Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum

Ga naar beneden 
+23
GreenSpirit
rolow
Ruben
gosu
MT
Hunter
MISTERBALKAN
Vrouwonvriendelijk
Utaka
reetkever
NiggehvanAlmere
Zjos
Auron
Piwi
Joost
Shoux_
BB
Jodenkoek
Jaap
furr
Gerrit
piraat013
Simon Cowell
27 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 20:46

Aight wanneer ben je geland? Hoe bevalt het leven back in NL? Elaborate
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Simon Cowell
Akra
Akra
Simon Cowell


Aantal berichten : 68
Reputatie : -4
Registratiedatum : 26-03-12

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 20:46

hypocriet zijn heeft niets met anonimiteit te maken

jij voelt je als een god hier door andere te beledigen en te kleineren alsof je op een troon zit

wat is er mis om gucci te dragen? maakt dat mensen dommer? of hoort dat bij de mainstream en zijn jullie zo underground en hip dat jullie een eigen kleding en levenstijl hebben?
waarom kan jij andere wel uitlachen om hun kleding maar als iemand iets over jouw kleding zegt, dan moeten we jou wel in je waarde laten?

ik neem het een keer op voor anderen door jou eens mooi op je plek te zetten
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 20:49

Simon Cowell schreef:
hypocriet zijn heeft niets met anonimiteit te maken

jij voelt je als een god hier door andere te beledigen en te kleineren alsof je op een troon zit

wat is er mis om gucci te dragen? maakt dat mensen dommer? of hoort dat bij de mainstream en zijn jullie zo underground en hip dat jullie een eigen kleding en levenstijl hebben?
waarom kan jij andere wel uitlachen om hun kleding maar als iemand iets over jouw kleding zegt, dan moeten we jou wel in je waarde laten?

ik neem het een keer op voor anderen door jou eens mooi op je plek te zetten

najih2

Slechtste analyse over mij die ik ooit heb gelezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Simon Cowell
Akra
Akra
Simon Cowell


Aantal berichten : 68
Reputatie : -4
Registratiedatum : 26-03-12

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 20:50

laat de andere maar erover oordelen
jij kan dus duidelijk niet objectief naar jezelf kijken

trouwens wel leuk dat je altijd kan zien wanneer jaap niets meer weet te zeggen zoals ik in een eerdere post al aangaf


Laatst aangepast door Simon Cowell op vr 28 dec 2012 - 20:51; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 20:51

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Popcorn-09-Psych
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 20:52

Klopt, ik heb zo'n groot ego, dat kan iedereen die mij ooit heeft gesproken in het echt of in een privegesprek op internet beamen :\') GTFO
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Simon Cowell
Akra
Akra
Simon Cowell


Aantal berichten : 68
Reputatie : -4
Registratiedatum : 26-03-12

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 20:56

tijdens hussuh vs riemiks was je in beeld en het enige wat ik zag, was een klein introvert ventje dat achter zijn idool stond

jaap ik kijk zo door je heen, online the godfather maar in het echt het tegenovergestelde
Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 20:57

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Tumblr_lols30rUm71qeiwtao1_500
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 20:59

dit is echt top 3 (no Simon Cowell) beefs hier.

battleraps.actieforum.com

dagelijks lol
join mee
Terug naar boven Ga naar beneden
Auron
Geen leven
Geen leven
Auron


Aantal berichten : 913
Reputatie : 76
Registratiedatum : 19-08-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 21:00

Simon Cowell schreef:
hypocriet zijn heeft niets met anonimiteit te maken

jij voelt je als een god hier door andere te beledigen en te kleineren alsof je op een troon zit

wat is er mis om gucci te dragen? maakt dat mensen dommer? of hoort dat bij de mainstream en zijn jullie zo underground en hip dat jullie een eigen kleding en levenstijl hebben?
waarom kan jij andere wel uitlachen om hun kleding maar als iemand iets over jouw kleding zegt, dan moeten we jou wel in je waarde laten?

ik neem het een keer op voor anderen door jou eens mooi op je plek te zetten


kankerdope
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 21:02

Simon Cowell schreef:
tijdens hussuh vs riemiks was je in beeld en het enige wat ik zag, was een klein introvert ventje dat achter zijn idool stond

jaap ik kijk zo door je heen, online the godfather maar in het echt het tegenovergestelde

Oh oke, gelukkig laat een momentopname van toen ik dronken was en hyped voor de battle zien hoe ik in het dagelijkse leven ben :\') Stop aub gewoon met je falende analyses. Laat me raden...je hebt vmbo b gedaan, en doet nu een mbo psychologie opleiding? En je hoogste cijfer is een 3?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Auron
Geen leven
Geen leven
Auron


Aantal berichten : 913
Reputatie : 76
Registratiedatum : 19-08-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 21:05

Gaat ie weer educatie erbij halen
Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 21:06

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Popcorn-15-Scary-Movie
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 21:07

Natuurlijk zegt educatie vaak niet per definitie iets over iemand, maar met dat + het niveau van zijn posts kan ik wel een beeld schetsen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Simon Cowell
Akra
Akra
Simon Cowell


Aantal berichten : 68
Reputatie : -4
Registratiedatum : 26-03-12

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 21:14

oh ik mag alleen met jaap praten als ik op een universiteit zit
weer dat elite gedrag terwijl je zelf ook maar hbo doet
Terug naar boven Ga naar beneden
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 21:21

Is dat alles Simon ? PAK DIE NIGGER GEEF HEM EEN VIRTUELE HIGHKICK OP ZIJN NEUS.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 22:09

Volgens mij is dit Simon Cowell:

Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 22:28

Wel grappig dat Jaap aangevallen wordt omdat hij achter 'z'n idool' gaat staan

Is niet erg ongebruikelijk toch.. Ik ben blij dat er crowd is die zo enthousiast is
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 22:33

Knuffel Zjos, jij bent echt liefie
Terug naar boven Ga naar beneden
Simon Cowell
Akra
Akra
Simon Cowell


Aantal berichten : 68
Reputatie : -4
Registratiedatum : 26-03-12

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 23:42

Zjos schreef:
Wel grappig dat Jaap aangevallen wordt omdat hij achter 'z'n idool' gaat staan

Is niet erg ongebruikelijk toch.. Ik ben blij dat er crowd is die zo enthousiast is

het is niet erg dat hij een hussuh fan is maar dan moet hij niet gaan claimen dat hij altijd objectief is terwijl dit duidelijk niet het geval is als hij het over hussuh heeft
Terug naar boven Ga naar beneden
Simon Cowell
Akra
Akra
Simon Cowell


Aantal berichten : 68
Reputatie : -4
Registratiedatum : 26-03-12

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 23:45

Jaap schreef:
Volgens mij is dit Simon Cowell:


zegt degene die dit soort foto's hier post

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 AGEW5

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 X2GDJ

je bent geen god jaap
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 23:49

Haha op die bovenste foto heb ik die hoed, jas, bril en gezichtsbeharing erop gephotoshopped. Maar wat wil je precies zeggen met die foto's?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 23:51

wauw

wauw

WAUW


top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Fake_surprise



simon gappie je doet nu al te lang taffa hierzo en ik zie dat je nog steeds hetzelfde onderschrift hebt?! Ik sta nu op nummer 3 opeens? oke oke nospang is goed man... hoe vaak moet ik nog duidelijk maken dat je echt niks bent hier, ik eet je rauw(no tom watkins). Als je beef zoekt ga dan naar het slager forum ofzo maar kom nie hier takki met dat je mijn gedrag zat bent a kk hoofd. zegmaar online simon cowbell maar in t echt kaolo shemale die zn zusje zo hard neukt omdat ze niet door de voorronde kwam bij idols(2003). ik ben gewoon neutraal hier, maar NU NIET MEER simon je kan echt de kk krijgen met je gay posts. vanaf nu sta je op de dodenlijst van dit forum g opkankere met jou rare vogel. Gebruik btw een andere avatar want deze shit kan ik echt niet aanzien ik weet dat je na elke post jezelf klaar fapt op die homo maar cmon die picca is gwn kaki.

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Download
Jij hebt zeker na 21 december het licht gezien en je denkt dat je de verlosser van dit forum bent ofzo? wats met deze? simon komt uit het niets omin stoer doen alles. met je rare praat over elitegroepjes als je zo graag ergens bij wilt horen hoor je vanaf nu bij "het simon is kanker wack op rapbattles.actie.forum.com #jaapvoice groepje"



























KANKERLUL!!!!!!
top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Gronk-thumb_kanker_lul
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Simon Cowell
Akra
Akra
Simon Cowell


Aantal berichten : 68
Reputatie : -4
Registratiedatum : 26-03-12

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 dec 2012 - 23:54

Jaap schreef:
Haha op die bovenste foto heb ik die hoed, jas, bril en gezichtsbeharing erop gephotoshopped. Maar wat wil je precies zeggen met die foto's?

dat jij eerder een outcast bent dan ik

@reetkever

#ignore zoals iedereen al doet#
Terug naar boven Ga naar beneden
Utaka
Akra
Akra
Utaka


Aantal berichten : 153
Reputatie : 19
Registratiedatum : 20-10-12

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 2:13

Jaap, het valt me op dat je in elke post alles provocerend wegwuift, in plaats van er inhoudelijk op te reageren. Al kan ik het aan de andere kant wel begrijpen omdat Simon als een troll overkomt. LALALALALALALALALAL
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum
Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» top 3 slechtste posters op dit forum
» top 3 beste posters op dit forum
» RIP forum
» Nick in the Cave - Ik Voel JE
» Dit forum!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: