Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Lerr reageert op Chris Meth

Ga naar beneden 
+30
Zjos
Meezy
piraat013
JohanDerksenJr
Johan
Auron
kapitein033
Riemiks
Jodenkoek
Alex
Hauntedbacon
ViezeFraasie
Huussuh
rolow
MT
jordyvision
yeye
Nicky Bobs
Ruben
Joost
Jaymster
sauterfaun
master
rmn92
reetkever
ypjwzz
Jaap
Ill-Sickness
Randy
Albo
34 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Icon_minitimedi 10 jan 2012 - 18:48

Ja ik zat er net nog over na te denken en dat event op 26 februari is eigenlijk perfect om te battlen..mits er wel aan het publiek duidelijk gemaakt wordt dat ze Lerr niet overmatig moeten gaan hypen en Chris helemaal geen reactie gunnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Gast
Gast




Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Icon_minitimedi 10 jan 2012 - 18:56

Is echt helemaal niet zo hier, mensen gaan gewoon eerder los op alles wat een beetje dope is :-D

En er komt normaalgesproken ook een héél zieke NL vs NL 26 februari...

Aiaiai die mainevents worden fire, en eindelijk ook zonder mic!

Kan niet wachten
Terug naar boven Ga naar beneden
Hauntedbacon
SJONNIE
SJONNIE
Hauntedbacon


Aantal berichten : 448
Reputatie : 16
Registratiedatum : 03-07-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Amsterdam

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Icon_minitimedi 10 jan 2012 - 19:06

Wow CM is een pussy man, Hij is zoiezo zo´n Pob´er die deze forum soms checkt.
Dus waarom bitch doen via youtube, ik weet zeker dat hij dit allemaal leest lol


Zo zie je maar weer
Blaffende honden bijten niet -_-
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Icon_minitimedi 10 jan 2012 - 19:08

Wie is host 26 feb?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Icon_minitimedi 10 jan 2012 - 19:10

Lerr schreef:
Is echt helemaal niet zo hier, mensen gaan gewoon eerder los op alles wat een beetje dope is :-D

En er komt normaalgesproken ook een héél zieke NL vs NL 26 februari...

Aiaiai die mainevents worden fire, en eindelijk ook zonder mic!

Kan niet wachten

De enige reden dat Chris niet naar België wil is volgens mij omdat hij denkt dat het publiek zwaar biased is, evenals de judges (ook al zit Jordy in de jury). Dus als iemand hem nou probeert te overtuigen dat dat niet zo is...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Gast
Gast




Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Icon_minitimedi 10 jan 2012 - 19:12

Ex is host.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Icon_minitimedi 10 jan 2012 - 19:13

lol

Wel samen met 1 van de Belgische organisatoren lijkt me?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Gast
Gast




Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Icon_minitimedi 10 jan 2012 - 19:18

Betwijfel ik
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Icon_minitimedi 10 jan 2012 - 20:06

Jammer, was dope geweest als er een belgische host en nederlandse host was geweest
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Icon_minitimedi 10 jan 2012 - 22:12

Laat deze battle maar zitten.
Chris Meth is bang.
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Icon_minitimewo 11 jan 2012 - 0:06

chrismeth is helemaal panja wat doet hyyyyyyyy echte rare gozer jange
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Gast
Gast




Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Icon_minitimewo 11 jan 2012 - 18:04

Word on the streets is dat Chris binnenkort een nieuwe call out filmpje wilt maken.

Wtf goed dat hij zichzelf wilt blijven belachelijk maken maar ik heb echt geen zin in zo een kksoap.



Met andere woorden als hij nog zo een belachelijk filmpje maakt wil ik em zelfs niet meer battelen, dat hij dan maar Jeronimo ofzo battled!

Ik doe echt niet mee aan zo'n kksoap.

Kan iemand hem dat zeggen op twitter ofzo aub? Dat als hij effectief nog eentje maakt hij mag fluiten naar zijn battle, en niet omdat ik bang ben maar omdat ik echt een probleem hem met tegen mongolen te battelen.

Terug naar boven Ga naar beneden
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Icon_minitimewo 11 jan 2012 - 18:30

Je had al gezegd dat hij tot 15 jan. de tijd kreeg te reageren..

Als er dan niks concreets is, zijn loss.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Icon_minitimewo 11 jan 2012 - 18:59

@Lerr: Het is denk ik wel zeker dat hij nog een filmpje gaat droppen. Nu zijn de rollen ineens omgedraaid btw. Als Chris dat filmpje dropt wil jij hem niet meer battlen? Dat is pas pussy gedrag. Laat hem gewoon dat filmpje droppen, je HOEFT er niet op te reageren.

Gister zei je nog dat die battle sowieso OOIT komt en nu wil je hem ineens niet meer battlen? Dat zijn wel bitch moves man...plus iedereen wil die battle nu zien, kankergaar om nu ineens te zeggen dat het misschien niet doorgaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Alex
Akra
Akra



Aantal berichten : 126
Reputatie : 12
Registratiedatum : 07-09-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Icon_minitimewo 11 jan 2012 - 19:04

Die Lerr zeurt zelf allemaal maakt er zelf een hele soap van, wil zelfs 2 battles op een event te doen zodat zijn landgenoten hem diep in z'n anus gaan zitten terwijl die dan net zo wack komt als in Nederland. Vervolgens gaat die janken dat Chris Meth zich terugtrekt, om zich vervolgens zelf terug te trekken omdat dan Chris Meth het laatste woord heeft in een filmpje.

Beter ben je gewoon stil want Sensei zit ook op dit forum en dadelijk word je op dit forum nog banger voor hem dan in die battle waarin Sensei op je af kwam.

Kortom fix maar dat jullie battlen en stop met zeiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Icon_minitimewo 11 jan 2012 - 19:31

Ik ben het eens met Jaap, laat cm gewoon een nieuwe call out maken. Misschien komt hij wel met een goed voorstel. Als hij nou echt met een gare call out of een ander wack voorstel komt, hoef je idd niet te reageren. Ik bedoel als jij nu gaat zeggen dat je niet met hem wil battelen, toon je pussy gedrag en zegt cm dat je bang voor hem bent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Icon_minitimewo 11 jan 2012 - 19:44

Ik wil gewoon battelen man ik ga echt sowieso los van de battle zelf nix van moeite meer in die gast steken.


En het is hoe dan ook kapot gaar, als hij die van 26 februari niet accepteert (wat sowieso zo is) dat de battle pas in april ofzo gaat kunnen zijn, om maanden ervoor nog te lopen bitchen.

Maar word, hij doet inderdaad wat hij wil ik verwacht ook niet dat die gast zoiets kan snappen :-D

ait
Terug naar boven Ga naar beneden
Albo
Akra
Akra
Albo


Aantal berichten : 257
Reputatie : 72
Registratiedatum : 03-10-11
Leeftijd : 30

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Icon_minitimewo 11 jan 2012 - 19:51

chris meth heeft maanden voorbereiding nodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Icon_minitimewo 11 jan 2012 - 19:53

Wel jammer dat Chris Meth niet meer op dit forum zit. Eerst wilde hij op dit forum, daarna vroeg hij of ik z'n account wilde verwijderen, daarna ging ie opeens kk veel posten en daarna zegt hij op twitter dat hij dit forum foktop vindt. Damn son
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
jordyvision
Geen leven
Geen leven
jordyvision


Aantal berichten : 936
Reputatie : 55
Registratiedatum : 29-06-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Icon_minitimewo 11 jan 2012 - 20:05

hij zal toch nog wel stiekem eens spieken?

toch chris?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jordyvision.nl/
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Icon_minitimewo 11 jan 2012 - 20:23

jordyvision schreef:
hij zal toch nog wel stiekem eens spieken?

toch chris?

Dan logt hij zich iig niet in wanneer hij op het forum gaat kijken, want volgens de deelnemerslijst is hij voor het laatst op 5 december op het forum geweest.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Icon_minitimewo 11 jan 2012 - 20:38

ChrisMeth schreef:
in de derde verse heb ik een schema waarin ik hem verantwoordelijk houdt voor het verspreiden van genetisch gemodificeerde ziektes.

No offence naar Chris, maar: :\')
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Icon_minitimewo 11 jan 2012 - 21:03

Naast dat, het ge-ouwehoer over illuminati, wellicht nog wat belgen moppen die insayno hem toespeelt verwerkt in schema's die niet lekker lopen of uitkomen, verwacht ik uiteraard niet meer invalshoeken van hem.

Prove me wrong.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Icon_minitimewo 11 jan 2012 - 21:33

yeye schreef:
Naast dat, het ge-ouwehoer over illuminati, wellicht nog wat belgen moppen die insayno hem toespeelt verwerkt in schema's die niet lekker lopen of uitkomen, verwacht ik uiteraard niet meer invalshoeken van hem.

Prove me wrong.

Moet wel zeggen dat de meeste mensen hier nu net doen alsof CM een Apnormaal is ofzo...

Ik verwacht gewoon echt een dope battle met veel personals, als 'ie nog doorgaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Icon_minitimewo 11 jan 2012 - 21:43

Hij googled teveel, met gif in z'n luchtpijpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lerr reageert op Chris Meth   Lerr reageert op Chris Meth - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lerr reageert op Chris Meth
Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» chris meth reageert op lerr!!!
» Lerr vs Chris Meth
» Chris Meth vs Jeevz
» Chris Meth vs Lerr online als CM 1000 volgers heeft op twitter
» Punch it out - Chris Meth.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Nederlandstalige Battles :: Punchoutbattles-
Ga naar: