Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Klokkenluider Edward Snowden

Ga naar beneden 
+16
yeye
Zonnekind
rolow
piraat013
AGIE
Henne-C
Johan
RJ
barzini
Jaap
reetkever
Nicky Bobs
JohanBertens
CrusaderTheRaider
Nick Vayne
Jodenkoek
20 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Klokkenluider Edward Snowden Empty
BerichtOnderwerp: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden Icon_minitimema 24 jun 2013 - 19:24

Faka G's?

Ik denk dat de meeste van jullie wel van Edward Snowden hebben gehoord. Zo niet: Edward Snowden is een Amerikaan die werkte bij de NSA (National Security Agency) en een aantal weken geleden hun 'PRISM' programma heeft exposed. PRISM is een geheim 'spionnenprogramma' van de overheid waarmee ze directe toegang hebben tot de servers van o.a. Microsoft, Yahoo, Google, Facebook, Youtube, Skype en Apple. Letterlijk alle data wordt voorgoed opgeslagen waar alleen de overheid er toegang tot heeft. Miljoenen gesprekken en e-mails zijn afgeluisterd en doorgelezen.. en dit programma is niet alleen voor Amerikanen, maar letterlijk iedereen die gebruik maakt van Gmail, Facebook etc.

En ik vroeg me af wat jullie hiervan vinden? Voornamelijk de "illu bestaat niet/Amerikaanse overheid is niet corrupt"- dombo's. En wat vinden jullie van het feit dat de nieuwe Xbox 24/7 online moet zijn en een camera erin heeft? Niet vergeten dat de Amerikaanse overheid toegang heeft tot alles van Microsoft dus ook zeker tot die camerabeelden. Het zou dus zomaar kunnen dat je met je homies zit te xboxen en je bespioneerd wordt... want wie weet ben je wel een bom aan het bouwen.

Dus, wat vinden jullie hiervan? Gaat dit te ver? Of is het juist goed omdat ze wel terroristische aanslagen etc. kunnen voorkomen, en het toch niet uit maakt als iemand je bespioneert zolang je niks te verbergen hebt? Morgen reageer ik overal op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Klokkenluider Edward Snowden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden Icon_minitimema 24 jun 2013 - 19:28

Je Xbox verhaal klopt al niet meer man, beter opletten.
Terug naar boven Ga naar beneden
CrusaderTheRaider
Akra
Akra
CrusaderTheRaider


Aantal berichten : 241
Reputatie : -96
Registratiedatum : 21-04-13
Leeftijd : 32

Klokkenluider Edward Snowden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden Icon_minitimema 24 jun 2013 - 19:31

Het overschrijdt alle mogelijk denkbare grenzen dat een instantie als de overheid, of wat voor instantie dan ook, zich aan dit soort dingen schuldig maakt. We worden besodemieterd waar we bij staan, de overheid heeft overduidelijk niet het beste voor met ons, en de overheid heeft overduidelijk de terrorisme-kaart gespeeld en vervolgens het hele fenomeen terrorisme opgeblazen (no pun intended) om zo de grip op het volk te verstevigen.


Op de illuminati ga ik voor nu maar niet in, maar iedereen met gezond verstand zou na alle aanwijzingen, die duiden op het bestaan van dergelijke genootschappen, toch op z'n allerminst wel het een en ander mogen wantrouwen wat de overheid zoal uitvreet.
Terug naar boven Ga naar beneden
JohanBertens
Kanker Kehba
Kanker Kehba
JohanBertens


Aantal berichten : 24
Reputatie : 1
Registratiedatum : 06-06-13
Woonplaats : Notre-Dame

Klokkenluider Edward Snowden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden Icon_minitimema 24 jun 2013 - 19:32

Klokkenluider Edward Snowden 793636177_395659
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicky Bobs
Akra
Akra
Nicky Bobs


Aantal berichten : 259
Reputatie : 7
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 111
Woonplaats : Vlaardingen

Klokkenluider Edward Snowden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden Icon_minitimema 24 jun 2013 - 19:33

DRM kwestie is opgeheven bij de Xbox one, maar ze houden nog wel hardnekkig de kinect vol wat mij niet echt zint... MAAR laten we eerlijk zijn, je gaat online gamen etc. en het blijft online staan dus de DRM zelf is het probleem niet.. Kinect is het enige probleem van de Xbox

Ook wel belangrijk te melden is dat Prism in 2007 begon bij Microsoft, je kan er dus ook donder op zeggen dat de Kinect gewoon gebruikt gaat worden als spionage zooi... Het is alleen de vraag hoever je dat gaat merken als een gemiddelde gamer...

Maar ik ben daarin nog wel enigszins paranoia te noemen, ik heb een sticker over mijn ingebouwde webcam heen geplakt...


Laatst aangepast door Nicky Bobs op ma 24 jun 2013 - 19:34; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Klokkenluider Edward Snowden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden Icon_minitimema 24 jun 2013 - 19:33

zeer interessant allemaal
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Klokkenluider Edward Snowden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden Icon_minitimema 24 jun 2013 - 19:34

nou satanisten die fappen op je grafkop
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
barzini
Akra
Akra
barzini


Aantal berichten : 53
Reputatie : -4
Registratiedatum : 12-05-13

Klokkenluider Edward Snowden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden Icon_minitimema 24 jun 2013 - 19:41

word on the street is dat die man nu bij Chris meth is gaan onderduiken
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Klokkenluider Edward Snowden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden Icon_minitimema 24 jun 2013 - 19:44

Ik snap wel dat mensen het vervelend vinden maar mij persoonlijk kan het echt totaal niks interesseren.

Ik heb helemaal niks te verbergen en als iemand er zin in heeft mij dag en nacht te bekijken, mij wil zien slapen, pagga zetten etc moet diegene dat vooral lekker doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Klokkenluider Edward Snowden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden Icon_minitimema 24 jun 2013 - 19:47

Dit is niet iets nieuws toch? Iedereen weet dat als je een account op google, fb, twitter, whatsapp of hotmail aanmaakt dat je gecheckt wordt. Niet alleen overheid, ook hackers, de bedrijven zelf, reclamebedrijven etc. Dat hebben we als maatschappij gewoon geaccepteerd door het internet te gaan gebruiken. Obama lurkt ook echt wel op dit forum.
Terug naar boven Ga naar beneden
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Klokkenluider Edward Snowden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden Icon_minitimema 24 jun 2013 - 19:48

Hoezo kom je hier nu ineens mee trouwens terwijl deze kwestie al een paar weken speelt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicky Bobs
Akra
Akra
Nicky Bobs


Aantal berichten : 259
Reputatie : 7
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 111
Woonplaats : Vlaardingen

Klokkenluider Edward Snowden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden Icon_minitimema 24 jun 2013 - 20:00

^ Dat vroeg ik mij dus ook af, volgende week komt er een topic met wat er in Turkije afspeelt?

@ Nick, ik snap ook dat het voor de gemiddelde mens de kinect niet boeit.. Misschien hackende pedo's die spelende kinderen kunnen filmen (Xbox is pc infrastructuur dus moeilijk hoeft het niet te zijn) is misschien wel het ergste wat er kan gebeuren.. Aan de andere kant het internet word gescan'd op trefwoorden en zo was er ook een nederlander opgepakt omdat hij op 4chan of reddit aankondigde zijn school op te blazen. Als die technieken word toegepast op de kinect (kinect kan enkele woorden herkennen zoals 'Xbox aan') moeten we ook nog eens uitkijken met wat we thuis zeggen...

Tuurlijk ben het er mee eens dat het doemdenken is, maar het lijkt wel die kant op te gaan.. Ook denk ik wel dat op het moment dat de xbox released is dat je er geen fuck van de kinect gaat merken en dat je nog steeds afvraagt waarom je hem nodig hebt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Klokkenluider Edward Snowden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden Icon_minitimema 24 jun 2013 - 20:04

Vind het altijd zo'n slap argument om te zeggen ''ja ik heb niks te verbergen dus ze mogen alles maar bekijken''. Maargoed geen zin/tijd om er nu op in te gaan

Ik raad jullie aan om deze docu te checken, is echt heel interessant en gaat over dit onderwerp. Ik heb een filosofie-essay hier over geschreven en is wel dope shit:

http://vimeo.com/52165457
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Klokkenluider Edward Snowden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden Icon_minitimema 24 jun 2013 - 20:05

ait johan lobi die heb ik gecheckt is wel dope ja
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Klokkenluider Edward Snowden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden Icon_minitimema 24 jun 2013 - 20:07

Johan schreef:
Vind het altijd zo'n slap argument om te zeggen ''ja ik heb niks te verbergen dus ze mogen alles maar bekijken''. Maargoed geen zin/tijd om er nu op in te gaan

Vind het altijd zo slap dat mensen niet kunnen lezen

Citaat :
Ik snap wel dat mensen het vervelend vinden maar mij persoonlijk kan het echt totaal niks interesseren.

oja
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Klokkenluider Edward Snowden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden Icon_minitimema 24 jun 2013 - 20:08

nick geloof me nou maar je kan wel taffa doen maar voor je getroll en pedo shit moet je zometeen jilla zitten en mag je zeepje oprapen vrind





ait esso naar limburg tho
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Henne-C
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 652
Reputatie : -44
Registratiedatum : 14-04-13
Leeftijd : 28

Klokkenluider Edward Snowden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden Icon_minitimema 24 jun 2013 - 20:16

Dit is echt te ver doorgedachte bullshit. Amerika heeft het beste voor met ons allen omdat anders de wereld export/import uit elkaar zal vallen. Obama zegt zelf dat hij probeert te strijden voor een goede en rechtmatige samenleving. Ik zie echt niet in waarom jullie zo negatief denkend zijn terwijl de elite zelf zegt dat ze goede bedoelingen hebben. Een beetje vertrouwen mag er ook wel zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Klokkenluider Edward Snowden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden Icon_minitimema 24 jun 2013 - 20:25

Johan die link was al een x gepost man, maar no problem nigger.
ns ns.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Klokkenluider Edward Snowden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden Icon_minitimema 24 jun 2013 - 20:27

Nick Vayne schreef:
Johan schreef:
Vind het altijd zo'n slap argument om te zeggen ''ja ik heb niks te verbergen dus ze mogen alles maar bekijken''. Maargoed geen zin/tijd om er nu op in te gaan

Vind het altijd zo slap dat mensen niet kunnen lezen

Citaat :
Ik snap wel dat mensen het vervelend vinden maar mij persoonlijk kan het echt totaal niks interesseren.

oja

Ik lees precies wat er staat hoor. Ik vind het gewoon raar dat omdat je niks te verbergen hebt je maar vind dat ze alles van je mogen bekijken? Jij vind t dus ook geen probleem als de overheid in elke kamer bij jou thuis camera's zou ophangen en zou surveilleren voor je osso, want ja je hebt toch niks te verbergen en het kan je niks interesseren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Klokkenluider Edward Snowden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden Icon_minitimema 24 jun 2013 - 20:34

Nee inderdaad.
Precies diezelfde vraag heb ik vaker tijdens college ook gehad en gaf precies hetzelfde antwoord:

Citaat :
als iemand er zin in heeft mij dag en nacht te bekijken, mij wil zien slapen, pagga zetten etc moet diegene dat vooral lekker doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Klokkenluider Edward Snowden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden Icon_minitimema 24 jun 2013 - 20:46

Nick Vayne schreef:
Johan schreef:
Vind het altijd zo'n slap argument om te zeggen ''ja ik heb niks te verbergen dus ze mogen alles maar bekijken''. Maargoed geen zin/tijd om er nu op in te gaan

Vind het altijd zo slap dat mensen niet kunnen lezen

Citaat :
Ik snap wel dat mensen het vervelend vinden maar mij persoonlijk kan het echt totaal niks interesseren.

oja
 Nick als je niks te verbergen hebt had jij je ECHTE adres gegeven aan viesefraasie :\')


sorry nick je vroeg erom 

kusje 
lobi ieks
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Klokkenluider Edward Snowden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden Icon_minitimema 24 jun 2013 - 20:48

Oke piraat die sloeg nergens op, Nick heeft al meerdere keer aangegeven dat hij geen probbies wilt met zn mams
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Klokkenluider Edward Snowden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden Icon_minitimema 24 jun 2013 - 20:52

AGIE schreef:
Oke piraat die sloeg nergens op, Nick heeft al meerdere keer aangegeven dat hij geen probbies wilt met zn mams
D3enk je echt dat ze hem zouden klappen. Gewoon een pittige gesprek met nick van een halfuur hand erop en klaar. Als ze hem zouden klappen zou gerrit hun sowieso snitchen op opsporingsverzocht
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Klokkenluider Edward Snowden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden Icon_minitimema 24 jun 2013 - 20:54

Ik denk inderdaad dat Gerrit me zou helpen
Terug naar boven Ga naar beneden
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

Klokkenluider Edward Snowden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden Icon_minitimema 24 jun 2013 - 22:45

Ik ben het met Nick helemaal eens, ik ga me er echt totaal niet zorgen over maken. Wat heeft het voor nut, bovendien geloof ik er geen zak van dat ze je nu 24 uur lopen te bespioneren. Waarom zouden ze een simpele ziel als mij willen volgen en mochten ze hier daadwerkelijk terrorisme of andere zaken mee kunnen oplossen is dat meegenomen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Klokkenluider Edward Snowden Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Klokkenluider Edward Snowden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 8Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: