Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken

Ga naar beneden 
+21
NiggehvanAlmere
Piwi
ViezeFraasie
De Gevallen Engel
Krae
Riemiks
Zjos
yeye
Yooz
Nick Vayne
Auron
Jaap
piraat013
AGIE
master
Nicky Bobs
Johan
Albo
Jodenkoek
richforever
reetkever
25 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 22:30

Jaap schreef:
Natuurlijk niet master...

maar als ik ergens ben en ik zie iemand die actief is op het forum zou ik diegene groeten. Hoeft niet perse ofzo..maarja aangezien jij altijd stoer praat over mij (natuurlijk is het allemaal voor de grap) vind ik het nogal gay als je niks zou zeggen als je me zag.

sociale interactie met mensen is moeilijk voor Master.


true story :\')
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 22:54

Hahaha jaap stoer doen tegen jou? Bitch please fuck outta here. Het was niet de eerste keer dat ik je in reallife heb gezien.
Maar jij moet is leren nadenken, leg de puzzelstukjes is in elkaar of hou je niet van breinbrekers?

Piraat het leven is voor jou moeilijk. Niet weten wat zmok is, man you're stupid
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 23:03

Master je denkt toch niet serieus dat ik helemaal ga nadenken en "puzzelstukjes" in elkaar ga leggen om er achter te komen wie jij bent? Zoveel boeit het me nou ook weer niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
richforever
Akra
Akra
richforever


Aantal berichten : 74
Reputatie : 44
Registratiedatum : 02-03-13
Leeftijd : 44
Woonplaats : Miami

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 23:05

Jaap schreef:
Oke Johan

whatspoppin johan ben geen johan ben mezelf aaah gonorroe lip. oknigga
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.maybachmusicgroup.nl
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 23:13

Nick Vayne bodied Frazy al in deze discussie, laat staan in een battle
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 23:22

Of ze gaan gewoon battlen en dan zien we wel wie er wint?

Jullie doen nu alleen maar zo omdat jullie met Nick Vayne en Krae gechilled hebben.
Fraasie heeft wel een punt, when I enter the shift, of control I escape the ALT ernative lines zijn misschien wel leuk voor op een forum maar in real life klinkt die shit gewoon corny.

Een battle win je niet alleen op wordplay er zijn ook andere factoren,

trouwens ik vind najih en fraasie vs krae en nick vayne tag team wel een dope match up nu ze toch in de league zitten

nogmaals, laat ze nou maar eens eerst battlen aangezien Nick Vayne en Krae van een UG battle komen
geen boze oog maar wie weet komen ze kaakwater in of corso aangezien nick vayne lastiger te verstaan is met mics etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 23:29

Jaap schreef:
Master je denkt toch niet serieus dat ik helemaal ga nadenken en "puzzelstukjes" in elkaar ga leggen om er achter te komen wie jij bent? Zoveel boeit het me nou ook weer niet.

Ga niet fronten als een bitch dan dat ik faggot ben terwijl ik je gewoon op events heb gesproken shorty

Krae moet niet te hoog van de toren blazen, je ug battle was niet zo dope. Leuk voor een UG battle, thats it.
Nick kwam met league bars maar zal op een event nooit winnen van najih of fraasie omdat publiek en jury op hem slapen
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 23:32

De reden dat ik zei dat je een faggot was is omdat ik in de veronderstelling ben dat ik je nooit heb gesproken.
Waarom doe je in godsnaam zo geheimzinnig? PM me dan wie je bent. Jij bent zeker die mattie van Johanderksenjr?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Neez
Akra
Akra



Aantal berichten : 115
Reputatie : 18
Registratiedatum : 14-01-12

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 23:37

Krae schreef:
Auron schreef:
Hoe de fuck ga je haten op gucci wanneer je loopt in een piet kerkhof spijkerbroek die niet eens beneden je enkels komt. Niet dat ik van gucci hou. Maat je kleineert mensen die gucci dragen en lacht hun uit terwijl zij zeker weten meer pussy krijgen dan jij

Jij brengt hypocriet op een nieuw level. Als je vindt dat ik haat op iets wat ik niet krijg kan ik 'tzelfde over jou zeggen. Je reageert constant op me omdat je me niet begrijpt en je simply put echt fucking dom en daarbij onzeker over je vier hersencellen bent. Als je slimmer was zou je meteen zien dat ik niet haat op Gucci. Als ik al 'haat', dan doe ik dat op de idioten die Najih één van de veel dopere POBers vinden. Die vent z'n delivery is aight, maar z'n bars zijn vaak matig en gemaakt voor stereotype guccitasdragende mocro's en turken van 12. Grappige is dat jij hieruit afleidt dat ik haat op Gucci. Ga voordat je terug in je hoek kruipt je bek spoelen met zeep voordat je gaat 'haten' op iemand die slimmer is. En niet te veel traantjes verspillen lkj

Toch Behaalt najih De meeste vieuws... Maarja een hater is een fan....
Terug naar boven Ga naar beneden
Neez
Akra
Akra



Aantal berichten : 115
Reputatie : 18
Registratiedatum : 14-01-12

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 23:41

Ruben schreef:
Nick Vayne bodied Frazy al in deze discussie, laat staan in een battle

Je bent een toffe peer maar CMMON ARE YOU SERIOUS????????????????

facepalm facepalm facepalm facepalm facepalm facepalm
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 23:47

Neez schreef:
Ruben schreef:
Nick Vayne bodied Frazy al in deze discussie, laat staan in een battle

Je bent een toffe peer maar CMMON ARE YOU SERIOUS????????????????

facepalm facepalm facepalm facepalm facepalm facepalm
Nah zat een beetje te fokken, ik denk dat die eventuele battle(gaat nooit gebeuren maarja) best close zou worden.
Maar laat Fraasie eerst maar tegen Dani battelen
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 23:50

Hoezo nooit gebeuren? Krae en Nick Vayne zijn al confirmed voor het 2vs2 toernooi, net als Najih en Fraasie. Er is dus een kans dat die match gaat gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 23:54

Ja als 2 vs 2 is die kans aanwezig, nog steeds een kleine kans maarja.
Maar die 2 vs 2 zouden Najih en Fraasie wel winnen lijkt mij
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Icon_minitimema 4 maa 2013 - 23:56

ahahaahahaaha wauw.Het is toch al duidelijk wie er gaat winnen heeft niets eens uitleg nodig
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 14:20

ViezeFraasie schreef:
@nick daarom zeg ik, je hebt jezelf nog niet genoeg bewezen maar komt met een grote mondje over mij boddybaggen, dat zal never gebeuren, en omdat je jezelf nog moet bewijzen neem ik aan dat je nog niet kan deelnemen aan de 2v2?

En ik bash je totaal niet, ik zeg precies wat ik denk, je komt gewoon over als een forumrapper, je kan wel 'bars' hebben maar die gaan je niet helpen maar een win
Je moet alles hebben, je kan me het tegendeel bewijzen maar ik vind je gewoon niet dope, mijn mening. Ik heb ook nog maar 4 battles op zak, ikben ook nie kk dope maar ik blijf humble, jij gaat lopen zeggen na 2 battles dat je mij gaat bodybaggen? Cmon son

@krae je hebt gelijk man, maar ik heb echt geen gevestigde naam in pob, ik moet mezelf nog bewijzen, ik zie hier de wackste mc's een mening geven stiekem ergens in een topic, en ik zet op me twitter me mening en ik mag nie praten? Wazig


@krae


Ey ik ben het niet vaak eens met Fraaz maar moet hem gelijk geven in deze..
Als hij vind dat hij zijn performance/delivery/flow wack vind kan hij dat gewoon zeggen maakt niet uit toch
Je kan bars hebben maar bars is slechts een klein deel van de performance..

Ik vind het ook voorbarig om te zeggen dat je Vieze Fraasie bodybagged Nick..
Je hebt paar battles gedaan ik zie je potentie kwa pengame maar kwa performance zal Fraaz je een body geven man, ik zeg je eerlijk..

(En ik hou van BARS dus dat zegt genoeg denk ik)

Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 14:38

Misschien moet je de rest van het topic ff doorlezen Meezy.

Hij geeft zijn mening en ik gaf de mijne.. en dat zegt hij ineens dat ik niet tegen kritiek kan. Daar ging ik op in.

Jullie maken het groter dan het is tbh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 14:39

Als Nick komt met schema's als deze:

ik hoor ze is een battlegroupie en d'r poenie heeft een diep zee luchtje
elke rapper mag z'n microfoon zonder popfilter in d'r systeem pluggen
ik hoef er niet eens tussen / dat sletje laat ik door door m'n teammates rushen
ze schreeuwen "Djeck Rhaz is faggot!" terwijl ze door dr vlies heen drukken
door naar de joker zelf, verkoop een lel recht op die cliché studjes
en split dat oor-deel doormidden als een drie - twee judging
Fack ik moet je slopen / sla een ploertendoder op je knie aan stukken
meniscus stuk, hij is een sitting duck en kan nu niet meer bukken
dus ik rol op m'n gemak voorbij en schiet heel rustig
tot je drijft in een rooie plas als een griesmeelpudding

En frazy komt met lines als:
Je moeder is een krultang

Dan is het voor mij wel duidelijk wie er gaat winnen
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 14:41

Ik maak niks groter..


Buiten dat vind het dope dat jullie ook een team zijn en mee doen Razz
Zou wel fokt op zijn voor jullie als jullie tegen hussuh en surya komen 1ste ronde en dat jullie nooit tegen vieze fraasie komen

Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 14:54

Ruben schreef:
Als Nick komt met schema's als deze:

ik hoor ze is een battlegroupie en d'r poenie heeft een diep zee luchtje
elke rapper mag z'n microfoon zonder popfilter in d'r systeem pluggen
ik hoef er niet eens tussen / dat sletje laat ik door door m'n teammates rushen
ze schreeuwen "Djeck Rhaz is faggot!" terwijl ze door dr vlies heen drukken
door naar de joker zelf, verkoop een lel recht op die cliché studjes
en split dat oor-deel doormidden als een drie - twee judging
Fack ik moet je slopen / sla een ploertendoder op je knie aan stukken
meniscus stuk, hij is een sitting duck en kan nu niet meer bukken
dus ik rol op m'n gemak voorbij en schiet heel rustig
tot je drijft in een rooie plas als een griesmeelpudding

En frazy komt met lines als:
Je moeder is een krultang

Dan is het voor mij wel duidelijk wie er gaat winnen


t gaat toch niet alleen om die kaolo bars, het totaal plaatje van fraasie is gwn beter (tot nu toe)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 14:56

Nick Vayne zijn setups en level kwa bars is heel hoog voor een Underground Try out alleen battelen is je presentatie en performance nog belangrijker als je BARS want al heb je de dopeste bars ter wereld en je brengt het niet goed dan verlies je alsnog

Kijk naar KC.. die man heeft kwa performance iedereen outshined in Belgie
Los van het feit dat hij paar gekke bars had was het voornamelijk funny shit maar zijn performance is zo clean / goed getimed dat hij mensen outshined puur op stijl / performance / theater
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 14:59

#teampositief leggo
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 15:07

Mennis kan zelfs battles winnen puur op peformance zonder een een moer te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 15:54

Meezy schreef:

Kijk naar KC.. die man heeft kwa performance iedereen outshined in Belgie
Los van het feit dat hij paar gekke bars had was het voornamelijk funny shit maar zijn performance is zo clean / goed getimed dat hij mensen outshined puur op stijl / performance / theater

Kaascouse is sinds zondag echt in ''aanzien'' gezakt, het lijkt wel of hij puur bars schrijft voor crowdreaction. 80% van zijn bars die hij dropte, waar publiek los op ging, zijn gewoon van een kk laag niveau. Hij zegt soms random lines die niet eens rijmen puur omdat ze ''grappig'' zijn. Veel moederjokes, die shit die waar hij veasum bij betrok en iets zoals ''jij neukt je nichtje'' ''je bent ontmaag op youporn''. Zulke belachelijke lines dropte hij ook al tegen mennis (denk aan:
''je moeder is een hamster, ze rent hele tijd rond in dat ding''). Dat is geen battlerap, thats faggot shit. Dat is echt zonde want kaascouse heeft echt wel het niveau om hele dope bars te maken.














































still a better battlerapper than chris meth
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 16:27

master schreef:
killer fokte zijn shit op, kc ging ham.


Beetje tegenstrijdig - punten
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Icon_minitimedi 5 maa 2013 - 16:39

you got me. Mijn mening is veranderd wauuww. Dat was ik lichtelijk onder invloed bieries drinken op event snapje. Nuchter denk ik er anders over

Maar jij bent het dus niet eens met mij?
Voordat je het gaat roepen dat het ''haten'' is op kaascouse, dat is het niet. Hij kan veel meer maar blijkbaar vindt hij crowdreaction belangrijker dan kwaliteit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken   voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
voorspel wat de verliezer LERR OF MEEZY als "smoes" gaat gebruiken
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lerr gaat Chris Meth klappen
» Voordat je gaat slapen.
» Wie gaat het toernooi winnen?
» Wie gaat er mee naar Zweden?
» Studenten OV gaat er uit !!!!!!!!!!! kut overheid

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: