Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum

Ga naar beneden 
+23
GreenSpirit
rolow
Ruben
gosu
MT
Hunter
MISTERBALKAN
Vrouwonvriendelijk
Utaka
reetkever
NiggehvanAlmere
Zjos
Auron
Piwi
Joost
Shoux_
BB
Jodenkoek
Jaap
furr
Gerrit
piraat013
Simon Cowell
27 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 19:07

"Hmms what a tasty burger"



"Oh sorry, did i break your concentration!?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 19:09

lol
Terug naar boven Ga naar beneden
gosu
Akra
Akra
gosu


Aantal berichten : 215
Reputatie : 98
Registratiedatum : 12-07-11
Leeftijd : 30

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Icon_minitimeza 29 dec 2012 - 20:49

Simon trollt jullie kanker hard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 0:24

Ik gok dat Simon Reetkever is
Terug naar boven Ga naar beneden
Gerrit
Akra
Akra
Gerrit


Aantal berichten : 234
Reputatie : 9
Registratiedatum : 30-10-12

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 0:45

Utaka is piraat ik heb het al gezegd moet is afgelopen zijn met die dubbele accounts troll
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 1:00

wauw
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 12:30

Utaka is sowieso geen piraat, Utaka is denk ik geen ghostaccount aangezien hij best veel poep schrijft...
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 15:07

gerrit schreef:
Utaka is piraat ik heb het al gezegd moet is afgelopen zijn met die dubbele accounts troll

Ik heb geen ghost account nodig een account is genoeg en dat is deze hypocrieten a sahbi gwn schieten met mp7 rapid fire
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 15:10

Utaka is Jeevz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Utaka
Akra
Akra
Utaka


Aantal berichten : 153
Reputatie : 19
Registratiedatum : 20-10-12

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 16:00

Ik ben POB_FAN van het pob forum, k postte nooit echt iets, maar was wel een van de eerste. Ik heb de mooie tijden met Jaap en SJONNIE meegemaakt en al die kutmocro's franstroll
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 16:05

Oh jouw username herken in nog wel.
I weet alleen niet meer wat voor poster je was.

Hadden wij ooit ruzie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Utaka
Akra
Akra
Utaka


Aantal berichten : 153
Reputatie : 19
Registratiedatum : 20-10-12

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 16:07

Ik ben een paar keer op je ingegaan ja, even eerlijk, je trollde kekehard, al was het wel lachen. @nickinthecave aka gerrit, kom tinychat, je bent 100% zeker Nick.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 16:10

haha ja klopt, mijn intentie was ook om te trollen vanaf dag 1 aangezien ik er speciaal een joost account voor maakte. Ik werd uiteindelijk de meest gehate persoon vanaf dag 1.

mooie tijden waren dat man...
Terug naar boven Ga naar beneden
Utaka
Akra
Akra
Utaka


Aantal berichten : 153
Reputatie : 19
Registratiedatum : 20-10-12

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 16:29

Hahahaha ja man, ik weet trouwens wel nog een keer dat iemand ooit beweerde dat die de site neer zou halen, en t lukte hem ook ofzo, wie was dat alweer? kun je je dat nog herinneren?
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 16:34

dat was harry
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 16:34

oh met dat raadsel bedoel je.. daar staat mij ook nog iets van bij
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 16:37

Jaap schreef:
Aight wanneer ben je geland? Hoe bevalt het leven back in NL? Elaborate

Het weer is natuurlijk echt fucked up... maar ben daarnaast sowieso blij dat ik terug ben. Amerika was dope, maar de mensen die ik daar leerde kennen is toch niet hetzelfde als me niggas die ik me hele leven ken snapje. Als ik zou blijven moest ik ook 3 jaar minimaal nog blijven om m'n diploma te halen, en waarschijnlijk nog een halfjaar wachten om weer een keer op vakantie te komen aangezien me pa niet met geld om kan gaan. School is daar eigenlijk sowieso veel te makkelijk+het educatiesysteem is zo gebouwd om gewoon zoveel mogelijk geld van de studenten af te persen. Voordat ik naar Amerika verhuiste was ik kk lui en had 0.0 motivatie, en als ik het niet gedaan had was ik nog precies hetzelfde. Nu ben ik in elk geval gemotiveerd om m'n best te doen en weet ook waar ik wil zijn in het leven... dus hopelijk haal ik die 21+ toets en kan ik HBO gaan doen, #swag.

Het was ook fucked up dat je 21+ moest zijn om uit te gaan.. Dus was altijd afhankelijk van matties of me pa om me ergens heen te brengen aangezien ik nog steeds elk weekend drink. In Amerika moet je overal heenrijden en als je dronken achter het gestuurd gepakt word heb je kans op een paar maanden bukken. Ik was best bang om een keer met smoken ofzo gepakt te worden, of voor wat voor reden dan ook, je wilt daar echt niet vast zitten.. Nederland heeft een 10x beter drugsbeleid en gewoon betere wetten en shit.. Amerika wordt met de dag meer fucked.

Een ding heb ik me ook beseft... misschien een wijze les voor me nigga CM; ja die "Illuminati" shit is echt, ja de wereld is fucked, maar je kan er toch niks aan doen. Ik heb me ook weer veel te lang gefocused op al die conspiracies en shit, terwijl het gewoon zonde van je tijd is, en mensen je automatisch gaan haten als je alleen maar over de overheid/politiek en shit wilt praten. Fuck die shit, het is m'n tijd niet waard... kan alleen maar voor m'n eigen geluk zorgen en m'n droom om "de wereld te verbeteren" en alle corruptie exposen is ten eerste tijdverspilling en ten tweede gewoon onmogelijk. Had me dit al veel eerder moeten beseffen maar fuck it, ben er nu in elk geval klaarr mee.

Ok veel te veel getypt alweer YOLO SWAG GUCCI

inb4 tl;dr
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 16:42

fuck tl;dr

goed om te horen dat het flex gaat met je toch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 18:05

Joost schreef:
fuck tl;dr

goed om te horen dat het flex gaat met je toch.

Thanks G, lobi
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 18:10

Ait ait wanner gaan we chillen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 19:43

Jaap schreef:
Utaka is Jeevz

lijpe2
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Icon_minitimezo 30 dec 2012 - 20:41

Jaap schreef:
Ait ait wanner gaan we chillen?

Wanneer is de volgende eventju?
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Icon_minitimedi 1 jan 2013 - 19:37

1760 keer bekeken wauw veel lurkers hier
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Icon_minitimedi 1 jan 2013 - 19:49

Jodenkoek schreef:
Jaap schreef:
Aight wanneer ben je geland? Hoe bevalt het leven back in NL? Elaborate

Het weer is natuurlijk echt fucked up... maar ben daarnaast sowieso blij dat ik terug ben. Amerika was dope, maar de mensen die ik daar leerde kennen is toch niet hetzelfde als me niggas die ik me hele leven ken snapje. Als ik zou blijven moest ik ook 3 jaar minimaal nog blijven om m'n diploma te halen, en waarschijnlijk nog een halfjaar wachten om weer een keer op vakantie te komen aangezien me pa niet met geld om kan gaan. School is daar eigenlijk sowieso veel te makkelijk+het educatiesysteem is zo gebouwd om gewoon zoveel mogelijk geld van de studenten af te persen. Voordat ik naar Amerika verhuiste was ik kk lui en had 0.0 motivatie, en als ik het niet gedaan had was ik nog precies hetzelfde. Nu ben ik in elk geval gemotiveerd om m'n best te doen en weet ook waar ik wil zijn in het leven... dus hopelijk haal ik die 21+ toets en kan ik HBO gaan doen, #swag.

Het was ook fucked up dat je 21+ moest zijn om uit te gaan.. Dus was altijd afhankelijk van matties of me pa om me ergens heen te brengen aangezien ik nog steeds elk weekend drink. In Amerika moet je overal heenrijden en als je dronken achter het gestuurd gepakt word heb je kans op een paar maanden bukken. Ik was best bang om een keer met smoken ofzo gepakt te worden, of voor wat voor reden dan ook, je wilt daar echt niet vast zitten.. Nederland heeft een 10x beter drugsbeleid en gewoon betere wetten en shit.. Amerika wordt met de dag meer fucked.

Een ding heb ik me ook beseft... misschien een wijze les voor me nigga CM; ja die "Illuminati" shit is echt, ja de wereld is fucked, maar je kan er toch niks aan doen. Ik heb me ook weer veel te lang gefocused op al die conspiracies en shit, terwijl het gewoon zonde van je tijd is, en mensen je automatisch gaan haten als je alleen maar over de overheid/politiek en shit wilt praten. Fuck die shit, het is m'n tijd niet waard... kan alleen maar voor m'n eigen geluk zorgen en m'n droom om "de wereld te verbeteren" en alle corruptie exposen is ten eerste tijdverspilling en ten tweede gewoon onmogelijk. Had me dit al veel eerder moeten beseffen maar fuck it, ben er nu in elk geval klaarr mee.

Ok veel te veel getypt alweer YOLO SWAG GUCCI

inb4 tl;dr

Wat is dat voor bullshit alcohol op achter het stuur paar maanden bukken wtf shit dat is wel kk streng ouwe kun je dan geen boete betalen dat is toch altijd of is die bedrag fucking hoog zeker
Terug naar boven Ga naar beneden
GreenSpirit
Akra
Akra
GreenSpirit


Aantal berichten : 56
Reputatie : -58
Registratiedatum : 30-12-12
Leeftijd : 37
Woonplaats : Bergen op Zoom

top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Icon_minitimewo 2 jan 2013 - 4:16

Die piraat en joost vind ik echt vervelend worden
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum   top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
top 3 #ik voel me groter dan dat ik werkelijk ben# posters op dit forum
Terug naar boven 
Pagina 5 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» top 3 slechtste posters op dit forum
» top 3 beste posters op dit forum
» RIP forum
» Nick in the Cave - Ik Voel JE
» Dit forum!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: