Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 OMG illu!

Ga naar beneden 
+18
furr
Jodenkoek
Meezy
JohanDerksenJr
rolow
khadaffi
RJ
Grootje.
De Gevallen Engel
Piwi
reetkever
Henne-C
piraat013
Johan
Nick Vayne
Joost
Jaap
MT
22 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

OMG illu! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 6 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:42

Meezy schreef:
Alle mensen ter wereld werken om de schuld van onze overheid aan de bank af te betalen.

Geld heeft geen waarde. Het is dat wij waarde er aan geven omdat wij vertrouwen hebben in geld. Vroeger stond de waarde van geld gelijk aan de hoeveelheid goud in de staats(bank) kas. Dit is door de federale bank in 1913 opgeheven en sinds dien hebben ze zoveel geld gedrukt dat 1 Dollar in 1913 nu tegenwoordig 23 dollar (in 2004) waard zou zijn.

Juist door het kapitalisme heeft geld zijn waarde, we weten gewoon wat de evenwichtsprijs tussen vraag en aanbod is omdat geld nu wordt uitgedrukt in producten en diensten ipv in goud. Aan je posts te zien weet je te weinig van ons economische systeem en hoe de crisis is ontstaan.

Zeitgeist Is te simpel en zit vol met kleine foutjes, de economie is veel ingewikkelder dan daar wordt voorgesteld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

OMG illu! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 6 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:43

Jodenkoek schreef:
Meezy schreef:
Maar ons financieele systeem is een cover up voor een duister mechanisme waarin wij op deze wereld meer SCHULD dan GELD hebben en dus is het wiskundig niet mogelijk voor het volk om de schuld af te betalen en dat betekend dat mensen dus in schulden zitten en altijd moeten blijven werken om uit te problemen te komen.

Wat aardig duivels is aangezien dit dus onmogelijk is. Dus de banken hebben ons mensen in hun greep doordat wij als kleine ratjes in hun rad blijven rond rennen en niet zien dat onze staatsschuld met nog meer staatsschuld word weg gedrukt. We belanden steeds dieper en dieper in een crisis en vanuit deze crisis nog dieper in de volgende.

Dit dus, het is helemaal niet nodig voor om 40 uur te werken om te overleven. En Johan, je zegt "bedenk zelf dan een beter systeem" - dit is zeker een realistische eis en er is al zo'n systeem bedacht: het Venus Project.

En mensen die niet "in de illuminati geloven" zien gewoon het volledige plaatje niet, van het kapitalische kanker wat de derde wereld uitroeit voor macht, geld en gronstoffen. Het hele idee achter de "Illuminati" is dat een kleine groep mensen samen werkt om zoveel mogelijk geld, macht en grondstof te vergaren terwijl de rest van de wereld steeds armer wordt. Dit is gewoon een feit, de rijkste 225 mensen hebben hetzelfde jaarlijkse inkomen als de armste 2,000,000,000+. Sommige mensen geven hier een fuck om, dat deze vieze ratten ons omliggen (de economische crisis is toch echt de danken aan bankiers, die zichzelf miljoenen $'s aan bonussen gaven terwijl de crisis al bezig was) en willen deze mensen het liefst uitroeien (ik in elk geval dan).

Er zijn nog genoeg feiten die bewijzen dat de Amerikaanse overheid (en alle andere NATO/EU overheden waar ze mee samen werken) 1 grote criminele organisatie is. En om gelijk jullie mond te snoeren schrijf ik binnenkort wel een topic hierover vol met bewijzen. Kijk hoe Palestijnen worden uitgeroeid in hun eigen land, of de 1,700,000 onschuldige Irakezen vermoord door Amerikaanse soldaten, Lybie wat kapot is gemaakt door Amerika, en nu geld pompt aan Syrische rebellen om dat land kapot te maken en Bashar van de troon te stoten (en hun eigen marionetten leider in de macht te plaatsen).

Het is overduidelijk dat onze "wereldleiders" helemaal geen plannen hebben voor wereldvrede, of om honger op te lossen. Amerika bezit 5% van de wereldbevolking maar geeft meer geld uit aan het leger dan de andere 95% van de wereld bij elkaar. Terwijl ze wegrotten in schulden en steeds meer Amerikanen struggelen en werkeloos zijn. Zoals 2pac zei: "They got money for war, but can't feed the poor."

hahaha mooi om te zien dat je net iemand kanker toewenst omdat ie niet de zelfde mening als jij hebt en nu het gehele wereldprobleem uit probeert te leggen in 3 alinea's.
Verder zit er wel een kern van waarheid in hoor
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

OMG illu! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 6 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:44

MT schreef:
zullen we nu stoppen met kankerlange verhalen te typen en gewoon alle feiten/bewijzen met bron erbij posten? daar hebben we misschien wat meer aan..

Ja ik laat het daar voor nu ook bij (shab veel typfouten trouwens maar komt omdat ik snel typ en het niet na lees), maar ik leg het binnenkort allemaal haarfijn uit met feiten en al.
Terug naar boven Ga naar beneden
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

OMG illu! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 6 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:45

Meezy schreef:
Kijk Zeitgeist 2 : Addendum (de eerste 3 kwartier over het financieele systeem)

Of lees zelf " Modern Money Mechanics" (typ het in op google en je vind gelijk het PDF bestand op een site van de federale reserve).

@ Johan

Geld word gemaakt door de bank. De bank is een privaat bedrijf met een winst oog merk die geld alleen drukt bij vraag naar geld (een lening aan de overheid).
Zodra de overheid aangeeft geld nodig te hebben, zetten zij de geld pers aan en lenen zij dit geld (wat officieel niet bestaat) uit aan de overheid (met een rente). Elke keer als er geld gemaakt word, word dit geld dus uitgeleend aan een overheid + rente. Betekend dus dat er altijd meer SCHULD dan GELD is en dat betekend dat wij als mensen nooit schuldvrij zullen worden zolang wij in dit monetaire systeem werken.

Geld wordt gemaakt door de centrale banken. Dat zijn geen private bedrijven.

Bovendien is dat money mechanica shit alleen van toepassing op de federale bank van amerika
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

OMG illu! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 6 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:47

Jodenkoek schreef:
MT schreef:
zullen we nu stoppen met kankerlange verhalen te typen en gewoon alle feiten/bewijzen met bron erbij posten? daar hebben we misschien wat meer aan..

Ja ik laat het daar voor nu ook bij (shab veel typfouten trouwens maar komt omdat ik snel typ en het niet na lees), maar ik leg het binnenkort allemaal haarfijn uit met feiten en al.


feiten+bron graag, met die verhalen kunnen de mensen die er niet in geloven niks snapje.
Terug naar boven Ga naar beneden
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

OMG illu! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 6 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:47

Om er nog eens wat statistieken bij te halen.
Ik weet zeker dat 95% van alle mensen die aanhangers zijn van deze complot/anti overheid/illuminatie theorieën veel blowen
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

OMG illu! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 6 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:47

Jodenkoek schreef:
Johan schreef:
Jodenkoek schreef:
Johan, ze zeggen weleens "kanker komt je niet aanwaaien" (no Hans Teeuwen). Kan je niet ergens werk zoeken bij een kernreactor ofzo? Ik dacht trouwens dat je hier niet meer zou posten, en dan blijf je alsnog je kankeronzin posten met je zogenaamde "goon gimmick". Je bent niet grappig, wat doe je hier nog?

Ik doe gewoon serieus nu? Wel een beetje typerend dat als iemand het niet met je eens is dat je diegene meteen kanker toewenst. Zegt wel weer een beetje hoe ruimdenkend je wel niet bent hahahaha

Waar lach je om? Ik ben het ook niet eens met piraat013 over religie, of MT over waar we het nu over hebben ("Illuminati") dus ik wens je niet de kanker toe omdat je het met me oneens bent, maar omdat je een irritante zielige internettroll bent. Krijg gewoon znoen van je, en nogmaals de vraag: je zou toch niet meer posten? Wat doe je hier dan nog?

Hahaha jodenkoek beetje opvallend dat je me een zielige internettroll noemt in een topic waar ik gewoon serieus aan het discussiëren ben. Misschien kan je het niet aan dat niet iedereen in de zelfde dingen gelooft als jij, maar zo zit de wereld nou eenmaal in elkaar. En ik post hier nu wel weer omdat ik dit vrij interessant vind. Ik vind het mooi om te zien hoe mensen dingen verschillend kunnen zien en ingaan op anderen hun standpunten, al hoewel sommige dat wat beter kunnen (meezy, jaap etc.) en andere wat minder (jij oa)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

OMG illu! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 6 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:47

Johan schreef:
hahaha mooi om te zien dat je net iemand kanker toewenst omdat ie niet de zelfde mening als jij hebt en nu het gehele wereldprobleem uit probeert te leggen in 3 alinea's.
Verder zit er wel een kern van waarheid in hoor

Oke bij deze excuses voor het kanker toewensen ookal vind ik je nog steeds een irritante troll. Maargoed, ik schrijf binnenkort wel een helder topic erover, ondersteund door feiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

OMG illu! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 6 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:48

RJ schreef:
Om er nog eens wat statistieken bij te halen.
Ik weet zeker dat 95% van alle mensen die aanhangers zijn van deze complot/anti overheid/illuminatie theorieën veel blowen

En onder hun niveau presteren/gepresteerd hebben op school
Terug naar boven Ga naar beneden
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

OMG illu! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 6 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:49

Johan schreef:
RJ schreef:
Om er nog eens wat statistieken bij te halen.
Ik weet zeker dat 95% van alle mensen die aanhangers zijn van deze complot/anti overheid/illuminatie theorieën veel blowen

En onder hun niveau presteren/gepresteerd hebben op school
En het dan afschuiven op het schoolsysteem, iedereen wordt geïndoctrineerd behalve zij.
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

OMG illu! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 6 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:50

MT schreef:
Chris Meth ‏@MeezyNL 30 april
Als jullie is wisten wie onze Koningin en Koning echt zijn. Als jullie zouden weten wat hun voor mensen dat zijn zou je niks vieren.
Geretweet door Battleraps.nl
Openen


laat me raden.. willem alexander is een illuminati slaafje van obama en maxima is een argentijnse spion.


ok maar dit topic ging hier dus over.. dus als iemand hier nog wat over kwijt wilt..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

OMG illu! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 6 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:50

Johan schreef:
RJ schreef:
Om er nog eens wat statistieken bij te halen.
Ik weet zeker dat 95% van alle mensen die aanhangers zijn van deze complot/anti overheid/illuminatie theorieën veel blowen

En onder hun niveau presteren/gepresteerd hebben op school

Ja, net als deze kankerdombo: http://nl.wikipedia.org/wiki/Noam_Chomsky
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

OMG illu! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 6 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:51

@MT

Tuurlijk heeft dit effect op ons. Elke dag van ons leven word hierdoor beinvloed.

Jij moet elke maand werken voor je geld en je kan niet doen wat je zou willen doen. Alleen je geld is niks waard en word gebruikt zodat jij in het gareel blijft.
De bank daarentegen word elke dag rijker en rijker en rijker en hun controlleren de gehele politiek door het financieren van campagnes etc.. (in ruil voor het doorvoeren van hun politieke agenda)

De rijkste 5% van de mensen bezit meer dan 80% van al het geld en het stijgt en het stijgt elk jaar.

Dus bedenk dat 95% van de mensen het met 20% van al het geld moeten doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

OMG illu! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 6 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:52

Jodenkoek schreef:
Johan schreef:
RJ schreef:
Om er nog eens wat statistieken bij te halen.
Ik weet zeker dat 95% van alle mensen die aanhangers zijn van deze complot/anti overheid/illuminatie theorieën veel blowen

En onder hun niveau presteren/gepresteerd hebben op school

Ja, net als deze kankerdombo: http://nl.wikipedia.org/wiki/Noam_Chomsky

Hahahah ik wist dat dit ging komen, nee hij trekt het gemiddelde mooi naar 95 procent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

OMG illu! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 6 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:53

Jodenkoek schreef:
Meezy schreef:
Maar ons financieele systeem is een cover up voor een duister mechanisme waarin wij op deze wereld meer SCHULD dan GELD hebben en dus is het wiskundig niet mogelijk voor het volk om de schuld af te betalen en dat betekend dat mensen dus in schulden zitten en altijd moeten blijven werken om uit te problemen te komen.

Wat aardig duivels is aangezien dit dus onmogelijk is. Dus de banken hebben ons mensen in hun greep doordat wij als kleine ratjes in hun rad blijven rond rennen en niet zien dat onze staatsschuld met nog meer staatsschuld word weg gedrukt. We belanden steeds dieper en dieper in een crisis en vanuit deze crisis nog dieper in de volgende.

Dit dus, het is helemaal niet nodig voor om 40 uur te werken om te overleven. En Johan, je zegt "bedenk zelf dan een beter systeem" - dit is zeker een realistische eis en er is al zo'n systeem bedacht: het Venus Project.

En mensen die niet "in de illuminati geloven" zien gewoon het volledige plaatje niet, van het kapitalische kanker wat de derde wereld uitroeit voor macht, geld en gronstoffen. Het hele idee achter de "Illuminati" is dat een kleine groep mensen samen werken om zoveel mogelijk geld, macht en grondstoffen te vergaren terwijl de rest van de wereld steeds armer wordt. Dit is gewoon een feit, de rijkste 225 mensen hebben hetzelfde jaarlijkse inkomen als de armste 2,000,000,000+. Sommige mensen geven hier een fuck om, dat deze vieze ratten ons omliggen (de economische crisis is toch echt de danken aan bankiers, die zichzelf miljoenen $'s aan bonussen gaven terwijl de crisis al bezig was) en willen deze mensen het liefst uitroeien (ik in elk geval dan).

Er zijn nog genoeg feiten die bewijzen dat de Amerikaanse overheid (en alle andere NATO/EU overheden waar ze mee samen werken) 1 grote criminele organisatie is. En om gelijk jullie mond te snoeren schrijf ik binnenkort wel een topic hierover vol met bewijzen. Kijk hoe Palestijnen worden uitgeroeid in hun eigen land, of de 1,700,000 onschuldige Irakezen vermoord door Amerikaanse soldaten, Lybie wat kapot is gemaakt door Amerika, en nu geld pompt aan Syrische rebellen om dat land kapot te maken en Bashar van de troon te stoten (en hun eigen marionetten leider in de macht te plaatsen).

Het is overduidelijk dat onze "wereldleiders" helemaal geen plannen hebben voor wereldvrede, of om honger op te lossen. Amerika bezit 5% van de wereldbevolking maar geeft meer geld uit aan het leger dan de andere 95% van de wereld bij elkaar. Terwijl ze wegrotten in schulden en steeds meer Amerikanen struggelen en werkeloos zijn. Zoals 2pac zei: "They got money for war, but can't feed the poor."

@ Jodenkoek

WHAT ELSE MY NAGGAAAAAA
TELL EM!!
ICEEEEEE


nee ff serieus.. man je hebt gelijk man word!
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

OMG illu! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 6 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:53

luister. ik vverdien 2050 per maand, ik betaal 700-800 vaste lasten. ik heb 1200 over.. laten we zeggen 400 per maand aan boodschappen, 800 eu over.. mijn leven loopt perfect op dit moment , en iedereen kan een goeie baan fixen.. tis lekker makkelijk om bijv een uitkering aan te vragen van 800 eu per maand en dan maar zeiken over hoe slecht het wel niet is.. en maar op je reet zzitten en niks doen.. als je in nederland geld problemen heb is het je eigen schuld.. simpel..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

OMG illu! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 6 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:54

Johan schreef:
Jodenkoek schreef:
Johan schreef:
RJ schreef:
Om er nog eens wat statistieken bij te halen.
Ik weet zeker dat 95% van alle mensen die aanhangers zijn van deze complot/anti overheid/illuminatie theorieën veel blowen

En onder hun niveau presteren/gepresteerd hebben op school

Ja, net als deze kankerdombo: http://nl.wikipedia.org/wiki/Noam_Chomsky

Hahahah ik wist dat dit ging komen, nee hij trekt het gemiddelde mooi naar 95 procent.

Kan je me ff vertellen waar je die statistieken vandaan hebt? Cijfers, ondersteund door onderzoek graag?

Nou dan. Je zegt dat wij dom zijn omdat wij geen bewijs hebben, waar is jouw bewijs voor die 95%?
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

OMG illu! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 6 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:55

MT schreef:
luister. ik vverdien 2050 per maand, ik betaal 700-800 vaste lasten. ik heb 1200 over.. laten we zeggen 400 per maand aan boodschappen, 800 eu over.. mijn leven loopt perfect op dit moment , en iedereen kan een goeie baan fixen.. tis lekker makkelijk om bijv een uitkering aan te vragen van 800 eu per maand en dan maar zeiken over hoe slecht het wel niet is.. en maar op je reet zzitten en niks doen.. als je in nederland geld problemen heb is het je eigen schuld.. simpel..

word

Ik heb ook zo'n hekel aan van die mensen die geen diploma hebben, zelfs een strafblad en dan gaan lopen roepen: JAAA IK GA TOCH NIET SCHOONMAKEN BLABLABLA. Doe dan iets met je leven want ik Nederland zijn er genoeg kansen voor iedereen.
Terug naar boven Ga naar beneden
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

OMG illu! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 6 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:56

Meezy schreef:
@MT

Tuurlijk heeft dit effect op ons. Elke dag van ons leven word hierdoor beinvloed.

Jij moet elke maand werken voor je geld en je kan niet doen wat je zou willen doen. Alleen je geld is niks waard en word gebruikt zodat jij in het gareel blijft.
De bank daarentegen word elke dag rijker en rijker en rijker en hun controlleren de gehele politiek door het financieren van campagnes etc.. (in ruil voor het doorvoeren van hun politieke agenda)

De rijkste 5% van de mensen bezit meer dan 80% van al het geld en het stijgt en het stijgt elk jaar.

Dus bedenk dat 95% van de mensen het met 20% van al het geld moeten doen.
Ik heb mezelf doelen gesteld in het leven en weet zeker dat ik bij de rijkste 10% ga horen.
Stop being stupid and get educated.
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

OMG illu! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 6 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:57

dat eerste deel van wat je zegt is onzin johan.. de rest heb je gelijk..

ik heb 4 keer vastgezeten (no mr zyco) ik heb mn school niet afgemaakt.. maar ik heb toch wat van mn leven gemaakt.. en heb momenteel alles op orde. als heb je 10 keer gezeten en nooit de basisschool afgemaakt.. als je echt wil dan kan je alles bereiken..


kzal er maar bij zeggen dat 3 van de 4 keer 1-2 weken waren.. voor mensen weer gaan haten


Laatst aangepast door MT op vr 3 mei 2013 - 14:57; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

OMG illu! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 6 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:57

Johan schreef:
RJ schreef:
Om er nog eens wat statistieken bij te halen.
Ik weet zeker dat 95% van alle mensen die aanhangers zijn van deze complot/anti overheid/illuminatie theorieën veel blowen

En onder hun niveau presteren/gepresteerd hebben op school

Dit is het domste wat ik ooit heb gehoord. Ik ken genoeg mensen die HBO/Uni/havo/vwo doen/hebben gedaan die net zo denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

OMG illu! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 6 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:58

Jodenkoek schreef:
Johan schreef:
Jodenkoek schreef:
Johan schreef:
RJ schreef:
Om er nog eens wat statistieken bij te halen.
Ik weet zeker dat 95% van alle mensen die aanhangers zijn van deze complot/anti overheid/illuminatie theorieën veel blowen

En onder hun niveau presteren/gepresteerd hebben op school

Ja, net als deze kankerdombo: http://nl.wikipedia.org/wiki/Noam_Chomsky

Hahahah ik wist dat dit ging komen, nee hij trekt het gemiddelde mooi naar 95 procent.

Kan je me ff vertellen waar je die statistieken vandaan hebt? Cijfers, ondersteund door onderzoek graag?

Nou dan. Je zegt dat wij dom zijn omdat wij geen bewijs hebben, waar is jouw bewijs voor die 95%?
Letterlijk iedereen die ik ken die in zulke shit gelooft heeft geen opleiding en smoked de hele dag.
Dat kom je wel bij de armste 5% ja
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

OMG illu! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 6 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 14:58

Mensen die vragen om "BRONNEN" om te verifieren of alles klopt.. #SMH
De overheid maakt de bronnen van informatie waar wij op school uit leren.
Dus jij kan allemaal bronnen aanvoeren voor wat je bij geschiedenis heb geleerd maar dat wil nogsteeds niet zeggen dat het waar is. Die bronnen zijn vervalsd en gelogen. Je kan het al heel makkelijk zien in het hoofdstuk over de GOUDEN EEUW (Indonesie/VOC) waarin 35 bladzijdes staan over hoe goed wij NEDERLAND zijn en over hoeveel MONEY we gemaakt hebben..

En dan staat er achter in het hoofdstuk 2 regels over de HONGITOCHTEN van Jan Pieterszoon Coen (tochten die alle molukkers vermoorden,verkrachten en alles roofde wat er te halen viel op die eilanden) hier aan kun je al zien dat onze hele schoolboeken propaganda zijn en dat de bronnen allemaal subjectief zijn.

Bijv. Er zijn miljoenen wetenschappers die al hebben bewezen dat kanker genezen kan worden door gezonde stamcellen en bijvoorbeeld de werkende stof in THC.

Alleen elke wetenschapper die dit bewijst word verbannen uit de medische wetenschap en word voor gek verklaard.

Nu zullen jullie sceptische (zo sceptisch zijn jullie niet op de normale stroom aan informatie via jullie TV, raar genoeg wel op de conspiracy info) mensen de overheid geloven en denken dat deze wetenschappers gestoord zijn.
De overheid zal altijd met valse "bronnen" komen om elke conspiracy uit de wereld te helpen.

Wel grappig dat de onderzoeken waar USA mee pronkt (stamcelonderzoek) allemaal door deze zelfde wetenschapper gedaan zijn en wel allemaal als waarheid beschouwd worden alleen zijn werk op "kankermedicijnen" niet.. #SMH

Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

OMG illu! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 6 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 15:00

chris je moet echt stoppen met dit soort dingen

"Nu zullen jullie sceptische (zo sceptisch zijn jullie niet op de normale stroom aan informatie via jullie TV, raar genoeg wel op de conspiracy info) mensen de overheid geloven en denken dat deze wetenschappers gestoord zijn."

hetzelfde dat je laatst zei dat wij onze shit baseren op youtube filmpjes..

Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

OMG illu! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 6 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 15:01

MT schreef:
dat eerste deel van wat je zegt is onzin johan.. de rest heb je gelijk..

ik heb 4 keer vastgezeten (no mr zyco) ik heb mn school niet afgemaakt.. maar ik heb toch wat van mn leven gemaakt.. en heb momenteel alles op orde. als heb je 10 keer gezeten en nooit de basisschool afgemaakt.. als je echt wil dan kan je alles bereiken..


kzal er maar bij zeggen dat 3 van de 4 keer 1-2 weken waren.. voor mensen weer gaan haten

Dat bedoel ik toch, mensen willen dat alles in hun schoot geworpen wordt ofzo. Het is in Nederland NOOIT zo dat je moet gaan hosselen oid. Je kan altijd gaan schoonmaken (dat bedoelde ik) of zelf iets verzinnen zoals jij hebt gedaan.

Je moet alleen een beetje je best doen maar dat is voor veel mensen al te veel gevraagd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





OMG illu! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG illu!   OMG illu! - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
OMG illu!
Terug naar boven 
Pagina 6 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» alles illu

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: