Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Speciaal voor Chris Meth

Ga naar beneden 
+21
Ruben
Simon Cowell
Zjos
AGIE
piraat013
Johan
master
reetkever
NiggehvanAlmere
rolow
RJ
furr
Shoux_
Joost
Nick Vayne
Jodenkoek
Jaap
caveman
De Gevallen Engel
Meezy
BB
25 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
AuteurBericht
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 13:33

Nee want ik heb genoeg bewijs uit eigen ervaring.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
De Gevallen Engel
Geen leven
Geen leven
De Gevallen Engel


Aantal berichten : 894
Reputatie : 62
Registratiedatum : 21-04-12
Leeftijd : 36
Woonplaats : Geel, België

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 13:39

Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/degevallenengel
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 13:43

DGE is dat van die What the bleep do we know-serie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 13:44

Of dat was down the rabbithole

not sure tbh
Terug naar boven Ga naar beneden
De Gevallen Engel
Geen leven
Geen leven
De Gevallen Engel


Aantal berichten : 894
Reputatie : 62
Registratiedatum : 21-04-12
Leeftijd : 36
Woonplaats : Geel, België

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 13:50

lol nick, er staat toch 'through the wormhole' met seizoen en aflevering achter

http://en.wikipedia.org/wiki/Through_the_Wormhole
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/degevallenengel
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 14:27

Ja ik verwarde dat met deze
What the Bleep!?: Down the Rabbit Hole

Vergelijkbare titels
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 19:14

Ruben schreef:
Tot mijn tiende geloofde ik ook nog in God, maar zoals Jodenkoek al zei kwam dat eigenlijk alleen omdat mijn ouders me zo hadden opgevoed. Op die leeftijd geloof je alles wat je ouders je vertellen. Maar nu ben ik logisch gaan nadenken en ben ik tot de conclusie gekomen dat God niet bestaat.

maarja er zijn zo veel mensen die kracht putten uit een eventuele God en daar heb ik alle respect voor.

En Piraat geloof jij ook niet in de evolutie theorie?

Nee ,ik ben het niet eens met Darwin ,als wij echt zouden afstammen van de apen zouden ze apen/ dieren moeten kunnen praten wat niet het geval is.Jullie nemen hem als wetenschapper veel te serieus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicky Bobs
Akra
Akra
Nicky Bobs


Aantal berichten : 259
Reputatie : 7
Registratiedatum : 06-10-11
Leeftijd : 111
Woonplaats : Vlaardingen

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 19:18

Als dat je beste argument is... zucht
Terug naar boven Ga naar beneden
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 19:21

piraat013 schreef:
Ruben schreef:
Tot mijn tiende geloofde ik ook nog in God, maar zoals Jodenkoek al zei kwam dat eigenlijk alleen omdat mijn ouders me zo hadden opgevoed. Op die leeftijd geloof je alles wat je ouders je vertellen. Maar nu ben ik logisch gaan nadenken en ben ik tot de conclusie gekomen dat God niet bestaat.

maarja er zijn zo veel mensen die kracht putten uit een eventuele God en daar heb ik alle respect voor.

En Piraat geloof jij ook niet in de evolutie theorie?

Nee ,ik ben het niet eens met Darwin ,als wij echt zouden afstammen van de apen zouden ze apen/ dieren moeten kunnen praten wat niet het geval is.Jullie nemen hem als wetenschapper veel te serieus.
Volgens darwin stammen we niet eens af van de apen, idioot.

Verdiep je eerst in de materie voordat je gaat blaten dat we van apen afstammen.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 19:55

Jodenkoek schreef:
piraat013 schreef:
Daar gaat het niet om deze wereld is enkel en alleen geschapen om god te aanbidden.Mensen proberen alles wetenschappelijk te verklaren ,terwijl de mens helemaal niet slim is als de mens rationaal denkt weet hij gewoon dat de aarde gemaakt is door Allah klaar .het is dat stemmetje in je hoofd de duivel die je laat twijfelen.

Komop piraat, je ziet zelf toch ook wel in dat dit echt een kortzichtig antwoord is? Ik stel een paar serieuze vragen die op zichelf bewijzen
dat de verhalen in de bijbel en koran over hoe de wereld ontstaan is simpelweg niet kloppen. Geloof is op niks anders gebaseerd dan puur
geloof, er is geen 0,0 bewijs dat ook maar iets wat er in die boeken staat waar is.

Geef is heel eerlijk toe: heb je OOIT bij jezelf gedacht: klopt het eigenlijk wel wat ik geloof? Slaat het uberhaupt wel ergens op?
Heb je jezelf ooit zoiets afgevraagd en er goed over nagedacht, of gewoon je hele leven lang alles klakkeloos overgenomen aangezien je
ouders je vertelde dat het de waarheid is? Dat is het probleem van mensen die "geboren" Moslim of Christen zijn, ze zijn vanaf geboorte
"gebrainwashed" dat wat hun ouders ze verteld 100% de waarheid is, en ze kunnen nooit unbiased er naar kijken. En je zegt "als de mens
rationeel denkt weet hij gewoon dat de aarde gemaakt is door Allah, klaar".. Waarom heeft de koran volgens jou meer geloofswaardigheid
dan de bijbel? Heb je uberhaupt wel de bijbel gelezen? Zo niet kan je er nooit eerlijk je mening over geven.. Wat als je toevallig in Israel was
geboren? Dan zou je de Islam de grootste bullshit ooit vinden? Het is maar toevallig dat je ouders moslims zijn en jij daarom ook hetzelfde gelooft.

Ik snap dat ik je natuurlijk niet kan overhalen om atheist te worden (en het boeit me geen fuck wat anderen geloven) maar het is jammer dat
gelovigen niet kritisch durven te kijken en in zien dat het allemaal onzin is... En nogmaals, no disrespect

Ik neem met alle respect niets klakkeloos over ,aangezien ik thuis Nederlandse boeken heb over het geloof en de koran in het Nederlands.

Ik heb wel goed nagedacht de islam is de bevestiging op het jodendom en de christendom.Dan heb je nog (boeddhisme en hindoeïsme ) vooral de laatste twee behoren tot de dwalenden hetzelfde geldt voor vuuraanbidders .Als ik niet zou geloven in abraham,adam,noah,johannes,jacob,mozes,jezus ismael, Mohammed,dan was ik geen moslim.

Het probleem is alleen dat de christen hun bijbel hebben veranderd en een deel hebben ze geaccepteerd en het andere deel gewijzigd,De joden precies hetzelfde.De islam is een bevestiging op die geloven daarom lijken die geloven ook erg veel op elkaar.Dus begrijp je waarom ik de bijbel niet ga lezen.Ik geef een voorbeeld , de christen moesten 40 dagen vasten wat doen de christen nu ?Die doen dat niet behalve een heel klein groep die hun geloof wel serieus nemen idem met joden.

Dan heb je nog de psalmen dat heet bij ons zaboer dat was het boek van david en solomon maar dat is zolang gelden voor de joden/christen

Islam is de waarheid ,islam is het snelst stijgende geloof op de wereld true story.

Hier heb ik nog wel wat verzen van de islam :

Vers 20 van de Bij
En degenen die zij naast Allah aanroepen scheppen niets,maar zij zijn zelf geschapen.

Vers 22 Jullie God is een God .Wat betreft degenen die niet in het Hiernamaals geloven: hun harten zijn verderfelijk en zij zijn hoogmoedig.

Vers 24 : En wanneer hen wordt gezegd : "Wat heeft jullie Heer doen neerdalen ?Zeggen zij:"Fabels van de vroegeren !"

Vers 38 : En zij zweren bij Allah hun duurste eden dat Allah degene die sterft niet zal opwekken: integendeel ,het is als een belofte waar Hij Zich aan heeft verbonden,maar de meesten van de mensen weten het niet.

Vers 39: Hij zal hen opwekken om hun dat waar zij over twistten duidelijk te maken en om degenen die ongelovig waren te doen weten dat zij leugenaars waren.

Vers 43 En voor jou O Mohammad zonden Wij slechts mannen aan wie Wij openbaarde ,vraag het dan aan de bezitters van kennis indien jullie niet weten.

Vers 44 Wij zonden hen met duidelijke tekenen en de zaboer(psalmen) En wij deden aan jou de vermaning (de koran) neerdalen om aan de mensen duidelijk te maken wat aan hen neergezonden is.En hopelijk zullen zij nadenken.

Het is moeilijk om een atheïst te overtuigen in god maar moge god je leiden naar het rechte pad amin.

Verder no disrespect jodenkoek even goede vrienden ,alleen verschillen wij hier duidelijk van mening.




Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 19:57

furr schreef:
piraat013 schreef:
Ruben schreef:
Tot mijn tiende geloofde ik ook nog in God, maar zoals Jodenkoek al zei kwam dat eigenlijk alleen omdat mijn ouders me zo hadden opgevoed. Op die leeftijd geloof je alles wat je ouders je vertellen. Maar nu ben ik logisch gaan nadenken en ben ik tot de conclusie gekomen dat God niet bestaat.

maarja er zijn zo veel mensen die kracht putten uit een eventuele God en daar heb ik alle respect voor.

En Piraat geloof jij ook niet in de evolutie theorie?

Nee ,ik ben het niet eens met Darwin ,als wij echt zouden afstammen van de apen zouden ze apen/ dieren moeten kunnen praten wat niet het geval is.Jullie nemen hem als wetenschapper veel te serieus.
Volgens darwin stammen we niet eens af van de apen, idioot.

Verdiep je eerst in de materie voordat je gaat blaten dat we van apen afstammen.

Wij stammen volgens hem van de vissen/dieren af blalblalbla gewoon pure kalkwater doei
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 20:08

Als je een boeddhist een dwalende noemt spoor je niet. Iemand die vindt dat je naar de hel gaat als je geen moslim bent (behalve als je in een situatie zit waardoor je geen weet kon hebben van t geloof) is normaal, maar iemand die vredelievend is, iedereen als zijn gelijke ziet en in contact staat met de natuur is "dwalend". Yeah right.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 20:11

Jaap schreef:
Als je een boeddhist een dwalende noemt spoor je niet. Iemand die vindt dat je naar de hel gaat als je geen moslim bent (behalve als je in een situatie zit waardoor je geen weet kon hebben van t geloof) is normaal, maar iemand die vredelievend is, iedereen als zijn gelijke ziet en in contact staat met de natuur is "dwalend". Yeah right.

Iemand die afgoden aanbidt door middel van klei iets wat hij zelf heeft geschapen waar geen leven in zit als god nemen dat kan toch niet?koeien aanbidders en vuuraanbidders idem dito

Dat hun vredelievend zijn geloof ik wel alleen in de islam (christendom en jodendom) is het zo dat hoofdzonde nummer 1 is aanbidt god en niet aanbidt 1000 goden do you feel me en dat is een zonde die niet vergeven (alle andere zonden kunnen vergeven) worden wordt tenzij Allah het anders wil met die persoon


Laatst aangepast door piraat013 op wo 7 nov 2012 - 20:14; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 20:13

Stik in een varken man anusgoochelaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 20:15

Ik dwing jou niet om te geloven je moet zelf weten.Er zal wel een tijd komen denk ik dat je spijt zal krijgen waarom je niet naar mij had geluisterd
Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 20:24

ok piraat.
Terug naar boven Ga naar beneden
De Gevallen Engel
Geen leven
Geen leven
De Gevallen Engel


Aantal berichten : 894
Reputatie : 62
Registratiedatum : 21-04-12
Leeftijd : 36
Woonplaats : Geel, België

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 20:26

SMFH @ gelovigen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/degevallenengel
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 20:36

piraat013 schreef:
furr schreef:
piraat013 schreef:
Ruben schreef:
Tot mijn tiende geloofde ik ook nog in God, maar zoals Jodenkoek al zei kwam dat eigenlijk alleen omdat mijn ouders me zo hadden opgevoed. Op die leeftijd geloof je alles wat je ouders je vertellen. Maar nu ben ik logisch gaan nadenken en ben ik tot de conclusie gekomen dat God niet bestaat.

maarja er zijn zo veel mensen die kracht putten uit een eventuele God en daar heb ik alle respect voor.

En Piraat geloof jij ook niet in de evolutie theorie?

Nee ,ik ben het niet eens met Darwin ,als wij echt zouden afstammen van de apen zouden ze apen/ dieren moeten kunnen praten wat niet het geval is.Jullie nemen hem als wetenschapper veel te serieus.
Volgens darwin stammen we niet eens af van de apen, idioot.

Verdiep je eerst in de materie voordat je gaat blaten dat we van apen afstammen.

Wij stammen volgens hem van de vissen/dieren af blalblalbla gewoon pure kalkwater doei
Bij deze verklaar ik jou tot onwetend.
Terug naar boven Ga naar beneden
wizard030
Kanker Kehba
Kanker Kehba
wizard030


Aantal berichten : 27
Reputatie : 6
Registratiedatum : 28-02-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Icon_minitimevr 22 feb 2013 - 4:26

Jaap schreef:
Ik vind het behoorlijk oppervlakkig om te zeggen dat iets niet bestaat omdat het niet wetenschappelijk bewezen kan worden.

Vragen jullie je nooit af waarom we hier zijn? Waarom alles is zoals het is? Waarom zien mensen er uit zoals we eruit zien? Wtf zijn dieren? Wij zijn klompen vlees gevormd in een bepaalde structuur met botten etc..waarom is dat? Wat zijn wij voor wezens. Zulke dingen moet je je gewoon afvragen als je nadenkt over het leven

Mee eens! En dan nog niet eens te bedenken met alle DNA-eiwit interacties en pathways die plaatsvinden in het lichaam. No way dat die moleculen na kunnen denken en beseffen dat ze samen moeten werken om een lichaam in stand te kunnen houden..

Over evolutie, er zijn 2 soorten evolutie: micro en macro evolutie. Micro evolutie is het aanpassen aan je omgeving (survival of the fittest), macro evolutie is het evolueren van de ene soort in de andere. Micro evolutie is geloof ik iedereen het wel over eens maar macro evolutie..? Nu vraag ik mij altijd af waarom een paardachtige altijd op een paard lijkt en een vis op een vis. Ik heb nog nooit een vis gezien die op een paard lijkt etc.

Wel grappig dat er gezegd wordt dat geschiedenisboeken niet kloppen en men bijna altijd direct aanneemt dat een wetenschappelijk artikel of lesboek wel klopt....... Mensenwerk blijft altijd vol zitten met fouten, dus wat je ook leest blijf altijd zoeken uit meerdere bronnen die hetzelfde zeggen.

Ik bespeur hier overigens wel heel erg de aanname dat de mens "van nature" slecht is. Hoe denken jullie hier over?
Terug naar boven Ga naar beneden
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Icon_minitimevr 22 feb 2013 - 5:20

Wellicht moet je eerst maar eens leren hoe een cel in elkaar zit en werkt, wat een chromosoom is en waar het voor dient. Denk ook eens aan de verschillende functies van proteïne in of buiten een plasmamembraan.

Daarnaast kan ik je aanraden om je te verdiepen in het ontstaan van bacteriën en waarom een bepaalde bacterie 'van nature' een specifieke functie heeft.

En de mens valt onder het dierenrijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
wizard030
Kanker Kehba
Kanker Kehba
wizard030


Aantal berichten : 27
Reputatie : 6
Registratiedatum : 28-02-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Icon_minitimevr 22 feb 2013 - 6:01

yeye schreef:
Wellicht moet je eerst maar eens leren hoe een cel in elkaar zit en werkt, wat een chromosoom is en waar het voor dient. Denk ook eens aan de verschillende functies van proteïne in of buiten een plasmamembraan.

Daarnaast kan ik je aanraden om je te verdiepen in het ontstaan van bacteriën en waarom een bepaalde bacterie 'van nature' een specifieke functie heeft.

En de mens valt onder het dierenrijk.


Uuuuh ok, beetje jammer dat je niet alleen de plank maar gewoon alles mis slaat. Beter doe je niet dingen posten als je er niet zoveel van weet / als het al je bedtijd is geweest. Thank you!
Terug naar boven Ga naar beneden
yeye
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
yeye


Aantal berichten : 1053
Reputatie : 146
Registratiedatum : 05-09-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Icon_minitimevr 22 feb 2013 - 6:16

'Daarnaast kan ik je aanraden'..

Dat het bedtijd is heb je duidelijk gelijk in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 8 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Speciaal voor Chris Meth
Terug naar boven 
Pagina 8 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Speciaal voor JOOST!
» Speciaal voor jullie nh
» SPECIAAL VOOR NICK VAYNE
» BB - Meisje (speciaal voor Auron)
» G-no - Speciaal Voor Valentijn (Prod. by Cher0)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Eigen Producties :: Teksten-
Ga naar: