Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Lerr reageert op Chris Meth

Ga naar beneden 
+30
Zjos
Meezy
piraat013
JohanDerksenJr
Johan
Auron
kapitein033
Riemiks
Jodenkoek
Alex
Hauntedbacon
ViezeFraasie
Huussuh
rolow
MT
jordyvision
yeye
Nicky Bobs
Ruben
Joost
Jaymster
sauterfaun
master
rmn92
reetkever
ypjwzz
Jaap
Ill-Sickness
Randy
Albo
34 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Icon_minitimewo 25 jan 2012 - 22:52

Joost schreef:
Ze hebben een vergelijkbaar niveau en dat ''was'' waarom deze matchup perfect was + met alle drama erbij.

word
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Icon_minitimema 13 feb 2012 - 19:39

Ey ik wil niet vervelend zijn ofzo maar ik heb speciaal voor jaap weer een account aangemaakt op dit forum en ik zat gister deze discussie te lezen en ik ging stuk..

Punt 1.. Lerr heeft mij op dit forum uitgedaagd en hij zei dat ik te wack ben om te battelen alleen voor 1000 euro wil hij battelen. Bijna alle pob mc's weigeren geld bedragen en zeker als ze te hoog worden aantal mensen hebben echt ballen gehad en voor geld gebattled en ik zie Lerr totaal niet als concurrentie en daarom heb ik zijn VOORWAARDE geaccepteerd.
Dus hij heeft mij uitgedaagd en de voorwaarde van een abnormaal geld bedrag gezet.

Oke, nu door dit geld bedrag is het allemaal zeker lastiger geworden nadat hij mij heeft uitgedaagd om in belgie te battelen.. Omdat 't feit dat we voor geld hebben afgesproken (en zoveel geld) de battle extra beladen maakt en ik voor beide mc's (mezelf en lerr ook) een eerlijke battle wil met een goede jury en een objectieve jury dat ze echt goed onze skills tegen elkaar afmeten en dat niet 1 van ons beroofd word want je begrijpt natuurlijk wat voor situaties er kunnen ontstaan als 1 van ons beroofd word van ze geld.

Lerr voelt gewoon al aan ze water dat ik hem ga opeten en loopt theater te maken en te battle uit te stellen en praatjes te maken want hij weet dat ik niet ga battelen in belgie en als ik wel ga battelen in belgie dan word ik dus beroofd.. Want lerr is zon ECHTE MAN dat hij niet zegt in ze CALL OUT FILMPJE dat in de POB JURY IN BELGIE 3 vrienden van lerr zitten uit rauw en onbesproken en dat is dus absoluut alles behalve OBJECTIEF!

Het publiek maakt me niet eens uit in belgie want die zullen vast wel klein beetje bias zijn maar dat is normaal in vijandig terrein maar ze zullen vast wel voor dope shit juichen.. Ik heb paar vrienden in belgie wonen en die zeggen dat t altijd los gaat daar dus dat zit wel goed.. Alleen ik vind het gewoon een fucking BITCH ACTIE en het bewijst gewoon dat Lerr totaal geen moreel / integriteit als MC heeft want hij wil gewoon op zon manier winnen..

Maar maakt niet uit.. Ik vind dat Off Corso een totaal eerlijke locatie is voor onze battle..
Lerr heeft daar juist al heel vaak gebattled we weten alle 2 hoe de situatie is en we weten hoe het publiek is.. Hij zegt dat het thuis wedstrijd voor mij is maar ik kom altijd in me eentje of met 2 vrienden en hij neemt hele bussen publiek mee omdat hij bang is dat hij geen reactie krijgt als hij geen kontelikkers meeneemt..

Off Corso is dus de perfecte locatie voor onze battle en ik vind niet dat Lerr nog VOORWAARDES mag stellen aangezien deze man alle voorwaarde al heeft gezet..

Buiten het feit om dat hij hele tijd overal op terug krabbelt eerst was het een 1000 euro battle toen zei hij dat hij bedoelde dat het 500 per man is.. ook goed whatever the fuck.. Daarna doet hij er zogenaamd 200 bovenop heb ik ook weer geaccepteerd i dont give a fuck ik wil deze man battelen.. Als ik lerr battle en ik win de battle onterecht neem ik ze geld niet eens aan en mag hij ze geld houden.. Ik wil WINNEN om het WINNEN ik wil ZIJN MONEY pakken omdat ik hem heb gebodybagged.. En dat is waarom ik niet wou instemmen met zijn verzoek om in belgie te battelen..

Buiten het feit om werd ik best geirriteerd door alle mensen die aan me hoofd gingen zeuren dat ik gewoon in belgie moet battelen.. Ik was het bijna zat en ik was bijna op het punt om die battle gewoon te accepteren en toen hoorde ik van NAJIH backstage bij het laatste event dat Lerr 3 vrienden van hem in de POB BELGIE jury heeft..

Moet je eerlijk voorstellen wat jullie zelf doen als jullie een battle doen voor zoveel geld en je geeft je geld aan de jury en de jury die is biased en geeft de battle onterecht weg... Dan is het drama ik hoef geen shit te gaan zeggen wat er dan gebeurd maar je kan t zelf wel invullen wat voor bullshit er dan komt en dat is toch fucking onzin man dat wou ik voorkomen..

En graag wil ik ook even duidelijk maken dat ik een vaste baan heb van 40-60 uur per week + dat ik bezig ben met m'n eigen appartement + verhuizen + meubels kopen en dergelijke en + dat ik ook nog een leven heb + dat ik aan me debuut EP aan het werk ben en beats aan hem verzamelen ben.. Ik heb niet zoveel vrije tijd buiten me werk om en al me tijd steek ik of in punch out of in me album en ik ben ook bezig met me eigen website en die van nog een paar andere MC's dus mijn schema is fucking druk dus als ik ff niet snel reageer met een call out betekend dat ik iets beters te doen heb en er niet aan toe gekomen ben om die shit op te nemen... Buiten het feit dat ik 26 februari gewoon moet werken het hele weekend dus ik zou niet eens kunnen battelen maar kan altijd ziek melden als ik echt wil battelen weetje maar snapje mensen praten over druk.. maar ik heb het druk
Meeste pob mc's wonen nog bij hun moeder thuis en leven op uitkering of bullshit ik zorg al sinds me 16e voor mezelf en ben met veel dingen bezig dus cut me some slack als ik wat traag bn aight...

Verder Lerr je bent een fucking pussy man je zegt in je call out dat ik lieg maar je kan geen 1 argument brengen wat ik lieg.. MAar fuck al die shit .. Ik heb je op twitter gesproken.. Je hebt pas in MEI tijd voor deze battle zeg je zelf.. Dus is geen probleem

Buiten alles om wil ik wel zeggen dat lerr het IQ van een fopspeen heeft
Ik zeg tegen hem dat ik Froze wel wil battelen voor 0 euro in belgie.. Met welke jury dan ook 5 belgische jury's maakt niet ut.. Want froze is een dope mc en froze heeft geen grote mond gehad over 1000 euro dus daa bedoel ik dus mee dat ik FROZE wel zou willen battelen onder die voorwaarde
Alleen lerr heeft al het geld bedrag er bij gehaald dus daar kunnen we niet meer van afwijken en ik ga niet me geld weggooien bij een biased jury dus period

Maar LERRRR die las mijn berichtje wat ik zei over dat ik froze WEL zou willen battelen voor 0 euro in pob belgie en toen zei hij : Zie je dat chris pussy is hij krabbelt terug hij wil ineens niet meer voor geld battelen..

AHUMM 8-) wanneer zeg ik dat? nergens gast leer nederlands en leer lezen fagget
Dit bedoel ik weetje.. bij alles wat ik tegen hem zeg vat hij het anders op als dat ik het zeg/bedoel

Maar mijn voorwaarde voor onze battle:
Het event van mei..
Ik wil zoiezo 3x 2 minuten of 2x 2 minuten en 1x unlimited.. (ik bedoel je bent toch dope mc voor dat geld mogen we ook wel freestylen en wat meer ballast op onze schouders leggen vind ik) Maar als je niet durft is ook goed 3x 2 minuten..

En thats it voorderest i dont give a fuck wat voor voorwaarde je wilt
Ik accepteer alles (in redelijkheid)..

Dus dat was dat..
Ik hoop dat het duidelijk is..

Peace..
s/o naar jaap voor zijn reacties in dit topic
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Icon_minitimema 13 feb 2012 - 23:05

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 52564251did_not_read

Battle je nou wel of niet tegen Lerr kanker mongool : |

En waarom heb je weer een nieuwe account aangemaakt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Icon_minitimedi 14 feb 2012 - 13:51

Gast schreef:
Alsof we echt ooit hebben afgesproken dat we dat in de Offcorso gingen doen...

De clue is gewoon dat hij door zijn grote bek en z'n callout shit enzo me zo ver heeft gekregen om hem naar belgie te laten komen, anders ging ik dat zelf niet voorstellen.

Plus die man kan toch echt niet wachten om mij te battelen zogezegd?
Maar België is "te ver"? Zelfs als ik hem 200 € extra aanbied + 3 Nederlandse jury's? Ik snap het niet..


HAhahah ja Lerr blijft praten dat ik lieg en overdrijf maar ik heb screenshots van je bitch moves en heel ons leuke gesprekje op facebook na onze eerst beef.. Dus praat groot
En daar buiten snap ik precies wat je doet.. Je bent op je pik getrapt omdat ik je confronteer met de feiten en je bitch moves

Maar je weet dat ik je wil battelen we hebben zeker bijna een jaar geleden beef gekregen ik bedoel jij wist al een jaar geleden dat wij elkaar wouden battelen dus
als je echt wou hadden we allang kunnen battelen maar maakt niet uit.. Jij blijft bullshit praten jij hebt mij nooit 3 nederlandse jury's aangeboden..

Ik hoor van NAJIH BACKSTAGE BIJ POB vorige event dat 3 van lerr ze vrienden in de jury zitten.. al is dit niet zo.. Waarom zou ik nadat ik ook al zon gek geld bedrag accepteer als voorwaarde ook nog een keer locatie in mijn nadeel accepteren.. Dat is totaal oneerlijk zelfde als dat dizaster tegen hollow zou gaanbattelen in new york slaat nergens op..

Lerr is idd al heel vaak in off corso wezen battelen.. Maar dat maakt het juist eerlijk omdat we alle 2 weten wat we kunnen verwachten en we kennen de locatie/publiek/jury
En buiten dat om Rotterdam is idd al kk ver reizen en belgie is helemaal ver.. Rotterdam is voor mij even ver reizen als voor Lerr vanuit gent naar rotterdam dus is helemaal eerlijk.. En al die praatjes van Lerr dat ik voorwaardes niet accepteer zijn fucking bullshit want ik accepteer alles maar ik ben niet dom ofzo ik ga niet overal mee akkoord omdat lerr te pussy is en sneaky tactieken zet..

Laten we eerlijk wezen Lerr wist van te voren al precies dat ik hem niet in BELGIE ga battelen en daarom was het een hele slimme zet van hem om mij uit te dagen daar om zo de mensen achter hem te krijgen.. En zodat hij zichzelf vrij pleit en de battle nog lekker lang kan uitstellen.. Hij vind najih battelen belangrijker als een battle voor 1400 euro blijkbaar maar its all goood.. We hebben op twitter gesproken dat we in mei gaan battelen.. dus hij kan zoiezo niet meer ontsnappen of terug krabbelen
Ik heb zoveel berichten/mails gehad van belgische fans/mensen en rappers die lerr kennen met info en bullshit over hem.. TE GRAPPIG

Its gonna be a classsiccc
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Icon_minitimedi 14 feb 2012 - 17:31

Je vraagt gewoon om een ok


: |
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Icon_minitimedo 15 maa 2012 - 18:53

ja hoor, het is weer raak op twitter

2 opmerkingen van Lerr.
Of gewoon in Belgie accepteren, ik ga niet met 20 man 200 km reizen als we hier ook een event hebben met beter geluid/publiek.


En als chris meth wilt battelen gaat hij echt nog een battle moeten doen waarin hij bewijst dat hij kan rappen en views kan pakken.



Uiteraard begon hierna weer een ellenlange discussie Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Icon_minitimedo 15 maa 2012 - 18:55

lol, ik wilde het net gaan posten.

Ik ben het deze keer wel met Chris eens. Lerr wil ineens alleen nog maar met Chris battlen als hij heel veel views haalt en hij moet eerst nog een battle doen? Slaat echt totaal nergens op gewoon.
Die battle was gewoon al afgesproken en nu voelt Lerr zich ineens te goed omdat hij zogenaamd kankerveel views heeft en Chris niet?

LMAO

De enige reden dat Lerr z'n battles relatief veel views hebben is door z'n tegenstanders.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Icon_minitimedo 15 maa 2012 - 19:01

ja ik ben het wel met je een, afspraak is afspraak

En ik heb even gekeken, van de solobattles is Lerr z'n battle vs Duce het best bekeken (21.000) zoveel is dat dus ook niet als je bedenkt hoe lang die battle al online staat.

Ik snap dus eerlijk gezegd niet zo goed waar dat argument vandaan komt.
Maar goed, z'n battle vs Najih zal er wss 20.000 na 1 week hebben. Door Najih idd
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Icon_minitimedo 15 maa 2012 - 19:09

het gaat nu over de jury

bericht van Lerr:
@Jordyvision @ChrisMeth030 Internetvotes ben ik down mee. Is eerlijkst. Zo verdeel je niet de keuze over 4 mensen maar over 1000




Internet votes het eerlijkst? LOL
krijg je vriendjespolitiek en shit
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Icon_minitimedo 15 maa 2012 - 19:10

Internetvotes....?

piraat
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Crazy S
SJONNIE
SJONNIE
Crazy S


Aantal berichten : 535
Reputatie : 0
Registratiedatum : 27-02-12
Leeftijd : 29
Woonplaats : Amsterdam

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Icon_minitimedo 15 maa 2012 - 19:12

Die battle gaat NOOIT komen jonge..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/watch?v=2rGFHneu2BQ
sauterfaun
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
sauterfaun


Aantal berichten : 1371
Reputatie : 186
Registratiedatum : 31-08-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : Quahog

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Icon_minitimedo 15 maa 2012 - 19:27

Die battle van Lerr vs mij is wel nog 28000 keer bekeken op 101 barz

Los van views vind ik ook gewoon dat deze battle moet komen
Fuck al die voorwaarden en afspraken, die heb je bij een normale battle ook niet
Let's go!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.evilspeak.nl
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Icon_minitimedo 15 maa 2012 - 20:04

Waldo zeg ze mi mang!!

Internetvotes zijn lekker eerlijk ja...Wat een idiots
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicky Bobs
Akra
Akra
Nicky Bobs


Aantal berichten : 259
Reputatie : 7
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 111
Woonplaats : Vlaardingen

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Icon_minitimevr 16 maa 2012 - 2:21

Te veel bullshit bij die 2, maar daarin hoef ik die battle allang niet meer te zien...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam
SJONNIE
SJONNIE
Sam


Aantal berichten : 438
Reputatie : 28
Registratiedatum : 29-06-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Icon_minitimevr 16 maa 2012 - 11:15

Net 2 kleine meisjes, ik ben inmiddels al helemaal niet meer benieuwd naar die battle.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Icon_minitimevr 16 maa 2012 - 11:15

Ik wil die battle nog steeds wel zien, maar ben er niet echt hyped meer voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Icon_minitimevr 16 maa 2012 - 14:45

ler pakt straks kk veel views vs najih en dan gaat hij zich te goed voelen voor bepaalde mc's
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Icon_minitimevr 16 maa 2012 - 14:53

Deze battle gaat zo hard tegenvallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
khadaffi
Geen leven
Geen leven
khadaffi


Aantal berichten : 810
Reputatie : 90
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 110

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Icon_minitimevr 16 maa 2012 - 15:57

joost, lach is?
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Icon_minitimevr 16 maa 2012 - 16:09

zijn er nog filmpjes gedropt???Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Icon_minitimevr 16 maa 2012 - 16:17

Nee.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Icon_minitimevr 16 maa 2012 - 19:18

khadaffi schreef:
joost, lach is?

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 SL2


: |
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Icon_minitimevr 16 maa 2012 - 19:44

HAHAHAHAAH



......
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Icon_minitimevr 16 maa 2012 - 20:55

Jij ziet liever goatse afbeeldingen? : |
Terug naar boven Ga naar beneden
Rotterdam
Akra
Akra
Rotterdam


Aantal berichten : 107
Reputatie : 0
Registratiedatum : 07-09-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Icon_minitimevr 16 maa 2012 - 22:21

Less bitching, more battles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lerr reageert op Chris Meth
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
 Soortgelijke onderwerpen
-
» chris meth reageert op lerr!!!
» Lerr vs Chris Meth
» Chris Meth vs Jeevz
» Chris Meth vs Lerr online als CM 1000 volgers heeft op twitter
» Punch it out - Chris Meth.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: