Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Klokkenluider Edward Snowden

Ga naar beneden 
+16
yeye
Zonnekind
rolow
piraat013
AGIE
Henne-C
Johan
RJ
barzini
Jaap
reetkever
Nicky Bobs
JohanBertens
CrusaderTheRaider
Nick Vayne
Jodenkoek
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
CrusaderTheRaider
Akra
Akra
CrusaderTheRaider


Aantal berichten : 241
Reputatie : -96
Registratiedatum : 21-04-13
Leeftijd : 32

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 16:34

Hahaha



Aapje heeft een spange bil tho



Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 20:43

RJ schreef:

Jij hebt wel erg weinig vertrouwen in de mens man. Ik denk ook wel dat er rijke elite mensen zijn die daadwerkelijk goed zijn man. Ik denk dat bijvoorbeeld Obama, Eric Schmidt, Mark Zuckerberg, Angela Merkel en Tim Cook geen slechte mensen zijn. Ik noem nu random een paar hele machtige mensen waarin ik vertrouwen heb dat ze goede intenties hebben.

Heb wel het gevoel dat jij en vele anderen die soortgelijke meningen hebben elke stap die Amerika zet slecht vindt. Ik bedoel Assad vermoord en bombardeerd zijn eigen volk. Als Amerika de rebellen niet had ondersteund had jij waarschijnlijk gezegd dat ze gewoon mensen laten doodgaan en niet helpen omdat er een olie/geld te halen valt.
ait tentamenleerieks ait

Tuurlijk heb ik weinig vertrouwen in de mens, omdat (de meeste) mensen nou eenmaal corrupt zijn en niet zoveel macht aankunnen. Letterlijk door de hele geschiedenis zijn er mensen met macht geweest die koste wat kost hun macht uit wouden breiden en streefden naar wereld dominatie. Waarom zou dat nu anders zijn?

En ik ben heel erg benieuwd waarom je denkt dat Obama goede intenties heeft? Het is heel grappig dat je dat zegt eigenlijk omdat Obama als president natuurlijk een marionet voor de elite is dus bij de ergste mensen ter wereld hoort. Hij is sowieso een waardeloze president maar hij is qua schenden van mensenrechten etc. nog erger dan Bush (het kan ook niet anders, aangezien een marionet precies doet wat hem verteld wordt en ze beide dezelfde "agenda" pushen.) Oh, en terwijl miljoenen Amerikanen nog werkeloos zijn en Amerika als land verdrinkt in zo'n $16,000,000,000,000 schulden, gaat Obama in juni met zijn familie op vakantie wat de Amerikaanse belastingbetaler meer dan $100,000,000 kost. Een vakantie van 100 miljoen$ terwijl Amerika wegrot aan schulden en werkeloosheid.. ok.

En wat je zelf niet weet neem ik aan, is dat de Federal Reserve (het bankensysteem van Amerika) een privébank is en daarbij een criminele organisatie, wat ervoor zorgt dat alle welvaart van Amerika stroomt naar een kleine groep elite bankiers. Het bankensysteem is gebaseerd op schulden aangezien de overheid geld leent van de internationale mafia/"Illuminati" die de Federal Reserve beheren, en daarom dus nooit meer uit de schulden komen tot het hele systeem crasht. Zij kopen ondertussen zoveel mogelijk belangrijke grondstoffen (goud, olie, diamanten) op met dit gestolen geld en voeren alle nodige oorlogen om de concurrentie uit te schakelen. Dus het feit dat Obama niet de Federal Reserve wilt sluiten betekent al dat hij een slaafje/marionet is, een landverrader en topcrimineel. De Federal Reserve werd in 1913 opricht, hier een grafiek van de schulden vanaf 1940. Een trillion = biljoen oftewel 100 miljard, de echte schulden liggen nog veel hoger dan 8B.

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Inflation



CrusaderTheRaider schreef:
Ik maak me niet ''zo'' druk.. Ik lees me in op wat er aan de hand is, ga mezelf niet voorhouden dat de wereld één grote speeltuin is. Druk maken is niet hetzelfde als jezelf ergens in verdiepen.


En corrupt is nog bescheiden beoordeeld, er is veel meer aan de hand dan corruptie. Maar oké.. Ik heb liever dat ik me er enigszins op ingesteld heb dat big brother me gaat besodemieteren waar ik bijsta, zodat ik passende maatregelen tref indien nodig, dan dat ik de andere kant op kijk voor het geheel omdat dat, voor je gevoel, veiliger en tastbaarder is.


Ik ben blij dat ik niet alleen tegen een muur aanpraat hier en dat er nog mensen zijn als jij Crusader. En het is inderdaad de vraag of het het waard is om je erin te verdiepen of er zorgen over maken aangezien we inderdaad machteloos lijken. Dat is ook de reden dat ik het weer voor een tijd achter me heb gelaten omdat het allemaal nutteloos lijkt, maar ik heb me toch bedacht laatst... Ik zie echt meer en meer mensen die de waarheid inzien en dat geeft me (wellicht valse) hoop. Maar ik ga meerdere forums af en met mensen mailen over de hele wereld en ik wil weten wat zij denken dat de kans van slagen is. Als ik het idee heb dat er een kans van slagen in zit, heb ik nog grote plannen in gedachten..


mm
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 20:55

Grote plannen voor zo'n kanker midget.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 21:04

Hahaha Jaap bokoe
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 21:12

Jodenkoek schreef:
En wat je zelf niet weet neem ik aan, is dat de Federal Reserve (het bankensysteem van Amerika) een privébank is en daarbij een criminele organisatie, wat ervoor zorgt dat alle welvaart van Amerika stroomt naar een kleine groep elite bankiers.
Waarom neem je aan dat ik dat niet weet? Studeer economie
En no offence maar voor de rest ratel je zeitgeist gewoon op, wat veel te simpel/incompleet en incorrect is.

Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 21:54

jood wrm praat je nooit op app kk faker
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 21:55

RJ ik zou het fijn vinden als je uitlegt hoe het dan wel zit. In de zin van: ontkracht eens 1 van de belangrijkste punten uit zeitgeist en vertel waarom het incompleet is.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Henne-C
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 652
Reputatie : -44
Registratiedatum : 14-04-13
Leeftijd : 28

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 22:40

RJ schreef:
Jodenkoek schreef:
En wat je zelf niet weet neem ik aan, is dat de Federal Reserve (het bankensysteem van Amerika) een privébank is en daarbij een criminele organisatie, wat ervoor zorgt dat alle welvaart van Amerika stroomt naar een kleine groep elite bankiers.
Waarom neem je aan dat ik dat niet weet? Studeer economie
En no offence maar voor de rest ratel je zeitgeist gewoon op, wat veel te simpel/incompleet en incorrect is.


Ik studeer ook economie maar verwacht echt niet dat alles dat je daar leert waar is. Maar voorderest heb ik schijt, leer me die leugens maar. Ik ben graag een illuminati slaaf met kanker veel money. Fok de wereld. Realtalk
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 22:54

Waar is je zehma plezier in het leven als je hier intensie mee bezig bent?
Caolo znoen. Ben gelukkig, goede inkomen heb me swag on so fuck wat de poppenspelers regelen.

Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 22:56

Wollah beter regelt illuminatie jayz money en beyonce punani voor je boy
Terug naar boven Ga naar beneden
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 22:57

Jaap schreef:
RJ ik zou het fijn vinden als je uitlegt hoe het dan wel zit. In de zin van: ontkracht eens 1 van de belangrijkste punten uit zeitgeist en vertel waarom het incompleet is.
Dat is echt teveel om uit te leggen man. Ik zal een ding noemen: in zeitgeist zeggen ze dat de fed geld creëert en dat ze als belasting voor het volk inflatie hebben bedacht. Er is een verschil tussen de monetaire hoeveelheid vergroten (simpelweg het drukken van extra briefjes, dit zorgt voor de inflatie) en het opkopen van staatsobligaties. Ze zeggen dat de FED alle schuld in Amerika creëert, dit klopt niet het echte percentage is oongeveer 7% de rest komt van mensen en bedrijven enzo.

Ook het idee dat iedereen werkt om het monetaire systeem in stand te houden klopt niet, De economie draait niet om het geld of de geldhoeveelheid maar om vraag en aanbod van producten. Dit is te moeilijk om ff zo te typen man ik raad je aan om gewoon echt goed te kijken hoe precies het monetaire systeem werkt. Ook moet je rekening houden met marktwerking, dus dat het vertrouwen van mensen in het geld heel snel weg kan gaan enzo.

Ze houden er in zeitgeist ook geen rekening mee dat de koers van de dollar vroeger werd bepaald door de goudvoorraad en dat die koers nu een wisselwerking heeft met de goudprijzen. Ook vergeten ze dat inflatie samenhangt met wisselkoersen en dat te agressief beleid van de fed hand in hand gaat met appreciatie van de dollar, en dus van de netto export en de hele economie.

Ik wil niet doen alsof ik een zieke econoom, ben ofzo maar zeitgeist is te simpel en veel quotes zijn verzonnen of onvolledig gegeven
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 23:15

Kanker enge woorden, word gewoon bang
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 10:31

Niet geheel onbegrijpelijk voor een LWOO-er zoals jij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 11:19

Net dit topic doorgelezen. Interessante maar onmogelijke discussie altijd. Beide standpunten zijn amper te bewijzen. Uiteindelijk komt altijd een zinnetje met de strekking van 'als je dat gelooft ben je echt dom'

Argumenten van mensen die wel in het syteem geloven kunnen altijd worden neergehaald omdat de bronnen in twijfel worden getrokken.

Corruptie zal er zeker zijn, complotten wellicht ook hier en daar, maar om alles gelijk in twijfel te trekken (oorlogen, politiek e.d.) zie ik geen reden.

Ik ga de discussie verder ook niet aan, valt weinig eer aan te behalen, en omdat mijn kennis over deze onderwerpen te beperkt is. Wat internetdocus kijken e.d. kan hier wel aan bijdragen, maar maakt je nog geen expert.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 11:22

master schreef:
Waar is je zehma plezier in het leven als je hier intensie mee bezig bent?
Caolo znoen. Ben gelukkig, goede inkomen heb me swag on so fuck wat de poppenspelers regelen.


Smh op welk Youtube-filmpje baseer je dit???
Terug naar boven Ga naar beneden
CrusaderTheRaider
Akra
Akra
CrusaderTheRaider


Aantal berichten : 241
Reputatie : -96
Registratiedatum : 21-04-13
Leeftijd : 32

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 11:44

Zjos schreef:
Net dit topic doorgelezen. Interessante maar onmogelijke discussie altijd. Beide standpunten zijn amper te bewijzen. Uiteindelijk komt altijd een zinnetje met de strekking van 'als je dat gelooft ben je echt dom'

Argumenten van mensen die wel in het syteem geloven kunnen altijd worden neergehaald omdat de bronnen in twijfel worden getrokken.

Corruptie zal er zeker zijn, complotten wellicht ook hier en daar, maar om alles gelijk in twijfel te trekken (oorlogen, politiek e.d.) zie ik geen reden.

Ik ga de discussie verder ook niet aan, valt weinig eer aan te behalen, en omdat mijn kennis over deze onderwerpen te beperkt is. Wat internetdocus kijken e.d. kan hier wel aan bijdragen, maar maakt je nog geen expert.



Oké Zuiderstorm, toffe bijdrage maar je zegt in essentie eigenlijk vrij weinig. Laat me je vragen, je noemt het systeem en je zegt dat corruptie er zeker zal zijn... Maar da's een zoethoudertje; corruptie is inherent aan politiek op hoog niveau en dat weten zelfs de meest simpele lieden.


Als we 't over het systeem hebben, en jij denkt dat er 'wellicht hier en daar wat complotten eventueel zouden kunnen zijn', laat me je dan vragen wat je denkt over 9/11, de Bilderberg Groep en Bohemian Grove. Aangezien je wel lijkt door te hebben wat het systeem inhoudt en/of het bestaan ervan, houden deze drie events verband met zowel wat Jodenkoek zegt als met hetgene Snowden naar buiten heeft gebracht, vandaar dat ik het aankaart.


Ontken je het bestaan die drie events?
Geloof je wat de politiek je vertelde of niet vertelde over die drie events?
Zie jij iets verdachts in die drie events?


Lemme know.
Terug naar boven Ga naar beneden
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 11:47

Alsof ze je niet willen beïnvloeden met de visie en denkwijze van de makers d.m.v. docu's.

Ok.
Terug naar boven Ga naar beneden
CrusaderTheRaider
Akra
Akra
CrusaderTheRaider


Aantal berichten : 241
Reputatie : -96
Registratiedatum : 21-04-13
Leeftijd : 32

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 11:56

Ik had dacht ik al aangegeven dat ik boeken lees van mensen als Zbigniew Brzezinski die zelf naar buiten treden over dat soort genootschappen terwijl ze deel uitmaken van die genootschappen. Ik heb nooit docu's gementioned.


Dan is het niet eens een kwestie van jouw woord tegen het mijne, maar jouw woord tegen dat van een Illuminati himself.. lol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 11:58

Idd zeg ik weinig in die post. Wou alleen aangeven waarom die discussie zinloos

Verder kan ik je vragen niet beantwoorden helaas. Heb er simpelweg te weinig kennis over.
Komt wellicht flauw over, maar kan er weinig zinnigs over zeggen
Terug naar boven Ga naar beneden
CrusaderTheRaider
Akra
Akra
CrusaderTheRaider


Aantal berichten : 241
Reputatie : -96
Registratiedatum : 21-04-13
Leeftijd : 32

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 12:00

Zjos schreef:
Idd zeg ik weinig in die post. Wou alleen aangeven waarom die discussie zinloos

Verder kan ik je vragen niet beantwoorden helaas. Heb er simpelweg te weinig kennis over.
Komt wellicht flauw over, maar kan er weinig zinnigs over zeggen



Oké oké dat respecteer ik. Ik vind een discussie trouwens zelden zinloos. En ik vind het ook niet zo ''snugger'' overkomen om deze discussie als zinloos af te doen terwijl het internet letterlijk BOL staat van deze discussie, of althans, discussies met deze inhoud.


Wij zijn allemaal zinloos bezig, maar je neemt zelf geen standpunt in.. Mwa.. vind ik niet zo sterk tbh.
Terug naar boven Ga naar beneden
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 12:27

CrusaderTheRaider schreef:
Ik had dacht ik al aangegeven dat ik boeken lees van mensen als Zbigniew Brzezinski die zelf naar buiten treden over dat soort genootschappen terwijl ze deel uitmaken van die genootschappen. Ik heb nooit docu's gementioned.


Dan is het niet eens een kwestie van jouw woord tegen het mijne, maar jouw woord tegen dat van een Illuminati himself.. lol.
Het is meer een reactie op de laatste zin van Zjos, ook al stond het onder jouw post.
Terug naar boven Ga naar beneden
CrusaderTheRaider
Akra
Akra
CrusaderTheRaider


Aantal berichten : 241
Reputatie : -96
Registratiedatum : 21-04-13
Leeftijd : 32

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 12:32

yeye schreef:
CrusaderTheRaider schreef:
Ik had dacht ik al aangegeven dat ik boeken lees van mensen als Zbigniew Brzezinski die zelf naar buiten treden over dat soort genootschappen terwijl ze deel uitmaken van die genootschappen. Ik heb nooit docu's gementioned.


Dan is het niet eens een kwestie van jouw woord tegen het mijne, maar jouw woord tegen dat van een Illuminati himself.. lol.
Het is meer een reactie op de laatste zin van Zjos, ook al stond het onder jouw post.


Alright mate, soz for that.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 12:51

Ik snap je punt, het is idd wel makkelijk om het als zinloos af te doen, maar zoals in al aangaf heb ik zelf geen duidelijk standpunt hierin, en te weinig kennis om tot nieuwe inzichten te komen.

Ik vind het zelf nogal vervelend dat veel mensen tegenwoordig hun mening willen verkondigen terwijl ze slecht geinformeerd zijn. Ik discusseer liever over zaken waar ik wel verstand van heb, zodat ik wat aan de discussie ka bijdragen.

Het onderwerp is ook wel discussiewaardig, ik vind het ook leuk om te volgen. Zinloos is misschien niet het goede woord dus. Het is wel een lastige discussie om te overtuigen omdat vrijwel alle argumenten van tafel te vegen zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
CrusaderTheRaider
Akra
Akra
CrusaderTheRaider


Aantal berichten : 241
Reputatie : -96
Registratiedatum : 21-04-13
Leeftijd : 32

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 13:06

En dat laatste is dus juist niet het geval, haha. Ik volg je wel tho, je bent niet verplicht om een mening hierover te hebben.

Ik vind het mensen echter wel sieren als ze verder kijken, zoeken, lezen en meer willen weten van wat ons allemaal níet verteld wordt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Icon_minitimedo 27 jun 2013 - 13:16

Mwa.. uiteindelijk is het grotendeels gebasseerd op speculaties

En ik ben iemand die zich absoluut wil verdiepen in zaken, maar ik hou me dan liever bezig met zaken waar ik zelf invloed op uit oefen. Wat dat betreft verdiep ik me wel in politiek e.d.

Ik heb het vertrouwen in de politiek dan ook niet verloren Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Klokkenluider Edward Snowden   Klokkenluider Edward Snowden - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Klokkenluider Edward Snowden
Terug naar boven 
Pagina 5 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: