imam kan ook naar de hel of iemand die als een slechte moslim werd gezien kan gelijk naar de hemel. Maar de koran is heel duidelijk over de kafiers (de niet-moslims); die zullen voor permanent naar de hel.
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Zeitgeist - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 mei 2012 - 16:04

Niggeh toch Very Happy !

Maar Sagat, wolah jij hebt wel gelijk man.. alles wat jij zegt is gewoon waar man.
Je bent turks toch?

en @Jaap, ik zeg toch ik weet niet heeeeeel veel maar ik weet wel de belangrijkste dingen gap.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Sagat
Kanker Kehba
Kanker Kehba



Aantal berichten : 23
Reputatie : 0
Registratiedatum : 23-05-12

Zeitgeist - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 mei 2012 - 16:33

khadaffi schreef:
Nee, beide kloppen gewoon. Jouwne is een hadis.

Ik heb het over de Rum soerah.

http://quran.com/30

The Byzantines have been defeated
In the nearest land. But they, after their defeat, will overcome.
Within three to nine years.

En over je vorige reply; Het is idd niet aan ons om een oordeel te vellen wie wel of niet naar de hel of hemel gaat, in de zin van: een imam kan ook naar de hel of iemand die als een slechte moslim werd gezien kan gelijk naar de hemel. Maar de koran is heel duidelijk over de kafiers (de niet-moslims); die zullen voor permanent naar de hel.

Denk dat je het verhaal over de Rum(romeinen) verkeerd hebt begrepen of over een ander verhaal hebt, want wij Osmanen zitten nog steeds in constantinople(istanbul oorspronkelijk Islambul)


En over de Koran, daarin word zeer duidelijk vermeld, dat alleen god een oordeel kan vellen, en ook de enigste is die genade kan tonen of kan bestraffen.

De kafir hebben inderdaad een hele grote kans om naar de hel te gaan, maar nogmaals Allah kan vergeven, en hij is de enigste die zal beslissen. Het is absoluut niet aan ons om te zeggen of iemand naar de hel kan gaan. Zoals je weet telt een slechte daad voor 1 en een goede daad voor 10, dit houd in dat het eigenlijk zelfs heel moeilijk is om naar de hel te gaan, en bovenal duur. Zelfs voor ongelovigen.

Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Zeitgeist - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 mei 2012 - 16:36

khadaffi, ik wist niet dat jij een moslim was man.
S.a
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Zeitgeist - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 mei 2012 - 16:44

Khadaffi en Kapitein033 zijn allebei moslims.
Nooit gedacht.

Wel respect dat jullie ook serieus meedoen aan deze discussie aangezien jullie soms ook trollen (ik ook)
maar trollen is saai op dit forum aangezien hier anarchie heerst.
Terug naar boven Ga naar beneden
khadaffi
Geen leven
Geen leven
khadaffi


Aantal berichten : 810
Reputatie : 90
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 110

Zeitgeist - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 mei 2012 - 16:50

Het zijn twee andere verhalen sagat, je bent in de war. Lees die soerah zou ik zeggen.

En over dat laatste: Dan zou het toch tegenstrijdig zijn als er in de koran staat dat ze voor altijd naar de hel gaan en Allah ze volgens jou toch nog wel naar de hemel kan sturen. Dan zou dat boek niet kunnen kloppen volgens jou.

Wij weten alleen niet wie Allah als kafier zal beoordelen in de andere wereld, misschien bedoel dat.


Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Zeitgeist - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 mei 2012 - 16:55

[quote="Joost"]Khadaffi en Kapitein033 zijn allebei moslims.
Nooit gedacht.

Wel respect dat jullie ook serieus meedoen aan deze discussie aangezien jullie soms ook trollen (ik ook)
maar trollen is saai op dit forum aangezien hier anarchie heerst.[/quote]

Van Kapitein033 wist ik het wel want hij is Turks :)
Trollen is zo 2008
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
khadaffi
Geen leven
Geen leven
khadaffi


Aantal berichten : 810
Reputatie : 90
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 110

Zeitgeist - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 mei 2012 - 16:58

@Agie, hehe, a.s broeder.

@Joost

Ook respect voor jou en de rest dat jullie onderzoek doen, ideeën vormen en jullie leven 'waarderen'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Zeitgeist - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 mei 2012 - 17:18

Elk geloof dat praat over veroveren en legers is geen echt geloof. Geloof moet namelijk bestaan uit liefde en daar hoort geen oorlog bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Sagat
Kanker Kehba
Kanker Kehba



Aantal berichten : 23
Reputatie : 0
Registratiedatum : 23-05-12

Zeitgeist - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 mei 2012 - 17:54

khadaffi schreef:
Het zijn twee andere verhalen sagat, je bent in de war. Lees die soerah zou ik zeggen.

En over dat laatste: Dan zou het toch tegenstrijdig zijn als er in de koran staat dat ze voor altijd naar de hel gaan en Allah ze volgens jou toch nog wel naar de hemel kan sturen. Dan zou dat boek niet kunnen kloppen volgens jou.

Wij weten alleen niet wie Allah als kafier zal beoordelen in de andere wereld, misschien bedoel dat.



Zou goed kunnen dat ik in de war ben, ben niet bekend met die soerah en dat verhaal over de Byzantijnen. Zal het even opzoeken.


Nee het is juist niet tegenstrijdig, kafir betekend niet letterlijk ongelovige. Dit hangt af van de context. Kafir betekend, verstoppen of diegene/iemand verstopt, als in verbergen of iets verbergen. Het kan ook betekenen dat diegene de waarheid verbergt voor zichzelf, of wetende is, maar het verstopt en niet laat zien. Dat is ook zo jammer van Nederlands, het is een zeer gebrekkige taal en heel vaak zijn er gewoon geen woorden voor een letterlijke vertaling.

Ongelovige kan ook meerdere manieren geïnterpreteerd worden.


Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

Zeitgeist - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 mei 2012 - 17:58

betekentttt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sagat
Kanker Kehba
Kanker Kehba



Aantal berichten : 23
Reputatie : 0
Registratiedatum : 23-05-12

Zeitgeist - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 mei 2012 - 18:10

Jaap schreef:
Elk geloof dat praat over veroveren en legers is geen echt geloof. Geloof moet namelijk bestaan uit liefde en daar hoort geen oorlog bij.

Hey Jaap,

Vind dit wel een rare opmerking, ken je het verhaal achter deze gebeurtenissen?

Islam verbied oorlogen, enkel als je word aangevallen en er geen keuze meer is. Ook is het toegestaan om broeders in nood te helpen, dit hoeven geen moslims te zijn. Er zijn dus bepaalde regels die er toedoen in dat soort situaties.


Je weet hopelijk ook dat de tijden waar ik het over had, precies de tijden waren van de kruistochten en allerlei andere oorlogsmisdaden?


Gelukkig kan ik je vertellen, dat het Osmaanse rijk, het meest vreedzame en vrije rijk was die de wereld ooit heeft gekend. Waar Joden, Christenen, Moslims, Zigeuners, etc. allemaal in harmonie hebben geleefd. Altijd eerlijk zijn behandeld, en altijd zijn beschermd. Destijds zijn vele mensen uit het romeinse rijk geëmigreerd naar het Osmaanse, terwijl het geen moslims waren. Maar dat zal je waarschijnlijk nooit lezen in westerse geschiedenisboeken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Zeitgeist - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 mei 2012 - 18:13

Ik had je post niet helemaal gelezen..ik zag wel wat over oorlogen staan en een volgens mij Islamitische religieuze leider die dit aanmoedigde. Vandaar mijn opmerking. Maar je hebt ook wel gelijk in je laatste post.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
kapitein033
SJONNIE
SJONNIE
kapitein033


Aantal berichten : 370
Reputatie : 8
Registratiedatum : 15-08-11

Zeitgeist - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 mei 2012 - 18:50

@jodenkoek:

Dit 'leven' is een examen voor moslims. En als god geen 'kwade' dingen had geschapen zoals varkensvlees en alcohol, dus alleen maar verrijkingen, zouden de mensen geen keuze hebben. Dit heeft god express zo gedaan om de beproeving af te nemen.

@joost:

Ik ken Abou Imran persoonlijk, en in het interview( die zonder geknipt en geplakt is, van een half uur) geeft hij duidelijk aan dat hij geen andere feestdagen dan het suiker en- offerfeest viert. Dus beter research please voordat je domme dingen gaat lullen.

link van de video waar joost zei dat Abou Imrane 9/11 viert:

https://www.youtube.com/watch?v=WZfmJbOxwvM


Ik heb niet alle reactie's gelezen. Als iemand vragen heeft wil ik ze wel beantwoorden, zover ik kan.
Terug naar boven Ga naar beneden
kapitein033
SJONNIE
SJONNIE
kapitein033


Aantal berichten : 370
Reputatie : 8
Registratiedatum : 15-08-11

Zeitgeist - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 mei 2012 - 19:01

En Abou Imran is een broeder die vloeiend 5 talen spreekt, (Nederlands, Vlaams, Frans, Engels en Arabisch). Hij geeft ook lezingen en conferenties in deze talen. Hij is natuurlijk een mens, dus hij kan fouten maken. Maar wat hij verteld over de wereldse leiders, zionisten, de plannen van Amerika, de westerse troepen in Afghanistan, bedrog van de democratie etc. legt geen ander beter uit vind ik.

Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Zeitgeist - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 mei 2012 - 19:35

Ja ik vond ook dat hij op veel punten gelijk had.
Ik had een ander interview (meer een debat) gezien waarin hij het Westerse leven bekritiseerd en ik kan me eerlijk gezegd wel heel goed vinden in een paar van zijn standpunten.

Ik vond zijn mening over 9/11 alleen een beetje apart maar ja dat is natuurlijk zijn mening.
En ik had het inderdaad een beetje half assed gequote over dat hij 9/11 als een feestdag ziet. Daarmee bedoelde ik natuurlijk niet dat hij lekkere dingen gaat eten om deze datum te vieren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Zeitgeist - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 mei 2012 - 19:50

Joost schreef:
En ik had het inderdaad een beetje half assed gequote over dat hij 9/11 als een feestdag ziet. Daarmee bedoelde ik natuurlijk niet dat hij lekkere dingen gaat eten om deze datum te vieren.


Zeitgeist - Pagina 4 Tumblr_m41gowjP4y1roomkpo2_500
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Zeitgeist - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 mei 2012 - 21:44

kapitein033 schreef:
@jodenkoek:

Dit 'leven' is een examen voor moslims. En als god geen 'kwade' dingen had geschapen zoals varkensvlees en alcohol, dus alleen maar verrijkingen, zouden de mensen geen keuze hebben. Dit heeft god express zo gedaan om de beproeving af te nemen.


Ik heb deze vraag al eerder gegoogled en kwam inderdaad op hetzelfde belachelijke antwoord. Dus in plaats van dat Allah zijn mensen gewoon
een mooi leven gunt en geen "slechte dingen" creëert, vindt hij het leuk om z'n mensen te "testen", zodat degenen die falen lekker voor eeuwig
in de hel kunnen branden? Ik vind dat echt een dom antwoord, no offence..

kapitein033 schreef:
En Abou Imran is een broeder die vloeiend 5 talen spreekt, (Nederlands, Vlaams, Frans, Engels en Arabisch). Hij geeft ook lezingen en conferenties in deze talen. Hij is natuurlijk een mens, dus hij kan fouten maken. Maar wat hij verteld over de wereldse leiders, zionisten, de plannen van Amerika, de westerse troepen in Afghanistan, bedrog van de democratie etc. legt geen ander beter uit vind ik.


Dus eigenlijk is het goed wat hij doet.. alleen snap ik dan niet waarom hij "geen medelijden" met de 3000 onschuldige overledenen van 9/11 heeft,
terwijl hij wel weet wie erachter zit en dus weet dat de Amerikaanse burgers kk hard bedrogen worden door de overheid/zionisten.. Hij hoort juist
wel medelijden te hebben.

Maargoed, Sagat heeft me al overgehaald om me tot de Islam te bekeren dus op naar de moskee Insha'Allah.. en wou net nog een broodje ei met
spek maken, fml
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zeitgeist - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zeitgeist   Zeitgeist - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zeitgeist
Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: