Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Speciaal voor Chris Meth

Ga naar beneden 
+21
Ruben
Simon Cowell
Zjos
AGIE
piraat013
Johan
master
reetkever
NiggehvanAlmere
rolow
RJ
furr
Shoux_
Joost
Nick Vayne
Jodenkoek
Jaap
caveman
De Gevallen Engel
Meezy
BB
25 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Icon_minitimevr 2 nov 2012 - 21:56

master schreef:
Jodenkoek schreef:
master schreef:
Als ik de reacties lees van jodenkoek en meezy krijg ik eerder het gevoel dat ze suicidaal zijn...

Waarom ''vechten'' jullie tegen 'iets' dat niet te bestrijden?
Daarnaast, stel dat alles klopt wat jullie zeggen, jullie genieten in het dagelijkse leven toch van deze gevolgen in het dagelijkse leven?
salaris die jullie krijgen om materialistisch te worden, smartphones om jullie in de gaten te houden etc. 'Dan is jullie relaas toch zwaar hypocriet? Of zie ik dat verkeerd?


Als de overheid/2e kamer een wetsvoorstel zou doen, een wet wat de overheid de macht geeft om legaal elke burger op te pakken en
vast te zetten, zonder het recht op een advocaat of een eerlijk proces. Wat zouden jullie doen? JIJ die dit nu leest, wat zou je doen?

Deze vraag is echt zo onrealistisch voor nederlandse begrippen, dit zie ik enkel in landen zoals Amerika en afghanistan gebeuren. Zolang wij lid zijn van de EU en wij democratisch blijven, zal dit niet gebeuren. Het EU (en ook het nederlands) recht stelt (rigide) eisen aan het inzetten van dwangmiddelen (zoals het aanhouden) tegen burgers. Artikel 6 EVRM, die recht geeft op een eerlijk proces, wordt juist gekwalificeerd als een fundamenteel rechtbeginsel in ons land en andere lidstaten van de EU. Dus de vraag die je stelt is niet echt redelijk voor nederlandse burgers.

Is het in amerika legaal om willekeurige burgers op te pakken? Lijkt mij sterk, ik zal dit enkel geloven als dit wordt bevestigd door amerikaanse juristen aangezien de gemiddelde burger geen verstand heeft van het geldende recht.

Daarnaast klinkt het erg opmerkerlijk is dat het legaal is om iedere burger op te pakken. In nederland is dit ook mogelijk mits er minimaal een redelijk vermoeden van schuld is aan enig strafbaar feit. Het oppakken van burgers is pas kwalijk als het gaat om het oppakken van burgers waar totaal geen vermoeden is dat zij zich bezighouden met criminele activiteiten.

Jij denkt echt dat dit onrealistisch klinkt? Dat dachten Amerikanen ook. En Amerika heeft ook een grondwet, de heilige Constitution die
Amerikanen beschermt tegen dit soort wetten, maar daar vegen Amerikaanse politici hun reet mee af. Begrijp je dat de Amerikaanse overheid
een grote criminele organisatie is, of geloof je echt in de illusie van democratie? En mocht je toegeven dat de Amerikaanse overheid een
criminele organisatie is, wat laat je denken dat de Israelitische en Europeze overheden hier geen deel aan uitmaken? Nederland werd toch
ook bij de illegale oorlogen in Afghanistan en Irak betrokken? En ja, het begon bij de zogenaamde terroristische aanslag van 9/11 dat
Amerikanen hun rechten begonnen te verliezen d.m.v. de Patriot Act. Nu is het nog erger, sectie 1021 en 1022 van de NDAA ondertekend
door Obama in December 2012 geeft de Amerikaanse overheid de macht om elke burger op te pakken en vast te zetten zonder eerlijk proces,
ze kunnen je legaal kidnappen en naar Guantanomo Bay sturen.

Als je niet inziet (wat begrijpelijk is, aangezien de meesten geen fuck weten over Amerika/Amerikaanse politiek) hoe hard Amerika onderuit
gaat qua mensenrechten, ben je erg naïef. En als je daadwerkelijk denkt dat de EU, een prachtig voorbeeld van de globalisatie richting een
wereldregering (nee, geen conspiracy) een fuck geeft om mensenrechten, heb je het mis. Uiteindelijk moeten we allemaal bukken en worden
we fucked, no vaseline (no Ice Cube)
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Icon_minitimevr 2 nov 2012 - 21:59

^ wordt in nederland inderdaad lastig. In Amerika kunnen ze dat zo doen wanneer ze een staat van beleg of in sommige staten state of emergy uitroepen. Is voor het laatst nog gebeurd bij Hurricane Katrina...daarbij krijgt het leger basically vrij spel en mogen ze om de burgerrechten heen werken
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Icon_minitimevr 2 nov 2012 - 22:00

BB schreef:
^ wordt in nederland inderdaad lastig. In Amerika kunnen ze dat zo doen wanneer ze een staat van beleg of in sommige staten state of emergy uitroepen. Is voor het laatst nog gebeurd bij Hurricane Katrina...daarbij krijgt het leger basically vrij spel en mogen ze om de burgerrechten heen werken

oftewel...ze kunnen zelf iets a la 9-11 opzetten of een nep ufo landing of bedenk maar wat je wilt...ze roepen staat van beleg (martial law) uit en ze kunnen doen wat ze willen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Icon_minitimevr 2 nov 2012 - 22:01

En waarom ik die vraag stelde, ik neem aan dat elk mens met een beetje zelfrespect de straat op zou gaan om protesteren, desnoods rellen,
desnoods de politici die deze wet voorstellen publiekelijk ophangen. Dat is wat je verdient als je fuckt met mensenrechten. Maar Amerikanen
zijn zo kankerdom en geloven echt dat de overheid het beste met ze voor heeft. Het is te zielig voor woorden dat ze dit laten gebeuren,
maar je moet begrijpen dat het alleen maar erger wordt en Nederland, en de rest van de wereld, vanzelf Amerika achterna gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Icon_minitimevr 2 nov 2012 - 22:12

Jodenkoek schreef:
En waarom ik die vraag stelde, ik neem aan dat elk mens met een beetje zelfrespect de straat op zou gaan om protesteren, desnoods rellen,
desnoods de politici die deze wet voorstellen publiekelijk ophangen. Dat is wat je verdient als je fuckt met mensenrechten. Maar Amerikanen
zijn zo kankerdom en geloven echt dat de overheid het beste met ze voor heeft. Het is te zielig voor woorden dat ze dit laten gebeuren,
maar je moet begrijpen dat het alleen maar erger wordt en Nederland, en de rest van de wereld, vanzelf Amerika achterna gaat.

ophangen van politici is geen schending van mensenrechten..lol.
nederland is een totaal ander soort land als amerika, dat is echt niet te vergelijken. Echter de maatschappij verandert, criminaliteit neemt ergere vormen aan, dit betekent ook dat de overheid hier op zal moeten inhaken. Dus het is heel lastig om nu te zeggen dat dat bepaalde acties van de overheid te ver gaat, over 20 jaar kunnen die acties geacht noodzakelijk te zijn. Al zal het wel heel ver moeten komen, wil de overheid goedkeuring van de burgers krijgen om willekeurige burgers op te pakken.

in nederland zijn opsporingsambtenaren in bepaalde situaties bevoegd om preventief te mogen fouilleren, dit betekent dat ze willekeurige burgers mogen fouilleren, zonder enige graad van verdenking. Hier gaat de overheid erg terughoudend mee om en daarnaast wordt dit streng gecontroleerd door openbaar ministerie. Dit geeft wel aan dat de nederlandse overheid waarde hecht aan privacy van bugers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Icon_minitimevr 2 nov 2012 - 22:19

Edit @master: je hebt gelijk, ik denk dat Amerika echt een heel stuker erger is als Nederland qua corruptie. Maar dat wilt niet zeggen dat ook wij de
de verkeerde kant op kunnen slaan.

Ik weet trouwens ook niet hoe het hier in Nederland gaat werken... politie hier zal niet zomaar inslaan op de burgers zoals het in Amerika
gebeurt (alhoewel dat niet nodig is, ze hebben geen mankracht nodig om de wereldbevolking te onderdrukken, de technologie is daar al te
ver voor) dus ik moet het maar afwachten... Maar zodra er wetsvoorstellen komen die onze vrijheden weg nemen zal ik alles doen om dat tegen te gaan..
Ik zou corrupte politici die 'tegen de mensen werken' met alle plezier uitroeien, zelfs als ik natuurlijk de kans loop om
vast te komen zitten. Vrijheid is niet gratis, miljoenen mensen hebben hun leven gegeven zodat wij van deze vrijheden kunnen genieten.
Gaan we dat echt zo makkelijk weer afgeven?

"The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants."
- Thomas Jefferson
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Icon_minitimevr 2 nov 2012 - 22:30

master schreef:
Jodenkoek schreef:
master schreef:
Als ik de reacties lees van jodenkoek en meezy krijg ik eerder het gevoel dat ze suicidaal zijn...

Waarom ''vechten'' jullie tegen 'iets' dat niet te bestrijden?
Daarnaast, stel dat alles klopt wat jullie zeggen, jullie genieten in het dagelijkse leven toch van deze gevolgen in het dagelijkse leven?
salaris die jullie krijgen om materialistisch te worden, smartphones om jullie in de gaten te houden etc. 'Dan is jullie relaas toch zwaar hypocriet? Of zie ik dat verkeerd?


Als de overheid/2e kamer een wetsvoorstel zou doen, een wet wat de overheid de macht geeft om legaal elke burger op te pakken en
vast te zetten, zonder het recht op een advocaat of een eerlijk proces. Wat zouden jullie doen? JIJ die dit nu leest, wat zou je doen?

Deze vraag is echt zo onrealistisch voor nederlandse begrippen, dit zie ik enkel in landen zoals Amerika en afghanistan gebeuren. Zolang wij lid zijn van de EU en wij democratisch blijven, zal dit niet gebeuren. Het EU (en ook het nederlands) recht stelt (rigide) eisen aan het inzetten van dwangmiddelen (zoals het aanhouden) tegen burgers. Artikel 6 EVRM, die recht geeft op een eerlijk proces, wordt juist gekwalificeerd als een fundamenteel rechtbeginsel in ons land en andere lidstaten van de EU. Dus de vraag die je stelt is niet echt redelijk voor nederlandse burgers.
Je studeert Europees recht?
kloppie

Is het in amerika legaal om willekeurige burgers op te pakken? Lijkt mij sterk, ik zal dit enkel geloven als dit wordt bevestigd door amerikaanse juristen aangezien de gemiddelde burger geen verstand heeft van het geldende recht.

Daarnaast klinkt het erg opmerkerlijk is dat het legaal is om iedere burger op te pakken. In nederland is dit ook mogelijk mits er minimaal een redelijk vermoeden van schuld is aan enig strafbaar feit. Het oppakken van burgers is pas kwalijk als het gaat om het oppakken van burgers waar totaal geen vermoeden is dat zij zich bezighouden met criminele activiteiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Icon_minitimevr 2 nov 2012 - 22:33

Piraat waar ben je mee bezig? Waarom quote je iemand en zet je een zin van jezelf midden in die quote?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Icon_minitimevr 2 nov 2012 - 22:37

Jodenkoek schreef:
Edit @master: je hebt gelijk, ik denk dat Amerika echt een heel stuker erger is als Nederland qua corruptie. Maar dat wilt niet zeggen dat ook wij de
de verkeerde kant op kunnen slaan.

Ik weet trouwens ook niet hoe het hier in Nederland gaat werken... politie hier zal niet zomaar inslaan op de burgers zoals het in Amerika
gebeurt (alhoewel dat niet nodig is, ze hebben geen mankracht nodig om de wereldbevolking te onderdrukken, de technologie is daar al te
ver voor) dus ik moet het maar afwachten... Maar zodra er wetsvoorstellen komen die onze vrijheden weg nemen zal ik alles doen om dat tegen te gaan..
Ik zou corrupte politici die 'tegen de mensen werken' met alle plezier uitroeien, zelfs als ik natuurlijk de kans loop om
vast te komen zitten. Vrijheid is niet gratis, miljoenen mensen hebben hun leven gegeven zodat wij van deze vrijheden kunnen genieten.
Gaan we dat echt zo makkelijk weer afgeven?

"The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants."
- Thomas Jefferson

Mensen die dzelfde gedachte hebben als jij en die 'met alle plezier' politici uitroeien zijn minsten zo gevaarlijk als de overheden die jij schetst.

Tijdens de hoorcolleges staatstrecht en internationaal recht is al vaker aan bod gekomen dat de EU streeft naar een 1 regering. Dit is echter niet zo"n slecht doel zoals jij die omschrijft. Onwetendheid van mensen zorgt vaak voor angst voor onbekende dingen. Tuurlijk zijn er nadelen aan 1 regering, maar er zijn ook zeker voordelen. 1 Regering zorgt ervoor dat je veel welvarender als land bent, veel sterker bent etc.

Jij doet net alsof wij in nederland al bezig zijn met het weggeven van ons vrijheid. Niets in nederland wijst hierop.
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Icon_minitimevr 2 nov 2012 - 22:38

@piraat013 ik studeer geen Europees recht, gelukkig niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Icon_minitimevr 2 nov 2012 - 22:54

Jaap schreef:
Piraat waar ben je mee bezig? Waarom quote je iemand en zet je een zin van jezelf midden in die quote?

Ik zit op mijn iPod ivm met een kapotte laptop accu en moederbord naar de klote. Lang geleden dat ik al weer op tinychat zat vandaar
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Icon_minitimevr 2 nov 2012 - 23:37

master schreef:
Jodenkoek schreef:
Edit @master: je hebt gelijk, ik denk dat Amerika echt een heel stuker erger is als Nederland qua corruptie. Maar dat wilt niet zeggen dat ook wij de
de verkeerde kant op kunnen slaan.

Ik weet trouwens ook niet hoe het hier in Nederland gaat werken... politie hier zal niet zomaar inslaan op de burgers zoals het in Amerika
gebeurt (alhoewel dat niet nodig is, ze hebben geen mankracht nodig om de wereldbevolking te onderdrukken, de technologie is daar al te
ver voor) dus ik moet het maar afwachten... Maar zodra er wetsvoorstellen komen die onze vrijheden weg nemen zal ik alles doen om dat tegen te gaan..
Ik zou corrupte politici die 'tegen de mensen werken' met alle plezier uitroeien, zelfs als ik natuurlijk de kans loop om
vast te komen zitten. Vrijheid is niet gratis, miljoenen mensen hebben hun leven gegeven zodat wij van deze vrijheden kunnen genieten.
Gaan we dat echt zo makkelijk weer afgeven?

"The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants."
- Thomas Jefferson

Mensen die dzelfde gedachte hebben als jij en die 'met alle plezier' politici uitroeien zijn minsten zo gevaarlijk als de overheden die jij schetst.

Tijdens de hoorcolleges staatstrecht en internationaal recht is al vaker aan bod gekomen dat de EU streeft naar een 1 regering. Dit is echter niet zo"n slecht doel zoals jij die omschrijft. Onwetendheid van mensen zorgt vaak voor angst voor onbekende dingen. Tuurlijk zijn er nadelen aan 1 regering, maar er zijn ook zeker voordelen. 1 Regering zorgt ervoor dat je veel welvarender als land bent, veel sterker bent etc.

Jij doet net alsof wij in nederland al bezig zijn met het weggeven van ons vrijheid. Niets in nederland wijst hierop.

Natuurlijk niet elke politici, maar sommige mensen hebben het recht niet om te leven. Die hebben het recht om gemarteld worden, ala
George Bush, Donald Rumsfeld, Dick Cheney, Tony Blair en vele anderen. En 1 wereldregering zou in principe prachtig zijn en alle problemen
oplossen, helaas moet je beseffen dat die wereldregering niet democratisch gekozen zal worden. Dit zal net zo democratisch gaan als de
presidentsverkiezingen in Amerika... democratie.. hahaha.

Maargoed, aangezien Nederland op dit moment niet kampt met massa corruptie (zover wij weten?) moeten we maar optimistisch blijven.
Ik zie de verre toekomst niet optimistisch in, maar de tijd zal het leren. Goed om een een gesprek als dit te kunnen voeren zonder het
over "Illuminati" of "conspiracy theories" te hebben, master. Misschien hoor ik ook op de universiteit thuis?

haters

chris


Laatst aangepast door Jodenkoek op vr 2 nov 2012 - 23:53; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Icon_minitimevr 2 nov 2012 - 23:42

faka jodenkoek alles flex kom www.tinychat.com/rapbattlesforum
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
De Gevallen Engel
Geen leven
Geen leven
De Gevallen Engel


Aantal berichten : 894
Reputatie : 62
Registratiedatum : 21-04-12
Leeftijd : 36
Woonplaats : Geel, België

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Icon_minitimeza 3 nov 2012 - 4:12

Meezy schreef:
@DGV geen commentaar.. Je snapt totaal niet eens wat ik tegen je zeg en wat mijn bedoeling daarmee is.. DUS NEVER MIND BOY

aajt schijt aan
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/degevallenengel
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Icon_minitimeza 3 nov 2012 - 12:35

@Jodenkoek Elk land ter wereld wat geld gebruikt als valuta is in zijn basis corrupt.. Elk land.. Bij de 1 komt het extremer in uiting maar ook NL is zo corrupt als de tering
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Icon_minitimeza 3 nov 2012 - 12:46

kil wat wil je doen dan
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Icon_minitimeza 3 nov 2012 - 13:17

Ik probeer mensen alleen maar bewust te maken om hun te helpen.
Om jullie te helpen. Ik doe dit niet uit egoisme of omdat ik er geld voor krijg of er populariteit mee win.

Ik probeer mensen bewust te maken van de wereld waar ze in leven door te praten of door me muziek alleen maar omdat ik hoop dat mensen er iets nuttigs mee doen en hun leven ook beteren of in ieder geval positiviteit in hun leven brengen. En hoe koppig mensen ook zijn of hoe eigenwijs ik zal het altijd blijven proberen.. alleen soms heb ik geen zin meer om te praten omdat het zo zinloos is als bepaalde basis-waarden missen
Terug naar boven Ga naar beneden
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Icon_minitimeza 3 nov 2012 - 13:28

Chris mag ik vragen wat voor opleiding of werk je doet?

troll
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Icon_minitimeza 3 nov 2012 - 13:31

Dat mag je altijd vragen
Terug naar boven Ga naar beneden
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Icon_minitimeza 3 nov 2012 - 13:46

Wat voor werk of opleiding doe je?
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 13:21

Ik doe een banketbakkersopleiding en ik werk als elektricien en loodgieter bij een aannemer
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 16:10

Ik ben CEO bij activision ik verdien 6 keer modaal alleen ik krijg het niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Icon_minitimezo 4 nov 2012 - 16:18

HAHA
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 18:39

Yoo Chris ben jij eigenlijk ook spiritueel ingesteld? Ik zie vaak dat mensen die geïnteresseerd zijn in dit soort dingen ook dingen doen met meditatie, chakra's, pineal glands en dergelijke?

Heb jij hier ook interesse in?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 19:19

Ik wel iig, jij ook Johan?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Speciaal voor Chris Meth
Terug naar boven 
Pagina 5 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Speciaal voor jullie nh
» Speciaal voor JOOST!
» SPECIAAL VOOR NICK VAYNE
» BB - Meisje (speciaal voor Auron)
» G-no - Speciaal Voor Valentijn (Prod. by Cher0)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Eigen Producties :: Teksten-
Ga naar: