Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum

Ga naar beneden 
+23
GreenSpirit
rolow
Ruben
gosu
MT
Hunter
MISTERBALKAN
Vrouwonvriendelijk
Utaka
reetkever
NiggehvanAlmere
Zjos
Auron
Piwi
Joost
Shoux_
BB
Jodenkoek
Jaap
furr
Gerrit
piraat013
Simon Cowell
27 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Simon Cowell
Akra
Akra
Simon Cowell


Aantal berichten : 68
Reputatie : -4
Registratiedatum : 26-03-12

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Empty
BerichtOnderwerp: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 18:09

1. Jaap - voelt zich de god van dit forum en van pob
eist hele tijd de aandacht op twitter en wil per se een mention van alle pob mcs
geeft alleen maar selectief antwoord op andere wanner het hem niet bevalt en alleen zijn mening telt
hij houdt er ook van om tegen de populaire mening in te gaan door stront battles opeens dope te vinden
stoer man

2. nick vayne - zoals eerder al gepost werd hij had zo een grote bek maar waarneer
hij hem nodig had liet zijn bek hem in de steek
namelijk in de derde ronde tegen deniz

3. meezy - voelt zich een superheld en denkt dat hij de overheid via een forum kan bestrijden
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 18:14

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Banhammerforecast1

Terug naar boven Ga naar beneden
Gerrit
Akra
Akra
Gerrit


Aantal berichten : 234
Reputatie : 9
Registratiedatum : 30-10-12

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 18:15

je vergeet Nick in the - ik keek alleen maar en ben hem op het juiste moment weer vandoor gegaan - Cave
Dit topic is ideaal voor hem!
Terug naar boven Ga naar beneden
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 18:29

Waar staat BB?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 18:31

Ik krijg een nat kutje van POB rappers
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 19:09

Simon Cowell schreef:
1. Jaap - voelt zich de god van dit forum en van pob
eist hele tijd de aandacht op twitter en wil per se een mention van alle pob mcs
geeft alleen maar selectief antwoord op andere wanner het hem niet bevalt en alleen zijn mening telt
hij houdt er ook van om tegen de populaire mening in te gaan door stront battles opeens dope te vinden
stoer man

2. nick vayne - zoals eerder al gepost werd hij had zo een grote bek maar waarneer
hij hem nodig had liet zijn bek hem in de steek
namelijk in de derde ronde tegen deniz

3. meezy - voelt zich een superheld en denkt dat hij de overheid via een forum kan bestrijden

waarneer :\')

Simon jij hebt 30 posts, wie de fuck ben je? Kom op je echte naam of kanker op, bitchass nigga
Terug naar boven Ga naar beneden
Simon Cowell
Akra
Akra
Simon Cowell


Aantal berichten : 68
Reputatie : -4
Registratiedatum : 26-03-12

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 19:17

Ik vergat dat je minimaal 1000 posts hier nodig had om bij het elite groepje te horen
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 19:18

Jodenkoek schreef:
Simon Cowell schreef:
1. Jaap - voelt zich de god van dit forum en van pob
eist hele tijd de aandacht op twitter en wil per se een mention van alle pob mcs
geeft alleen maar selectief antwoord op andere wanner het hem niet bevalt en alleen zijn mening telt
hij houdt er ook van om tegen de populaire mening in te gaan door stront battles opeens dope te vinden
stoer man

2. nick vayne - zoals eerder al gepost werd hij had zo een grote bek maar waarneer
hij hem nodig had liet zijn bek hem in de steek
namelijk in de derde ronde tegen deniz

3. meezy - voelt zich een superheld en denkt dat hij de overheid via een forum kan bestrijden

waarneer :\')

Simon jij hebt 30 posts, wie de fuck ben je? Kom op je echte naam of kanker op, bitchass nigga

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Overleven
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Shoux_
Akra
Akra
Shoux_


Aantal berichten : 158
Reputatie : 34
Registratiedatum : 14-05-12

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 19:21

Simon Cowell schreef:
Ik vergat dat je minimaal 1000 posts hier nodig had om bij het elite groepje te horen

Het valt mij, als buitenstaander, erg op dat je vaak over het "elite groepje" praat hier op het forum.
Iets gemist in welke fase van je leven dan ook?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 19:24

Simon Cowell schreef:
Ik vergat dat je minimaal 1000 posts hier nodig had om bij het elite groepje te horen

Dat bedoel ik niet, maar het is duidelijk dat dit een ghostaccount is... Dus blijkbaar ben je bang om op je eigen account commentaar te geven?

En je logt zeker speciaal in op een proxy om je IP/naam te verbergen.. Zo niet faal je gewoon dat je een forum joined alleen maar om commentaar te geven

Terug naar boven Ga naar beneden
Simon Cowell
Akra
Akra
Simon Cowell


Aantal berichten : 68
Reputatie : -4
Registratiedatum : 26-03-12

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 19:29

ik post afen toe weleeens hier maar meestal lees ik gewoon
maar ik was het gedrag van nick vayne, reetkever en jaap een beetje zat
vooral omdat jaap eest altijd een troll was en nu hij 1 keer naar een live event gegaan is is hij opeens superbraaf overal
zelfs aiky durft hij niet meer te bashen
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 19:42

Simon Cowell schreef:
ik post afen toe weleeens hier maar meestal lees ik gewoon
maar ik was het gedrag van nick vayne, reetkever en jaap een beetje zat
vooral omdat jaap eest altijd een troll was en nu hij 1 keer naar een live event gegaan is is hij opeens superbraaf overal
zelfs aiky durft hij niet meer te bashen

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Watsonfacepalm

Ik ben al 6 keer op een POB event geweest, waarvan de eerste in augustus 2011. Als jij dus zegt dat ik sinds kort niet meer durf te trollen omdat ik pas naar een event ben geweest faal je dus kankerhard. En als je dit forum had gelezen had je kunnen zien dat ik Aiky daar niet minder om gebashed heb. De hoeveelheid faal in je post ontstijgt al mijn verwachtingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 19:45

lol Simon zorgt wel voor leven hier.
Ik zie constant nieuwe posts.
Terug naar boven Ga naar beneden
Simon Cowell
Akra
Akra
Simon Cowell


Aantal berichten : 68
Reputatie : -4
Registratiedatum : 26-03-12

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 20:08

waat ook wel grappig is dat jaap constant agie loopt te bashen over zijn kledingkeuze
en dan komt hij zelf met hetzelfde hoedje als insayno naar een pob event

Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 20:21

Simon Cowell schreef:
ik post afen toe weleeens hier maar meestal lees ik gewoon
maar ik was het gedrag van nick vayne, reetkever en jaap een beetje zat
vooral omdat jaap eest altijd een troll was en nu hij 1 keer naar een live event gegaan is is hij opeens superbraaf overal
zelfs aiky durft hij niet meer te bashen

Ok fair enough, no comment op wat je postte maar dacht dat je een troll op ghostaccount was

Simon Cowell schreef:
waat ook wel grappig is dat jaap constant agie loopt te bashen over zijn kledingkeuze
en dan komt hij zelf met hetzelfde hoedje als insayno naar een pob event


OH SHIT shots fired brehbreh
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 20:31

lol, ik draag liever zo'n pet dan een nektasje. Als je het daar niet mee eens bent, ben je maximaal 16 of een Marokkaan (of Albo-G)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Simon Cowell
Akra
Akra
Simon Cowell


Aantal berichten : 68
Reputatie : -4
Registratiedatum : 26-03-12

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 20:34

oh want jij bent natuurlijk speciaal he

jij hebt echt last van het short man syndrome online
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 20:36

Een mening staat los van lichaamslengte. Oh nee, was ff vergeten dat je geen mening mag hebben als je klein bent :\') (jodenkoek where you at)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Simon Cowell
Akra
Akra
Simon Cowell


Aantal berichten : 68
Reputatie : -4
Registratiedatum : 26-03-12

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 20:37

ik had het over het feit dat jij je letterlijk groter voordoet op dit forum dan dat je in de realiteit bent
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 20:39

Net zoals 90% van dit forum (inclusief jij). Heeft het over hypocriet zijn, maar is zelf anoniem

insayno
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 20:40

Jaap schreef:
Oh nee, was ff vergeten dat je geen mening mag hebben als je klein bent :\') (jodenkoek where you at)

holla @ me nigga Jaap

Wel een hele volwassen discussie/beef is dit zeg, voelt iemand zich al gekwest?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 20:41



snapje?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 20:41

Ey jood ben je nou al in NL?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 20:41

Jaap schreef:
Net zoals 90% van dit forum (inclusief jij). Heeft het over hypocriet zijn, maar is zelf anoniem

insayno

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Wom5M
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 20:44

Jaap schreef:
Ey jood ben je nou al in NL?

Ja G ben back in de hood

POB event leggooo
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum
Terug naar boven 
Pagina 1 van 7Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» top 3 slechtste posters op dit forum
» top 3 beste posters op dit forum
» RIP forum
» Nick in the Cave - Ik Voel JE
» Dit forum!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: