Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Klokkenluider Edward Snowden

Ga naar beneden 
+16
yeye
Zonnekind
rolow
piraat013
AGIE
Henne-C
Johan
RJ
barzini
Jaap
reetkever
Nicky Bobs
JohanBertens
CrusaderTheRaider
Nick Vayne
Jodenkoek
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 20:17

RJ en Jaap/Jodenkoek hebben allebei in zekere zin een punt, alleen allebei een beetje een uiterste.

Wel vind ik het heel opvallend dat mensen die zehma ruimdenkend zijn en het ''altenatieve'' geloven altijd ontzettend veel moeite hebben met het accepteren van andermans mening. 

Daarnaast mensen die alles klakkeloos overnemen van zeitgeist en ongefundeerde altenatieve nieuwsbronnen zijn MINSTENS zulke schapen als de normale Nederlander, je volgt enkel een andere herder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 20:22

(niet dat Jodenkoek en Jaap dat doen hoor, jullie denken zelf wel na geloof ik)
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 20:24

Raiden schreef:
Wat heeft dit met een klokenluider te make
Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 18b4fb23760476cd2eed0827fe3662d3-3572644
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 20:44

Ik had trouwens laatst toch een track van een mattie van me gepost (omgekeerde wereld)
Met hem het ik kapot veel van zulke gesprekken/discussies en hij is nog veel extremer hierin dan jullie, gelooft ook in retielentheorieen enzo. Maargoed gaat er dus om dat ik respect heb voor iedereens mening/opvattingen.

Maar jullie gaan de tracks die hij heeft opgenomen wel waarderen, veel anti overheid/illu/systeem enzo, ik post binnenkort wel wat shit van m
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 20:46

Ok thanks for sharing
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 22:34

jodenkoek spit true shit man met die boy kan je praten g meezy ook wel de rest is faya man
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 8:27

Johan schreef:
RJ en Jaap/Jodenkoek hebben allebei in zekere zin een punt, alleen allebei een beetje een uiterste.

Wel vind ik het heel opvallend dat mensen die zehma ruimdenkend zijn en het ''altenatieve'' geloven altijd ontzettend veel moeite hebben met het accepteren van andermans mening. 

Daarnaast mensen die alles klakkeloos overnemen van zeitgeist en ongefundeerde altenatieve nieuwsbronnen zijn MINSTENS zulke schapen als de normale Nederlander, je volgt enkel een andere herder.

Hier heb je ook zeker een punt in... En er zijn sowieso veel domme mensen die een Alex Jones video kijken en dan alles denken te weten, en ook alles letterlijke ervan overnemen en denken dat het 100% klopt. Alex Jones lult ook veel onzin. Maar ik heb echt letterlijk 100'en uren research hierin gestoken (ait nolife) en ben tot de conclusie gekomen dat een groot deel ervan klopt.

Het doet er echt niet toe of je gelooft in de "Illuminati" of niet, er zijn genoeg feiten om je te beseffen dat we in een hele corrupte, fucked up wereld leven en dat onze "leiders" die de touwtjes in handen hebben totaal niet te vertrouwen zijn. De mens is nou eenmaal corrupt, zeg eerlijk wie droomt (of heeft niet ooit gedroomd) van het hebben van rijkdom en macht? Ik geloof ook hoe machtiger en rijker je bent, hoe verder je gaat om meer macht en rijkdom te vergaren en hoe corrupter je wordt. Ze bewijzen dit door constant oorlog te voeren wat helemaal NIKS te maken heeft het "verspreiden van democratie" of "vechten tegen terrorisme", gewoon zoals bijna elke oorlog in de geschiedenis: macht, geld en/of grondstoffen.

Amerika pompt nu geld naar de Syrische rebellen (die connecties met al-Qaeda hebben, ironisch genoeg degenen waar Amerika tegen aan het vechten is?) die het land kapot maken en 10,000'en mensen uitroeien. Ik snap dat niet iedereen het kan interesseren maar ik kan echt kotsen van dit soort shit. Nederlanders beseffen gewoon niet dat wat er in Amerika gebeurt uiteindelijk ook hier beland. Het is geen conspiracy dat de psychopaten die de touwtjes in Amerika in handen hebben streven naar werelddominatie, het is een FEIT. En het gaat ze lukken ook als wij domme schapen dit gewoon zo accepteren. Onze kleinkinderen zullen ook kotsen van ons omdat we te pussy zijn om op te staan voor wat juist is. Zolang we maar veilig in Nederland zitten en niet bij de miljarden mensen horen die lijden elke dag is het goed, toch?

#znoen ait huiswerk ait
Terug naar boven Ga naar beneden
CrusaderTheRaider
Akra
Akra
CrusaderTheRaider


Aantal berichten : 241
Reputatie : -96
Registratiedatum : 21-04-13
Leeftijd : 32

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 10:27

Je hebt je serieus grondig en goed verdiept in deze materie Judenküche, mad respect daarvoor.


Laatst aangepast door CrusaderTheRaider op wo 26 jun 2013 - 10:28; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : typo G)
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 11:14

Youtube filmpjes zijn de truth
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 11:54

edit: never mind
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 12:14

Ik ben klaar met hierover discussiëren maar wil als laatste nog iets toevoegen. Nick, als ik jou bijvoorbeeld de titel van een boek zou geven geschreven door een hooggeleerde die precies uitlegt hoe alles zit en confirmed wat ik allemaal zeg, gebaseerd op feiten, dan zou jij dat boek alsnog niet lezen.

Dus het maakt ook niet uit wat ik zeg, omdat mensen als jij gewoon te kortzichtig zijn wanneer het op dit soort dingen aan komt, en nooit toe zal geven dat je misschien al die tijd fout zat, en je hele leven lang een verkeerd denkbeeld over de wereld had. Het is alsof je het niet eens WILT weten. Dat je bijvoorbeeld na een lange discussie nog komt met "Youtube filmpjes zijn de truth" komt is echt triest, omdat het bij lange na niet alleen Youtube filmpjes zijn die dit beweren.

Er is hier ook een psychologische definitie/term voor alleen kan er ff niet op komen. Maar het komt erop neer dat veel mensen die hun hele leven lang sterk in iets geloven (bijvoorbeeld in een bepaalde religie) automatisch elk denkbeeld wat afwijkt van hun eigen afweren, ongeacht hoeveel bewijzen ze voorgeschoten krijgen.

Maargoed... ait huiswerk ait


Laatst aangepast door Jodenkoek op wo 26 jun 2013 - 12:17; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 12:16

ik ken ook iemand die de touwtjes graag in handen heeft is diegene ook ILLUMINATI? frans
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 12:24

Jodenkoek schreef:
Johan schreef:
RJ en Jaap/Jodenkoek hebben allebei in zekere zin een punt, alleen allebei een beetje een uiterste.

Wel vind ik het heel opvallend dat mensen die zehma ruimdenkend zijn en het ''altenatieve'' geloven altijd ontzettend veel moeite hebben met het accepteren van andermans mening. 

Daarnaast mensen die alles klakkeloos overnemen van zeitgeist en ongefundeerde altenatieve nieuwsbronnen zijn MINSTENS zulke schapen als de normale Nederlander, je volgt enkel een andere herder.

Hier heb je ook zeker een punt in... En er zijn sowieso veel domme mensen die een Alex Jones video kijken en dan alles denken te weten, en ook alles letterlijke ervan overnemen en denken dat het 100% klopt. Alex Jones lult ook veel onzin. Maar ik heb echt letterlijk 100'en uren research hierin gestoken (ait nolife) en ben tot de conclusie gekomen dat een groot deel ervan klopt.

Het doet er echt niet toe of je gelooft in de "Illuminati" of niet, er zijn genoeg feiten om je te beseffen dat we in een hele corrupte, fucked up wereld leven en dat onze "leiders" die de touwtjes in handen hebben totaal niet te vertrouwen zijn. De mens is nou eenmaal corrupt, zeg eerlijk wie droomt (of heeft niet ooit gedroomd) van het hebben van rijkdom en macht? Ik geloof ook hoe machtiger en rijker je bent, hoe verder je gaat om meer macht en rijkdom te vergaren en hoe corrupter je wordt. Ze bewijzen dit door constant oorlog te voeren wat helemaal NIKS te maken heeft het "verspreiden van democratie" of "vechten tegen terrorisme", gewoon zoals bijna elke oorlog in de geschiedenis: macht, geld en/of grondstoffen.

Amerika pompt nu geld naar de Syrische rebellen (die connecties met al-Qaeda hebben, ironisch genoeg degenen waar Amerika tegen aan het vechten is?) die het land kapot maken en 10,000'en mensen uitroeien. Ik snap dat niet iedereen het kan interesseren maar ik kan echt kotsen van dit soort shit. Nederlanders beseffen gewoon niet dat wat er in Amerika gebeurt uiteindelijk ook hier beland. Het is geen conspiracy dat de psychopaten die de touwtjes in Amerika in handen hebben streven naar werelddominatie, het is een FEIT. En het gaat ze lukken ook als wij domme schapen dit gewoon zo accepteren. Onze kleinkinderen zullen ook kotsen van ons omdat we te pussy zijn om op te staan voor wat juist is. Zolang we maar veilig in Nederland zitten en niet bij de miljarden mensen horen die lijden elke dag is het goed, toch?

#znoen ait huiswerk ait
Jij hebt wel erg weinig vertrouwen in de mens man. Ik denk ook wel dat er rijke elite mensen zijn die daadwerkelijk goed zijn man. Ik denk dat bijvoorbeeld Obama, Eric Schmidt, Mark Zuckerberg, Angela Merkel en Tim Cook geen slechte mensen zijn. Ik noem nu random een paar hele machtige mensen waarin ik vertrouwen heb dat ze goede intenties hebben.

Heb wel het gevoel dat jij en vele anderen die soortgelijke meningen hebben elke stap die Amerika zet slecht vindt. Ik bedoel Assad vermoord en bombardeerd zijn eigen volk. Als Amerika de rebellen niet had ondersteund had jij waarschijnlijk gezegd dat ze gewoon mensen laten doodgaan en niet helpen omdat er een olie/geld te halen valt.
ait tentamenleerieks ait
Terug naar boven Ga naar beneden
CrusaderTheRaider
Akra
Akra
CrusaderTheRaider


Aantal berichten : 241
Reputatie : -96
Registratiedatum : 21-04-13
Leeftijd : 32

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 14:05

Nick Vayne schreef:
Youtube filmpjes zijn de truth




Word up.





















deep2
Terug naar boven Ga naar beneden
CrusaderTheRaider
Akra
Akra
CrusaderTheRaider


Aantal berichten : 241
Reputatie : -96
Registratiedatum : 21-04-13
Leeftijd : 32

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 14:11

Nee maar Nick ff serieus, ik ben nu een boek aan het lezen van Zbigniew Brzezinski genaamd The Grand Chessboard waarin hij openlijk uitkomt voor het feit dat hij in deze genootschappen zit en het boek draagt die titel omdat er wel degelijk bepaalde (nadelige) plannen zijn die ontvouwen worden as we speak.

Die plannen zijn niet gemaakt om alle derde wereldlanden voorgoed uit de shit te helpen, maar om die ene procent die de meeste macht en geld heeft nog meer geld en macht te laten genereren.


YT filmpjes zijn doubtful, agreed, maar als zo'n figuur als Brzezinski er zelf voor uitkomt en het uit de doeken doet in een boek brengt dat Judenküche zijn betoog in een (voor sceptici) veel realistischer daglicht. Men kan immers het bestaan van dit boek niet ontkennen noch dat ik het boek hier voor m'n neus heb liggen noch dat Zbigniew Brzezinski een fictief persoon/pseudoniem zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 14:35

Jodenkoek schreef:
Ik ben klaar met hierover discussiëren maar wil als laatste nog iets toevoegen. Nick, als ik jou bijvoorbeeld de titel van een boek zou geven geschreven door een hooggeleerde die precies uitlegt hoe alles zit en confirmed wat ik allemaal zeg, gebaseerd op feiten, dan zou jij dat boek alsnog niet lezen.t

Boeken zijn slechts een zienswijze van de schrijver gebaseerd op feiten. Lees je een boek gebaseerd op dezelfde feiten maar van een andere schrijver met een andere visie, dan lees je iets heel anders. Dus het is in beginsel niet zo'n sterk argument om een boek te gaan lezen die gebaseerd is op feiten, tenzij je boeke van verschillende auteurs met verschillende visies gaat lezen. Maar het blijft natuurlijk afhankelijk van je eigen interpretatie. Iemand zoals nick (en ik ook) kun je op dit gebied gewoon heel moeilijk overtuigen. Shit is zinloos als de ramen sluiten op de wallen.


De politiek in om nederland te verbeteren. Mayn wat zal jij van een koude douche thuis komen a mattie
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 14:42

reetkever schreef:
ik ken ook iemand die de touwtjes graag in handen heeft is diegene ook ILLUMINATI? frans


laat mij raden aiky:haters:aiky
Terug naar boven Ga naar beneden
Kapsalon
Kanker Kehba
Kanker Kehba



Aantal berichten : 17
Reputatie : -1
Registratiedatum : 16-05-13

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 15:36

Het is ook een corrupte boel allemaal, maar de instelling van Nick is wel begrijpelijk. Je kan er nou eenmaal vrij weinig aan veranderen, dus waarom zou je je er zo druk over maken..
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 15:48

Piraat haal die kk onderschrift weg
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
CrusaderTheRaider
Akra
Akra
CrusaderTheRaider


Aantal berichten : 241
Reputatie : -96
Registratiedatum : 21-04-13
Leeftijd : 32

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 15:50

Ik maak me niet ''zo'' druk.. Ik lees me in op wat er aan de hand is, ga mezelf niet voorhouden dat de wereld één grote speeltuin is. Druk maken is niet hetzelfde als jezelf ergens in verdiepen.


En corrupt is nog bescheiden beoordeeld, er is veel meer aan de hand dan corruptie. Maar oké.. Ik heb liever dat ik me er enigszins op ingesteld heb dat big brother me gaat besodemieteren waar ik bijsta, zodat ik passende maatregelen tref indien nodig, dan dat ik de andere kant op kijk voor het geheel omdat dat, voor je gevoel, veiliger en tastbaarder is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kapsalon
Kanker Kehba
Kanker Kehba



Aantal berichten : 17
Reputatie : -1
Registratiedatum : 16-05-13

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 15:58

CrusaderTheRaider schreef:
Ik maak me niet ''zo'' druk.. Ik lees me in op wat er aan de hand is, ga mezelf niet voorhouden dat de wereld één grote speeltuin is. Druk maken is niet hetzelfde als jezelf ergens in verdiepen.


En corrupt is nog bescheiden beoordeeld, er is veel meer aan de hand dan corruptie. Maar oké.. Ik heb liever dat ik me er enigszins op ingesteld heb dat big brother me gaat besodemieteren waar ik bijsta, zodat ik passende maatregelen tref indien nodig, dan dat ik de andere kant op kijk voor het geheel omdat dat, voor je gevoel, veiliger en tastbaarder is.

Ik neem aan dat dit als reactie op mij bedoeld is.. Ik beschreef meer de, waarschijnlijke, gedachte van Nick en dat ik die gedachte wel kan begrijpen. Persoonlijk kan ik me inderdaad meer vinden in wat jij hier net schrijft.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 16:12

SCHREEF
Terug naar boven Ga naar beneden
CrusaderTheRaider
Akra
Akra
CrusaderTheRaider


Aantal berichten : 241
Reputatie : -96
Registratiedatum : 21-04-13
Leeftijd : 32

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 16:25

Kapsalon schreef:
CrusaderTheRaider schreef:
Ik maak me niet ''zo'' druk.. Ik lees me in op wat er aan de hand is, ga mezelf niet voorhouden dat de wereld één grote speeltuin is. Druk maken is niet hetzelfde als jezelf ergens in verdiepen.


En corrupt is nog bescheiden beoordeeld, er is veel meer aan de hand dan corruptie. Maar oké.. Ik heb liever dat ik me er enigszins op ingesteld heb dat big brother me gaat besodemieteren waar ik bijsta, zodat ik passende maatregelen tref indien nodig, dan dat ik de andere kant op kijk voor het geheel omdat dat, voor je gevoel, veiliger en tastbaarder is.

Ik neem aan dat dit als reactie op mij bedoeld is.. Ik beschreef meer de, waarschijnlijke, gedachte van Nick en dat ik die gedachte wel kan begrijpen. Persoonlijk kan ik me inderdaad meer vinden in wat jij hier net schrijft.


Haha ja man, Agie vlamde er onverwachts tussendoor. Ik snap die reactie ook wel, of ik het verstandig vind laat ik in het midden (no decolleté). We kunnen elkaar maar beter scherp houden qua info want van de mainstream media moeten we het niet hebben, dat is wel gebleken. Dat de één er wat verder naast zit dan de ander is een logisch gevolg, maar het is niet voor niks dat de meerderheid van de Amerikanen gelooft dat 911 een inside job was. Ik zie wel degelijk een verandering in de massa als het op bewustzijn aankomt, die verandering is tot stand gekomen door discussies zoals deze.
Terug naar boven Ga naar beneden
CrusaderTheRaider
Akra
Akra
CrusaderTheRaider


Aantal berichten : 241
Reputatie : -96
Registratiedatum : 21-04-13
Leeftijd : 32

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 16:29

piraat013 schreef:
SCHREEF



Om de één of andere onverklaarbare reden krijg ik een heel awkward gevoel als ik die picca in je sig. zie.. frans
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 16:32

CrusaderTheRaider schreef:
piraat013 schreef:
SCHREEF



Om de één of andere onverklaarbare reden krijg ik een heel awkward gevoel als ik die picca in je sig. zie.. frans


frans wilde aapje kussen en dacht dat ze hem leuk vond awkward level over 9000


awkward frans is mad grappig
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Klokkenluider Edward Snowden
Terug naar boven 
Pagina 4 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: