Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Lerr reageert op Chris Meth

Ga naar beneden 
+30
Zjos
Meezy
piraat013
JohanDerksenJr
Johan
Auron
kapitein033
Riemiks
Jodenkoek
Alex
Hauntedbacon
ViezeFraasie
Huussuh
rolow
MT
jordyvision
yeye
Nicky Bobs
Ruben
Joost
Jaymster
sauterfaun
master
rmn92
reetkever
ypjwzz
Jaap
Ill-Sickness
Randy
Albo
34 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 jan 2012 - 10:03

Nee joost
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaymster
Akra
Akra



Aantal berichten : 56
Reputatie : 0
Registratiedatum : 12-11-11
Woonplaats : Antwerpen & Rotterdam

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 jan 2012 - 14:33

Als ik zo zeker was over mezelf (net als cm zo zker is van zichzelf), zou ik gewoon naar belgie gaan en je 7barkie nemen. je opfoken voor je eigen publiek en je uit de league laten kicken.

Uiteindelijk is het niet de crowd die gaat stemmen maar de jury. en het is geen belgie vs nederland. maar gewoon een cm vs lerr. dus ik zou niet weten waarom iemand partijdig zou stemmen. want moest het BE vs NL zijn, zou ik andere mensen sturen om deze landen te representen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 jan 2012 - 15:01

Jordy Kloppie en Robian laten judge plus Shockproof en zo'n andere, daarnaast 500/700 eurie op het belgische event OF het maart/april/mei event in Offcorso zonder geld maar met de verliezer uit de league.

Wil me niet teveel met dat gewijf bemoeien, maar keuze uit 2 opties moet voldoende zijn.

- 2x 90 sec. en 1 round unlimited?
- Jury wordt apart van elkaar en het publiek genomen.

Als CM nergens mee instemd, bewijst dat dat hij een kutje in z'n broek heeft tho.
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 jan 2012 - 15:06

yeye schreef:


Als CM nergens mee instemd, bewijst dat dat hij een kutje in z'n broek heeft tho.

RT
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
jordyvision
Geen leven
Geen leven
jordyvision


Aantal berichten : 936
Reputatie : 55
Registratiedatum : 29-06-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 jan 2012 - 15:43

als er een unlimited round is dan vind ik dat de battle helemaal niet gejureerd moet worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jordyvision.nl/
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 jan 2012 - 15:46

Ik vraag me af of ze allebei überhaupt wel genoeg material hebben voor een unlimited round. Ik denk bij unlimited toch aan minimaal 2 minuten. Anders kan je net zo goed time limits zetten. Er zijn maar een paar mc's die blijven entertainen bij unlimited..anders krijg je net zoiets als Dizaster vs Adi...Diz spit 5 minuten en Adi 1,5/2 ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
jordyvision
Geen leven
Geen leven
jordyvision


Aantal berichten : 936
Reputatie : 55
Registratiedatum : 29-06-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 jan 2012 - 15:48

of lotta zay vs young kannon waar lotta een verse van 8 minuten spit:

Terug naar boven Ga naar beneden
http://jordyvision.nl/
Gast
Gast




Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 jan 2012 - 15:54

Fuck unlimited, die shit slaat nergens op. Dat maakt het zo oneerlijk als iets.

Ik lees net deze tweet

"ChrisMeth030 ChrisMeth
Kzou best in belgie battelen tegen froze voor 0 euro belgische jury np maar lerr is te wack voor 0eur battle"

Sorry maar die shit slaat nergens op, fuck die man die gast weet echt nietmeer wat hij zegt volgens mij.

Ik ben geen concurrentie, maar toch te bang om stacks op te leggen? Huh?
Dat hij het bedrag dan verlaagd, wat een kerel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 jan 2012 - 15:58

Oke maar het is gewoon zeker de battle niet 22 januari en ook niet 26 februari gaat gebeuren, dus het gebeurt gewoon in maart. Al die tough talk van beide kanten heeft geen enkele zin (ook al is het wel vermakelijk).
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 jan 2012 - 16:03

die battle gaat toch niet komen.. als ze in nederland gaan battlen gaat lerr weer zeggen ik ga nieto m geld die kans heb je gehad of iets.. en dan gaat chris weer zeggen dan battlen we hellemaal niet let maar op
Terug naar boven Ga naar beneden
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 jan 2012 - 16:06

Ik snap CM ook niet meer, eerst daagt hij Lerr uit en noemt hem een pussy. Nu maakt Lerr het voor CM nog veel aantrekkelijker door 700 euro in te leggen en nu krabbelt hij terug?? Ik bedoel, als je Lerr geen partij vind. Laat dan zien dat je hem makkelijk kan murderen. Bovendien vind ik het maar gezeik dat Lerr nu voordeel zou hebben, omdat het in België is. Die jongen komt elke keer battelen in Rotterdam en dan verloopt het toch ook goed? Ok misschien is de crowd wat meer voor Lerr, maar jury neemt toch de beslissingen. Dus ik zie het probleem niet? CM moet nu gewoon laten zien dat hij ballen in zijn broek heeft en geen kutje!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 jan 2012 - 16:07

In maart heb ik een cd release en alles wat daarbij komt kijken (opname, mixing, mastering, promo, release en optredens) absoluut geen tijd om dan een +++ battle neer te zetten.

Volstrekt onmogelijk dat we dan gaan battelen.

26 februari of die bitch gaat nog héél lang mogen wachten.

Da's het allerlaatste wat ik erover zeg, geen zin om héél het jaar online te zitten bitchen als een 15 jarige :-)

Van mij krijgt hij nog tot deze week zondag, dus 15 januari om een officieel antwoord te geven voor 26 februari.

En zoniet is dit onderwerp in mijn ogen afgesloten tot en met de battle vaststaat, als in gedrukt op de flyer.

Feit is wel dat die hele geldkwestie alles extreem complexer maakt, wat een beetje fokt is!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 jan 2012 - 16:12

Oke jammer had me verheugd op de battle, maar het gaat idd nooit meer gebeuren. Ik weet nu al 10000000% zeker dat Chris die battle in België NOOIT gaat accepteren...en aangezien jij niet kan in maart houdt het gewoon op. Het event daarna zal er wel weer iets zijn waardoor 1 van jullie niet kan, en tegen die tijd is iedereen deze shit ook alweer vergeten en alles alweer gesust waardoor de battle tegen gaat vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Gast
Gast




Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 jan 2012 - 16:17

Kben er zeker van dat deze battle er nog komt hoor
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 jan 2012 - 16:17

Anders zou het maar neppe shit zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 jan 2012 - 16:21

Ik hoop het iig, maar als we het nu even realistisch bekijken duurt het nog 6 jaar. Het event na maart is pas 13 mei....
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 jan 2012 - 17:11

Best raar dat CM hem TE wack vind, maar wel in gegaan is op de 'eerste' uitdaging.

Ook erg makkelijk om op een misvatting door te gaan, terwijl elk €500,- voor een battle nog steeds een redelijk bedrag is, helemaal als je zo zeker bent van je zaak en de jury uit Offcorso gwn mee komt om te beoordelen.
Maar dat CM op voorhand al niet in Belgie durft, terwijl Lerr hier bijna elke editie te vinden is, zegt al genoeg over de vislucht die in z'n broek hangt. (In mijn ogen kan hij atm alleen nog maar het tegendeel bewijzen.)

En Froze kan de opmerking van CM ervaren zoals CM zich voelt tegenover Lerr, maar dan wel terecht tho.

Unlimited round was trouwens om te zien wat men ervan zou vinden, ook in 2 minuten kan je je opponent murdere al spit hij in verhouding 2/3x zo lang, ligt maar net aan de kwaliteiten van beide cats en of ze het publiek en de jury vast weten te houden uiteraard.

Hollah.

p.s. En wellicht is dat freestyle filmpje played om te droppen, ookal is het een 'freestyle', het geeft wel aan hoe meneer presteert buiten z'n hometown, te bang om te bezwijken onder druk? Want een relevante reden van zijn kant ben ik nog niet tegengekomen)
Terug naar boven Ga naar beneden
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 jan 2012 - 17:15

Om even 1 reactie te droppen op alle topics die hierover gaan, al was zo'n lap tekst ook weer niet de bedoeling.^^

Laten we hier 15 jan. maar op terugkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 jan 2012 - 17:17

lol, dat Chris choked in die battle heeft niets te maken met dat ie uit z'n hometown aan het battlen was. Als je dat denkt ben je wel infantiel G.
Tijdens een freestyle is het gewoonweg veel makkelijker om te choken, zeker als je veel drugs op hebt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 jan 2012 - 17:20

wel grappig ze zijn beide niet van de betere pob mc's maar toch gedragen ze zich zo..
vooral chris
Terug naar boven Ga naar beneden
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 jan 2012 - 17:22

Als je denkt dat een ongemakkelijk gevoel hier niks mee van doen heeft moet je mij vooral infantiel noemen inderdaad.

En 'freestyle' is in Nederland overrated, voor als je het nog niet door had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 jan 2012 - 17:48

Wat lul je nou...een ongemakkelijk gevoel had er JUIST iets mee van doen...daarom ook de choke.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 jan 2012 - 18:18

Cm heeft het te hoog in zijn bol. Hij vindt zichzelf veel beter dan lerr en dan nog wil hij niet battlen?!?
Trouwens wel hypocriet dat cm lerr in NL wil laten battlen maar dat hij niet naar BE wilt. Die jongen neem ik vanaf nu aan niet meernserieus (ok)
Terug naar boven Ga naar beneden
Huussuh
SJONNIE
SJONNIE



Aantal berichten : 339
Reputatie : 43
Registratiedatum : 17-08-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 jan 2012 - 18:21

één ding is zeker; als deze battle ooit nog doorgaat valt ie tegen
Terug naar boven Ga naar beneden
ViezeFraasie
Akra
Akra



Aantal berichten : 139
Reputatie : -4
Registratiedatum : 27-07-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Icon_minitimedi 10 jan 2012 - 18:25

real talk van huussuh,

lerr had op elke punt van CM geaccepteerd enzelfs nog s in het voordeel van chrismeth gehandeld
en belgie heeft juist een keiharde publiek dus het zijn allemaal goeie voorwaarden die ze samen hebben op genoemd tot nu toe
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lerr reageert op Chris Meth
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» chris meth reageert op lerr!!!
» Lerr vs Chris Meth
» Chris Meth vs Jeevz
» Chris Meth vs Lerr online als CM 1000 volgers heeft op twitter
» Punch it out - Chris Meth.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: