Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Klokkenluider Edward Snowden

Ga naar beneden 
+16
yeye
Zonnekind
rolow
piraat013
AGIE
Henne-C
Johan
RJ
barzini
Jaap
reetkever
Nicky Bobs
JohanBertens
CrusaderTheRaider
Nick Vayne
Jodenkoek
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 13:19

Nick Vayne schreef:
master schreef:
Waar is je zehma plezier in het leven als je hier intensie mee bezig bent?
Caolo znoen. Ben gelukkig, goede inkomen heb me swag on so fuck wat de poppenspelers regelen.


Smh op welk Youtube-filmpje baseer je dit???

Op de twerk video van je moeder
Terug naar boven Ga naar beneden
CrusaderTheRaider
Akra
Akra
CrusaderTheRaider


Aantal berichten : 241
Reputatie : -96
Registratiedatum : 21-04-13
Leeftijd : 32

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 13:21

Ik snap niet op basis waarvan je nog vertrouwen kunt hebben in de authenticiteit van de Haagse politiek.


Sorry bruv, maar je zit er weer langs met je punt; het zijn geen speculaties. Moet ik nog een keer de naam van Brzezinski laten vallen? Hij komt er openlijk voor uit dat hij verwikkelt is in Bilderberg-achtige genootschappen en beschrijft hun toekomstige plannen in oa. The Grand Chessboard.. *sigh*


http://nl.wikipedia.org/wiki/Zbigniew_Brzezi%C5%84ski
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 13:34

Ik had al zo'n reactie verwacht Smile

Wie weet verdiep ik me er nog eens wat verder in en kom ik erop terug. Nu laat ik het hier even bij
Terug naar boven Ga naar beneden
CrusaderTheRaider
Akra
Akra
CrusaderTheRaider


Aantal berichten : 241
Reputatie : -96
Registratiedatum : 21-04-13
Leeftijd : 32

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 13:38

Haha oké Zuider-fokking-storm, no hard feelings.


Vandaag komt je battle uit toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 13:44

Ja man, want er is niemand die wikipedia eigenhandig een invulling kan geven, goeie bron bro.

Zelf onderzoek doen en feiten boven tafel halen heeft meer waarde dan klakkeloos aannemen wat een ander zegt. Gezien vele het toch beter denken te weten dan een ander is het in mijn ogen niet echt waardevol om hier tijd en aandacht aan te besteden.

En teksten op internet zijn in alle vrijheid geschreven, dus waar verdiep je je precies in vraag ik me dan eerder af.

Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 14:19

Hij linkt gewoon die wikipedia pagina om Zjos te laten zien waar het over gaat. Crusader zegt toch zelf dat hij het boek heeft gelezen G.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 14:28

True, maar dan nog is er een beperkte inbreng m.b.t. dat boek, dus in hoeverre de bron betrouwbaar is blijft de vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
CrusaderTheRaider
Akra
Akra
CrusaderTheRaider


Aantal berichten : 241
Reputatie : -96
Registratiedatum : 21-04-13
Leeftijd : 32

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 15:38

yeye schreef:
Ja man, want er is niemand die wikipedia eigenhandig een invulling kan geven, goeie bron bro.

Zelf onderzoek doen en feiten boven tafel halen heeft meer waarde dan klakkeloos aannemen wat een ander zegt. Gezien vele het toch beter denken te weten dan een ander is het in mijn ogen niet echt waardevol om hier tijd en aandacht aan te besteden.

En teksten op internet zijn in alle vrijheid geschreven, dus waar verdiep je je precies in vraag ik me dan eerder af.



Ja want er staat vooral geen concrete info op die wikipedia pagina. Jij wantrouwt vast ook dat Shakur de achternaam van Tupac was omdat dat zo op wikipedia staat?
Terug naar boven Ga naar beneden
CrusaderTheRaider
Akra
Akra
CrusaderTheRaider


Aantal berichten : 241
Reputatie : -96
Registratiedatum : 21-04-13
Leeftijd : 32

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 15:41

http://csis.org/expert/zbigniew-brzezinski


Precies dezelfde concrete info als op de wiki page..
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 16:01

CrusaderTheRaider schreef:
yeye schreef:
Ja man, want er is niemand die wikipedia eigenhandig een invulling kan geven, goeie bron bro.

Zelf onderzoek doen en feiten boven tafel halen heeft meer waarde dan klakkeloos aannemen wat een ander zegt. Gezien vele het toch beter denken te weten dan een ander is het in mijn ogen niet echt waardevol om hier tijd en aandacht aan te besteden.

En teksten op internet zijn in alle vrijheid geschreven, dus waar verdiep je je precies in vraag ik me dan eerder af.



Ja want er staat vooral geen concrete info op die wikipedia pagina. Jij wantrouwt vast ook dat Shakur de achternaam van Tupac was omdat dat zo op wikipedia staat?

Zehma crusaider hij zegt toch niet dat de info niet concreet is. Hij stelt enkel de betrouwbaarheid ervan ter discussie. Sommige tata's hier zijn znoengevend.
Zoals ik al eerder zei: een boek hierover lezen is ook niet alles. Het belicht slechts de visie van de schrijver.

Bovendien is een discussie hierover uiteindelijk vrij nutteloos. De conspiracy gekkies noemen hun tegenstanders al gauw dom wanneer ze niet geloven om hun "feiten". Andersom zeggen de tegenstanders komen uiteindelijk met argumenten als "het interesseert mij niet zolang ik het maar goed heb".

Dat die complottheoristen ons "wakker willen schudden" is fucking hinderlijk. Net christenen.

Ergo: jullie zijn welloee
Libie is survival of the fittest. Ieder voor zich. Overheid doet geen ene moer
Terug naar boven Ga naar beneden
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 16:02

Spijtig dat je het nog steeds niet begrijpt Crusader.. 'wat probeer je me nou precies wijs te maken?'

Sta er anders even een moment bij stil en relativeer.
Terug naar boven Ga naar beneden
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 16:05

S/o naar Master, aan dat wellus niettus verhaaltje zal nooit een einde komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 19:27

reetkever schreef:
jood wrm praat je nooit op app kk faker

Omdat ik deze week fulltime aant werk ben (waar ik kk znoen van krijg). En de eigenaar van het bedrijf waar ik werk is miljardair, word on the werkvloer is dat die nigga connecties heeft met die illu G. Maargoed, ik denk dat iedereen onderhand wel klaar is met deze discussie maar ik moet in elk geval nog ff reageren op een paar dingen:

RJ schreef:

Waarom neem je aan dat ik dat niet weet? Studeer economie
En no offence maar voor de rest ratel je zeitgeist gewoon op, wat veel te simpel/incompleet en incorrect is.

Nou ik vond het raar dat je denkt dat Obama een goed persoon is. En ik ratel zeitgeist niet op, ik heb van 1 deel ongeveer een uur gezien en dat was alweer een paar jaar geleden. Ik ratel eerder op wat Ron Paul zegt, maar om m'n punt nog te versterken, dit is wat Woodrow Wilson te zeggen heeft, de president die de Federal Reserve Act heeft ondertekend:

“I am a most unhappy man. I have unwittingly ruined my country. A great industrial nation is controlled by its system of credit. Our system of credit is concentrated. The growth of the nation, therefore, and all our activities are in the hands of a few men. We have come to be one of the worst ruled, one of the most completely controlled and dominated Governments in the civilized world - no longer a Government by free opinion, no longer a Government by conviction and the vote of the majority, but a Government by the opinion and duress of a small group of dominant men.”

master schreef:
Waar is je zehma plezier in het leven als je hier intensie mee bezig bent?
Caolo znoen. Ben gelukkig, goede inkomen heb me swag on so fuck wat de poppenspelers regelen.

Net alsof je niet 'plezier kan hebben' maar daarnaast ook focussen op serieuze shit als dat je interesseert? En de reden dat ik me hier sowieso mee bezig houd is omdat het invloed op ons allemaal heeft, en uiteindelijk een nog veel grotere negatieve invloed in de nabije toekomst. Of denk jij dat een wereldoorlog bijvoorbeeld iets grappigs is?

yeye schreef:
True, maar dan nog is er een beperkte inbreng m.b.t. dat boek, dus in hoeverre de bron betrouwbaar is blijft de vraag.

Dit is echt een dom argument.. Brzezinski is een erg machtig elitair figuur die bijvoorbeeld ook uitkomt dat hij en zijn elitaire vrienden streven naar werelddominatie en een wereldregering. Zulke types zijn juist de meest betrouwbare bronnen. Als hij er openbaar voor uitkomt dat dit hun plannen zijn, hoe kan je dan ooit zeggen "ja die info is niet betrouwbaar" ....

master schreef:
Bovendien is een discussie hierover uiteindelijk vrij nutteloos. De conspiracy gekkies noemen hun tegenstanders al gauw dom wanneer ze niet geloven om hun "feiten". Andersom zeggen de tegenstanders komen uiteindelijk met argumenten als "het interesseert mij niet zolang ik het maar goed heb".

Dat die complottheoristen ons "wakker willen schudden" is fucking hinderlijk. Net christenen.

Ergo: jullie zijn welloee
Libie is survival of the fittest. Ieder voor zich. Overheid doet geen ene moer

Hier heb je wel gelijk in, ik krijg ook znoen van Christenen bijvoorbeeld en verkracht ze altijd in discussies op Youtube (ait nolife). Ik kan ook wel begrijpen dat mensen znoen krijgen van al die conspiracy praat terwijl ze er zelf niet in geloven. Maar je moet wel begrijpen dat ik niks meer dan goede bedoelingen heb (ik ben echt een hippie die gelooft in wereldvrede etc. als het op dit soort shit komt lol), en niet discussies als dit start om mensen te irriteren maar dat snap je ook wel. Het zijn zeker terechte zorgen, met alle oorlogen armoede corruptie etc. in de wereld kan het alleen maar erger worden. Het verschil is ook dat we in Nederland er (nog) bijna niks van merken, als jullie in Amerika woonde hadden jullie zeker anders gepraat. Maargoed, uiteraard ben je ook niet verplicht om mee te discussiëren als je het je niet interesseert/je het irritant vindt.

Aight dat was het denk ik. Ik ben klaar met de discussie maar als iemand nog wilt reageren ergens op dan leggo.

ok ait huiswerk ait
Terug naar boven Ga naar beneden
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 19:30

Jodenkoek schreef:

Dit is echt een dom argument.. Brzezinski is een erg machtig elitair figuur die bijvoorbeeld ook uitkomt dat hij en zijn elitaire vrienden streven naar werelddominatie en een wereldregering. Zulke types zijn juist de meest betrouwbare bronnen. Als hij er openbaar voor uitkomt dat dit hun plannen zijn, hoe kan je dan ooit zeggen "ja die info is niet betrouwbaar" ....

Omdat jij gelooft wat je wilt geloven en zij je wijs maken wat ze je wijs willen maken.

Ik ga deze discussie niet voeren gast, zij zijn links, jij bent rechts maar uiteindelijk staan jullie recht tegenover elkaar.(om het maar even simpel uit te drukken)

Legging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 19:35

yeye schreef:
Jodenkoek schreef:

Dit is echt een dom argument.. Brzezinski is een erg machtig elitair figuur die bijvoorbeeld ook uitkomt dat hij en zijn elitaire vrienden streven naar werelddominatie en een wereldregering. Zulke types zijn juist de meest betrouwbare bronnen. Als hij er openbaar voor uitkomt dat dit hun plannen zijn, hoe kan je dan ooit zeggen "ja die info is niet betrouwbaar" ....

Omdat jij gelooft wat je wilt geloven en zij je wijs maken wat ze je wijs willen maken.

Ik ga deze discussie niet voeren gast, zij zijn links, jij bent rechts maar uiteindelijk staan jullie recht tegenover elkaar.(om het maar even simpel uit te drukken)

Legging.

*discussieert*
*Ik ga deze discussie niet voeren gast*

ok.

Het slaat nergens op wat je zegt. Zoveel machtige mensen hebben openbaar toegegeven dat ze een wereldregering aan het vormen zijn. Van Bush tot Obama tot de paus. En jij beweert dat zij ons dit gewoon maar "wijs maken". Dus dat ze gewoon wat lullen?

Volg ik je niet helemaal of slaat dit gewoon nergens op?
Terug naar boven Ga naar beneden
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 19:36

Jodenkoek je bent wel goed ingelicht in deze shit ik ga niet voor je liegen no faberyayo.
Terug naar boven Ga naar beneden
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 19:38

Maar eerlijk heel veel mensen gaan te ver in deze shit. Zag ex vandaag op twitter zeggen dat obama bin laden is. Dat is de haze wel echt naar je idde gestegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 19:55

Jodenkoek schreef:
*discussieert*
*Ik ga deze discussie niet voeren gast*

ok.

Het slaat nergens op wat je zegt. Zoveel machtige mensen hebben openbaar toegegeven dat ze een wereldregering aan het vormen zijn. Van Bush tot Obama tot de paus. En jij beweert dat zij ons dit gewoon maar "wijs maken". Dus dat ze gewoon wat lullen?

Volg ik je niet helemaal of slaat dit gewoon nergens op?
Waar zie je mij nou echt inhoudelijk ingaan op je startpost? Juist.. nergens. Ik hou het oppervlakkig, simpelweg omdat ik de behoefte niet heb mezelf in 'deze eindeloze discussie' te mengen, maar wel even aangeef wat daar dan de reden van is.

En wat de achterliggende gedachte is van die 'machtige' personen om dat naar buiten te brengen is enkel iets om over te speculeren, je kan me namelijk niks met zekerheid zeggen Joodje. Dus ook aan jou de vraag is wat je mij hiermee nu wijs probeert te maken.. want jij handelt ook vanuit een bepaald standpunt evenals ieder ander die z'n mening verkondigt.

Maar ok.. je denkt te weten hoe ziekelijk de wereld in elkaar steekt, chapeau. Krijg eerder het vermoeden dat je er zoals CM flink in doorgeslagen bent.
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 20:00

cm gila mang
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 20:11

yeye schreef:
Jodenkoek schreef:
*discussieert*
*Ik ga deze discussie niet voeren gast*

ok.

Het slaat nergens op wat je zegt. Zoveel machtige mensen hebben openbaar toegegeven dat ze een wereldregering aan het vormen zijn. Van Bush tot Obama tot de paus. En jij beweert dat zij ons dit gewoon maar "wijs maken". Dus dat ze gewoon wat lullen?

Volg ik je niet helemaal of slaat dit gewoon nergens op?
Waar zie je mij nou echt inhoudelijk ingaan op je startpost? Juist.. nergens. Ik hou het oppervlakkig, simpelweg omdat ik de behoefte niet heb mezelf in 'deze eindeloze discussie' te mengen, maar wel even aangeef wat daar dan de reden van is.

En wat de achterliggende gedachte is van die 'machtige' personen om dat naar buiten te brengen is enkel iets om over te speculeren, je kan me namelijk niks met zekerheid zeggen Joodje. Dus ook aan jou de vraag is wat je mij hiermee nu wijs probeert te maken.. want jij handelt ook vanuit een bepaald standpunt evenals ieder ander die z'n mening verkondigt.

Maar ok.. je denkt te weten hoe ziekelijk de wereld in elkaar steekt, chapeau. Krijg eerder het vermoeden dat je er zoals CM flink in doorgeslagen bent.

Achja ik wou er nog op in gaan, maar laten we het hier maar bij laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 20:13

Dat zou ik ook zeggen als ik ongelijk had
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 20:14

eurgh
Terug naar boven Ga naar beneden
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 20:17

@ Jood

Ja ach.. ik hou me er niet zo mee bezig als jij doet, dus ik maak me er ook niet bepaald druk om snappie vous.

Maar daarom kijk je standaard met een blik op je gezicht alsof je de boel niet vertrouwt.troll
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 20:26

yeye schreef:
@ Jood

Ja ach.. ik hou me er niet zo mee bezig als jij doet, dus ik maak me er ook niet bepaald druk om snappie vous.

Maar daarom kijk je standaard met een blik op je gezicht alsof je de boel niet vertrouwt.troll

Ja ik snap het sowieso dat al deze shit heel erg onwaarschijnlijk klinkt.. Maargoed hoe kom je erop dat ik altijd zo'n blik heb? Haha
Terug naar boven Ga naar beneden
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 20:30

Was maar fa2 toch, een btj sfeer creëren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Klokkenluider Edward Snowden
Terug naar boven 
Pagina 6 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: