Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum

Ga naar beneden 
+23
GreenSpirit
rolow
Ruben
gosu
MT
Hunter
MISTERBALKAN
Vrouwonvriendelijk
Utaka
reetkever
NiggehvanAlmere
Zjos
Auron
Piwi
Joost
Shoux_
BB
Jodenkoek
Jaap
furr
Gerrit
piraat013
Simon Cowell
27 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 3:41

Simon,

jij verwijt het Jaap dat hij haat op bijv Gucci maar is het dan niet super hypocriet dat jij met een topic als dit komt?
Je blamed hem voor provoceren, reacties uitlokken en zijn kritische houding tegenover bepaalde mensen/dingen, vervolgens doe jij precies dat maar dan 100x erger
Terug naar boven Ga naar beneden
Auron
Geen leven
Geen leven
Auron


Aantal berichten : 913
Reputatie : 76
Registratiedatum : 19-08-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 3:51

Jeevz je faalt
Terug naar boven Ga naar beneden
MISTERBALKAN
Akra
Akra
MISTERBALKAN


Aantal berichten : 169
Reputatie : 17
Registratiedatum : 29-11-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 12:41

hahahaha Simon Cowell, jij bent een baas jongeman.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 13:08

MISTERBALKAN schreef:
hahahaha Simon Cowell, jij bent een baas jongeman.

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Band_wagon_effect
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Hunter
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Hunter


Aantal berichten : 1675
Reputatie : 42
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : 010

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 13:11

x10
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 13:13

Jaap vanavond tinychat mimang?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 13:16

Moet ff checken..ik whatsapp je vanavond wel ff.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 15:47

jaap toon een beetje respect aan mongolen
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 16:02

Ik wou zeggen van hij respecteert je toch? Maar heb het toch maar niet gedaan
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 16:38

eh fuck jou neggeh
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 16:42

Jaap schreef:
Volgens mij is dit Simon Cowell:


Die gast zit op fok die man is kk ziek in zijn hoofd hij eet een hele pot pindakaas op zonder erbij te drinken :\') hij drinkt spiritus met een beetje water als er geen alcohol is in zijn huis is dit zijn alternatief :\') :\') :\') :\') check zijn kanaal.Maar volgens mij heeft hij een PB net als ik


Laatst aangepast door piraat013 op za 29 dec 2012 - 16:47; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 16:45

is toch zielig voor hem, jaap respectloze kenker lul
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 16:53

MT schreef:
eh fuck jou neggeh


Ok dan weet ik dat
Terug naar boven Ga naar beneden
Simon Cowell
Akra
Akra
Simon Cowell


Aantal berichten : 68
Reputatie : -4
Registratiedatum : 26-03-12

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 17:12

MT schreef:
jaap toon een beetje respect aan mongolen

jaap is god en hij mag over alles en iedereen grappen maken maar oh wee als je over zijn lengte begind
dan gaat hij namelijk #ok# zeggen omdat hij zich hoger voelt in zijn fictieve elitaire forum wereldje waarin hij met ijzeren hand regeert
Terug naar boven Ga naar beneden
Utaka
Akra
Akra
Utaka


Aantal berichten : 153
Reputatie : 19
Registratiedatum : 20-10-12

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 17:28

*Voorspelt dat Jaap begint over de "d" fout van Simon Cowell en plaatst er dan een provocerende smiley bij. Hiermee wilt die aangeven dat die Simon op deze manier niet serieus kan nemen en dus niet op hem in zal gaan.*

Geen haat richting Jaap, maar ik denk het wel serieus haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 17:34

Simon Cowell schreef:
MT schreef:
jaap toon een beetje respect aan mongolen

jaap is god en hij mag over alles en iedereen grappen maken maar oh wee als je over zijn lengte begind
dan gaat hij namelijk #ok# zeggen omdat hij zich hoger voelt in zijn fictieve elitaire forum wereldje waarin hij met ijzeren hand regeert


Geen haat ofzo mimang maar waarom " begind" ? ...T en D liggen ver uitelkaar dus kan geen typfout zijn. Of je moet tering dikke vingers hebben, zoja, dan is het geen probleem man begrijp ik het wel.
Zoniet...dan begrijp ik het ook wel man. Kan gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 17:41

Simon Cowell schreef:
MT schreef:
jaap toon een beetje respect aan mongolen

jaap is god en hij mag over alles en iedereen grappen maken maar oh wee als je over zijn lengte begind
dan gaat hij namelijk #ok# zeggen omdat hij zich hoger voelt in zijn fictieve elitaire forum wereldje waarin hij met ijzeren hand regeert

Ik heb geen grappen gemaakt over mongolen. Het enige wat ik deed is dat filmpje posten...denk je dat ik dat zelf heb geupload ofzo? :\')
Volgens mij zit jij echt vast in een psychose...als mensen over mijn lengte beginnen, maar ik er meestal zelf een grap mee...een beetje zelfspot kan geen kwaad. Dat zou jou ook goed doen.
Oja en ik reageer idd met ijzeren hand. Ik heb al zoveel mensen gebanned :\') GTFO..je hebt wc papier nodig voor hoeveel stront er uit uw mond komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Simon Cowell
Akra
Akra
Simon Cowell


Aantal berichten : 68
Reputatie : -4
Registratiedatum : 26-03-12

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 18:04

Jaap schreef:
Simon Cowell schreef:
MT schreef:
jaap toon een beetje respect aan mongolen

jaap is god en hij mag over alles en iedereen grappen maken maar oh wee als je over zijn lengte begind
dan gaat hij namelijk #ok# zeggen omdat hij zich hoger voelt in zijn fictieve elitaire forum wereldje waarin hij met ijzeren hand regeert

Ik heb geen grappen gemaakt over mongolen. Het enige wat ik deed is dat filmpje posten...denk je dat ik dat zelf heb geupload ofzo? :\')
Volgens mij zit jij echt vast in een psychose...als mensen over mijn lengte beginnen, maar ik er meestal zelf een grap mee...een beetje zelfspot kan geen kwaad. Dat zou jou ook goed doen.
Oja en ik reageer idd met ijzeren hand. Ik heb al zoveel mensen gebanned :\') GTFO..je hebt wc papier nodig voor hoeveel stront er uit uw mond komt.

want met dat filmpje probeerde je niet te insinueren dat ik een mongooltje ben?

jaap ik weet hoe je bent, je probeert nu goedkoop te scoren maar het werkt niet
waaruit blijkt dat ik vast zit in een psychose? of dacht je dat deze simpele belediging mij raakte?

en ik heb al genoeg keren gezien dat je butthurt deed wanneer iemand over je lengte begon en daardoor weer een provocerende gif/emoticon plaatste ipv er iets over te zeggen
wow wat een zelfspot

en idd je probeert hiet met ijzeren hand te regeren omdat jij blijkbaar het gevoel hebt dat jij op de troon zit hier
ik heb zelfs een paar voorbeelden voor je dus zet je gifjes en emoticons maar alvast klaar of zeg maar simpelweg dat je aan het trollen was hier

Citaat :
piraat is al helemaal niet serieus te nemen. komt niet naar events met als excuus dat pob kaakwater is. oke man. piraat dreigt altijd iedereen met geweld maar is in werkelijkheid een kankergrote zwarte papzak die de hele dag games speelt

Citaat :

Ik autistisch? Jij bent hier degene die elke dag alleen op zn kamer anime kijkt, gamed en fapt. En ik weet zeker dat als ik je tegenkom dat ik jou makkelijk neerhaal. Zogenaamd tough guy omdat je groot bent? Zoals ik al zei ben je gewoon een slappe papzak. Ik stomp jou in 1x in je buik en vervolgens kots je 20 maaltijden uit obesitaslijer. En elke keer als ik naar de wc ga verschijn jij opeens op magische wijze in de pot.

Maar ikhou wel van je hoor piraat.


Citaat :
Verrassend...een opgeschoten mocro die zijn mening baseert op vage geruchten die nergens op slaan.

zwaar elite gedrag dit
zeg maar, was je aan het trollen
of ga je een gif/emoticon posten?
Terug naar boven Ga naar beneden
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 18:05

Eeh simon zit je wat dwars ofzo ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 18:07

Hahahaahah waaaaaauw...je nam die post over piraat echt serieus? Als je een beetje research had gedaan (wat je niet hebt gedaan) had je geweten van de geschiedenis tussen mij en piraat. Wij trollen en schelden elkaar altijd uit..gewoonweg wauw. Je faalt zo ontiegelijk hard. Wauw, wauw, wauw.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 18:09

simon je neemt dit wel heel serieus of niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 18:10

Simon Cowell schreef:
Jaap schreef:
Simon Cowell schreef:
MT schreef:
jaap toon een beetje respect aan mongolen

jaap is god en hij mag over alles en iedereen grappen maken maar oh wee als je over zijn lengte begind
dan gaat hij namelijk #ok# zeggen omdat hij zich hoger voelt in zijn fictieve elitaire forum wereldje waarin hij met ijzeren hand regeert

Ik heb geen grappen gemaakt over mongolen. Het enige wat ik deed is dat filmpje posten...denk je dat ik dat zelf heb geupload ofzo? :\')
Volgens mij zit jij echt vast in een psychose...als mensen over mijn lengte beginnen, maar ik er meestal zelf een grap mee...een beetje zelfspot kan geen kwaad. Dat zou jou ook goed doen.
Oja en ik reageer idd met ijzeren hand. Ik heb al zoveel mensen gebanned :\') GTFO..je hebt wc papier nodig voor hoeveel stront er uit uw mond komt.

want met dat filmpje probeerde je niet te insinueren dat ik een mongooltje ben?

jaap ik weet hoe je bent, je probeert nu goedkoop te scoren maar het werkt niet
waaruit blijkt dat ik vast zit in een psychose? of dacht je dat deze simpele belediging mij raakte?

en ik heb al genoeg keren gezien dat je butthurt deed wanneer iemand over je lengte begon en daardoor weer een provocerende gif/emoticon plaatste ipv er iets over te zeggen
wow wat een zelfspot

en idd je probeert hiet met ijzeren hand te regeren omdat jij blijkbaar het gevoel hebt dat jij op de troon zit hier
ik heb zelfs een paar voorbeelden voor je dus zet je gifjes en emoticons maar alvast klaar of zeg maar simpelweg dat je aan het trollen was hier

Citaat :
piraat is al helemaal niet serieus te nemen. komt niet naar events met als excuus dat pob kaakwater is. oke man. piraat dreigt altijd iedereen met geweld maar is in werkelijkheid een kankergrote zwarte papzak die de hele dag games speelt

Citaat :

Ik autistisch? Jij bent hier degene die elke dag alleen op zn kamer anime kijkt, gamed en fapt. En ik weet zeker dat als ik je tegenkom dat ik jou makkelijk neerhaal. Zogenaamd tough guy omdat je groot bent? Zoals ik al zei ben je gewoon een slappe papzak. Ik stomp jou in 1x in je buik en vervolgens kots je 20 maaltijden uit obesitaslijer. En elke keer als ik naar de wc ga verschijn jij opeens op magische wijze in de pot.

Maar ikhou wel van je hoor piraat.


Citaat :
Verrassend...een opgeschoten mocro die zijn mening baseert op vage geruchten die nergens op slaan.

zwaar elite gedrag dit
zeg maar, was je aan het trollen
of ga je een gif/emoticon posten?

In die comments is Jaap niet eens serieus man. Dat zeg ik je wel, ik ga niet liegen voor je
Terug naar boven Ga naar beneden
Simon Cowell
Akra
Akra
Simon Cowell


Aantal berichten : 68
Reputatie : -4
Registratiedatum : 26-03-12

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 18:10

Jaap schreef:
Hahahaahah waaaaaauw...je nam die post over piraat echt serieus? Als je een beetje research had gedaan (wat je niet hebt gedaan) had je geweten van de geschiedenis tussen mij en piraat. Wij trollen en schelden elkaar altijd uit..gewoonweg wauw. Je faalt zo ontiegelijk hard. Wauw, wauw, wauw.

en agie?

wel weer leuk dat je selectief antwoord geeft zoals altijd
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 18:11

Letterlijk elke post van jou in de afgelopen 2 dagen gaat over mij. Mis je soms een vaderfiguur in je leven?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 18:12

hij heeft gewoon niks beters te doen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum
Terug naar boven 
Pagina 3 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» top 3 slechtste posters op dit forum
» top 3 beste posters op dit forum
» RIP forum
» Nick in the Cave - Ik Voel JE
» Dit forum!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: