Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken

Ga naar beneden 
+21
NiggehvanAlmere
Piwi
ViezeFraasie
De Gevallen Engel
Krae
Riemiks
Zjos
yeye
Yooz
Nick Vayne
Auron
Jaap
piraat013
AGIE
master
Nicky Bobs
Johan
Albo
Jodenkoek
richforever
reetkever
25 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Krae
SJONNIE
SJONNIE
Krae


Aantal berichten : 586
Reputatie : 91
Registratiedatum : 07-10-12
Woonplaats : Huis

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 20:12

ViezeFraasie schreef:
@jaap , wie heeft het over een battlekoning zijn? De presence van nick vayn vind ik gewoon niet dope, en dat wegblazen gedoe aub nie overdrijven komop,

@nick je laat zie. Dat je niet tegen kritiek kan, en ook zo'n rappertje bent die zich al heel dope voelt na 2 underground battles, bewijs jezelf in de ring, ga nie op forums zeggen dat je me bodybagged want je hebt genoeg te doen bij underground events Smile

Dat is 't dus, jij hebt al heel snel 't gevoel dat iemand zich beter voelt dan jij. Dat denken mensen dus ook bij mij. En da's bullshit, iedereen heeft gewoon z'n eigen smaak. Je zou mij nu hebben in een battle omdat ik nog meer punten heb om aan te werken dan jij en jij bent een gevestigde naam bij de POB crowd. Maar dat betekent toch niet dat we je per se de shit moeten vinden? Of disrespecten we dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
ViezeFraasie
Akra
Akra



Aantal berichten : 139
Reputatie : -4
Registratiedatum : 27-07-11

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 20:21

@nick daarom zeg ik, je hebt jezelf nog niet genoeg bewezen maar komt met een grote mondje over mij boddybaggen, dat zal never gebeuren, en omdat je jezelf nog moet bewijzen neem ik aan dat je nog niet kan deelnemen aan de 2v2?

En ik bash je totaal niet, ik zeg precies wat ik denk, je komt gewoon over als een forumrapper, je kan wel 'bars' hebben maar die gaan je niet helpen maar een win
Je moet alles hebben, je kan me het tegendeel bewijzen maar ik vind je gewoon niet dope, mijn mening. Ik heb ook nog maar 4 battles op zak, ikben ook nie kk dope maar ik blijf humble, jij gaat lopen zeggen na 2 battles dat je mij gaat bodybaggen? Cmon son

@krae je hebt gelijk man, maar ik heb echt geen gevestigde naam in pob, ik moet mezelf nog bewijzen, ik zie hier de wackste mc's een mening geven stiekem ergens in een topic, en ik zet op me twitter me mening en ik mag nie praten? Wazig


@krae
Terug naar boven Ga naar beneden
Krae
SJONNIE
SJONNIE
Krae


Aantal berichten : 586
Reputatie : 91
Registratiedatum : 07-10-12
Woonplaats : Huis

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 20:27

ViezeFraasie schreef:
@nick daarom zeg ik, je hebt jezelf nog niet genoeg bewezen maar komt met een grote mondje over mij boddybaggen, dat zal never gebeuren, en omdat je jezelf nog moet bewijzen neem ik aan dat je nog niet kan deelnemen aan de 2v2?

En ik bash je totaal niet, ik zeg precies wat ik denk, je komt gewoon over als een forumrapper, je kan wel 'bars' hebben maar die gaan je niet helpen maar een win
Je moet alles hebben, je kan me het tegendeel bewijzen maar ik vind je gewoon niet dope, mijn mening. Ik heb ook nog maar 4 battles op zak, ikben ook nie kk dope maar ik blijf humble, jij gaat lopen zeggen na 2 battles dat je mij gaat bodybaggen? Cmon son

@krae je hebt gelijk man, maar ik heb echt geen gevestigde naam in pob, ik moet mezelf nog bewijzen, ik zie hier de wackste mc's een mening geven stiekem ergens in een topic, en ik zet op me twitter me mening en ik mag nie praten? Wazig


@krae

Nah we zijn allemaal bereid om erop in te gaan, gaat niet echt om wat wel en niet mag. Tis gewoon actie reactie, van beide kanten.
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 20:28

nick vayne heeft nu al meer dope bars gedropt dan vieze fraasie in al zijn battles bij elkaar.
Sowieso moet vieze fraasie eerst een eigen stijl creeren ipv dizaster na te doen of domweg zijn lines schreeuwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 20:28

ViezeFraasie schreef:
En ik bash je totaal niet, ik zeg precies wat ik denk, je komt gewoon over als een forumrapper, je kan wel 'bars' hebben maar die gaan je niet helpen maar een win
Je moet alles hebben, je kan me het tegendeel bewijzen maar ik vind je gewoon niet dope, mijn mening. Ik heb ook nog maar 4 battles op zak, ikben ook nie kk dope maar ik blijf humble, jij gaat lopen zeggen na 2 battles dat je mij gaat bodybaggen? Cmon son

Jij geeft jou mening en ik de mijne.. geen verschil tussen toch?

verder moet je niet denken dat ik arrogant ben, ik ben gewoon bewust van m'n kunnen

of mensen het ermee eens zijn of niet.. ik weet 100% zeker dat ik jou zou bodybaggen in een battle.. dat is verder geen dissprespect naar jou, gewoon zelfverzekerdheid

Citaat :
en omdat je jezelf nog moet bewijzen neem ik aan dat je nog niet kan deelnemen aan de 2v2?

Aiky zei net in het andere topic dat ik in de league zit.. en het tourney is voor league mc's, dus waarom niet?

Ik heb geen Twitter dus maak je woorden waar en regel die shit
Terug naar boven Ga naar beneden
ViezeFraasie
Akra
Akra



Aantal berichten : 139
Reputatie : -4
Registratiedatum : 27-07-11

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 20:32

Oke als wij ooit tegen elkaar staan, maak je woorden dan waar
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 20:36

Jaap schreef:
Oke Johan

Ik erger me zelfs aan deze troll. En zoals je misschien de laatste tijd merkt doe ik nu wat serieuzer.

Ik gok dat het piraat is tbh
Terug naar boven Ga naar beneden
ViezeFraasie
Akra
Akra



Aantal berichten : 139
Reputatie : -4
Registratiedatum : 27-07-11

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 20:37

Oke als wij ooit tegen elkaar staan, maak je woorden dan waar
Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 20:39

ff eerlijk he, als nick vayne weer supersaiyan wordt als tegen djeck (3e ronde). stopt hij fraasie makkelijk in een bag.
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 20:39

Heb gehoord dat Djeck Rhaz ook league MC is.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 20:41

master schreef:
nick vayne heeft nu al meer dope bars gedropt dan vieze fraasie in al zijn battles bij elkaar.
Sowieso moet vieze fraasie eerst een eigen stijl creeren ipv dizaster na te doen of domweg zijn lines schreeuwen.


Fraasie > Niek veen
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 20:46

jjij snapt de bars van nick vayne niet.
jij bent van het niveau van fraasie en lijpe mocro
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 20:53

Ik snap barz van Niek veen maar dat maakt hem niet doper dan Fraasie?!!? :')
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 20:56

hou maar op suck a dick. Ben je familie van agie of piraat?
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 20:57

master zet ff uni in je onderschrift terug nu ben je kanker ongeloofwaardig kader aapje
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 21:00

zit je wel dwars he dat ik op uni doe? Telkens als je reageert op mij begin je erover. Heb je alweer een slecht rapport kutkindje?
Terug naar boven Ga naar beneden
Krae
SJONNIE
SJONNIE
Krae


Aantal berichten : 586
Reputatie : 91
Registratiedatum : 07-10-12
Woonplaats : Huis

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 21:01

master schreef:
zit je wel dwars he dat ik op uni doe? Telkens als je reageert op mij begin je erover. Heb je alweer een slecht rapport kutkindje?


gimma
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 21:02

master schreef:
hou maar op suck a dick. Ben je familie van agie of piraat?

frans
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 21:02

Er zit een ZMOK school bij mij in de buurt kankerleuke sfeer daar.
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 21:04

kankerdope 1

haters
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 21:26

Johan schreef:
Er zit een ZMOK school bij mij in de buurt kankerleuke sfeer daar.

zmok?
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 21:29

kanker master krijg znoen van jou ik weet dat je op event was in belgie alsnog ga je niet naar jaap toe echte pussy ben jij
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 22:08

hoezo pussy?
als je op dit forum bent aangemeld is het dat een verplichting om met jaap te praten als je hem ziet?

frans
Terug naar boven Ga naar beneden
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 22:27

Pussy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 22:28

Natuurlijk niet master...

maar als ik ergens ben en ik zie iemand die actief is op het forum zou ik diegene groeten. Hoeft niet perse ofzo..maarja aangezien jij altijd stoer praat over mij (natuurlijk is het allemaal voor de grap) vind ik het nogal gay als je niks zou zeggen als je me zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken
Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lerr gaat Chris Meth klappen
» Voordat je gaat slapen.
» Wie gaat het toernooi winnen?
» Wie gaat er mee naar Zweden?
» Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: