Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Speciaal voor Chris Meth

Ga naar beneden 
+21
Ruben
Simon Cowell
Zjos
AGIE
piraat013
Johan
master
reetkever
NiggehvanAlmere
rolow
RJ
furr
Shoux_
Joost
Nick Vayne
Jodenkoek
Jaap
caveman
De Gevallen Engel
Meezy
BB
25 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Icon_minitimedi 6 nov 2012 - 21:29

Net negers
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Icon_minitimedi 6 nov 2012 - 21:54

piraat013 schreef:
Meezy schreef:
@Jaap

Als jij realiseerd dat een plant, dier, boom, steen en alle andere mensen eigenlijk allemaal uit het zelfde bestaan en dat we eigenlijk allemaal 1 zijn dan ga je heel anders met elkaar en je omgeving om.. en dat is het principe achter het boeddhisme en daar kan ik me wel goed in vinden

Ja man het aanbidden van koeien toch?Beter aanbidt je diegene die de koeien heeft geschapen.

Evolutie heeft koeien "geschapen". Met alle respect piraat, Islam, het Christendom en alle andere geloven zijn allemaal 100% bullshit.

Ik start een nieuw topic met een discussie over religie voor de gelovigen hier die het aan durven?

Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Icon_minitimedi 6 nov 2012 - 22:00

Ik ben anti religie
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Icon_minitimedi 6 nov 2012 - 22:03

De meeste intelligente mensen zijn dat...
Terug naar boven Ga naar beneden
Simon Cowell
Akra
Akra
Simon Cowell


Aantal berichten : 68
Reputatie : -4
Registratiedatum : 26-03-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Icon_minitimedi 6 nov 2012 - 22:22

intelligente discussie jongens!!
koeien, planten enzovoort
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Icon_minitimedi 6 nov 2012 - 22:58

Jodenkoek schreef:
piraat013 schreef:
Meezy schreef:
@Jaap

Als jij realiseerd dat een plant, dier, boom, steen en alle andere mensen eigenlijk allemaal uit het zelfde bestaan en dat we eigenlijk allemaal 1 zijn dan ga je heel anders met elkaar en je omgeving om.. en dat is het principe achter het boeddhisme en daar kan ik me wel goed in vinden

Ja man het aanbidden van koeien toch?Beter aanbidt je diegene die de koeien heeft geschapen.

Evolutie heeft koeien "geschapen". Met alle respect piraat, Islam, het Christendom en alle andere geloven zijn allemaal 100% bullshit.

Ik start een nieuw topic met een discussie over religie voor de gelovigen hier die het aan durven?


Je hoeft geen sorry te zeggen. Het is jouw mening , ik vind dat Allah bestaat (god zijn beide hetzelfde ) iemand moet de aarde geschapen hebben , een auto kan zichzelf ook niet maken snapje het heeft iemand nodig om gemaakt te worden. En hoe wij op de aarde terecht zijn gekomen is door Adam en Eva jullie kennen het verhaal wel sterker nog het Jodendom en het Christendom waren voor de islam ook moslims hun geloofden in Allah (god)Als je als moslim niet gelooft in Jezus, Mozes , noah , David , Abraham , solomon en de bijbel en Thora enz dan ben je geen moslim deze profeten kwamen naar de joden / christen om ze te bekeren omdat hun vroeger stambeelden aanbidden.DE 3 grote geloven zijn eigenlijk 1.totdat de christen in hun geloof begonnen te redetwisten en dingen zeiden als Jezus is zoon van Allah stagfurrallah wat niet klopt want Allah heeft geen godin.en de bijbel en de Thora zijn vervalst er is maar een klein groep geleerden onder de joden en christenen die de ware geloof vast houdt.

Wat jij jezelf geeft is valse hoop Chris meth/jodenkoek jij weet zelf diep diep in je hart dat god bestaat maar jij twijfelt en je vraagt je vast af als wij dood zijn zullen wij dan weer tot leven gebracht worden ?waarop geantwoordt zal worden is de god die de hele mensheid en de hemelen en de aarde heeft geschapen niet bij macht omdat te doen ?

Wij worden op de dag des oordeels uit onze graven gewaakt en dat is de zwaarste dag ooit in je leven .
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 0:00

piraat013 schreef:
Jodenkoek schreef:
piraat013 schreef:
Meezy schreef:
@Jaap

Als jij realiseerd dat een plant, dier, boom, steen en alle andere mensen eigenlijk allemaal uit het zelfde bestaan en dat we eigenlijk allemaal 1 zijn dan ga je heel anders met elkaar en je omgeving om.. en dat is het principe achter het boeddhisme en daar kan ik me wel goed in vinden

Ja man het aanbidden van koeien toch?Beter aanbidt je diegene die de koeien heeft geschapen.

Evolutie heeft koeien "geschapen". Met alle respect piraat, Islam, het Christendom en alle andere geloven zijn allemaal 100% bullshit.

Ik start een nieuw topic met een discussie over religie voor de gelovigen hier die het aan durven?


Je hoeft geen sorry te zeggen. Het is jouw mening , ik vind dat Allah bestaat (god zijn beide hetzelfde ) iemand moet de aarde geschapen hebben , een auto kan zichzelf ook niet maken snapje het heeft iemand nodig om gemaakt te worden. En hoe wij op de aarde terecht zijn gekomen is door Adam en Eva jullie kennen het verhaal wel sterker nog het Jodendom en het Christendom waren voor de islam ook moslims hun geloofden in Allah (god)Als je als moslim niet gelooft in Jezus, Mozes , noah , David , Abraham , solomon en de bijbel en Thora enz dan ben je geen moslim deze profeten kwamen naar de joden / christen om ze te bekeren omdat hun vroeger stambeelden aanbidden.DE 3 grote geloven zijn eigenlijk 1.totdat de christen in hun geloof begonnen te redetwisten en dingen zeiden als Jezus is zoon van Allah stagfurrallah wat niet klopt want Allah heeft geen godin.en de bijbel en de Thora zijn vervalst er is maar een klein groep geleerden onder de joden en christenen die de ware geloof vast houdt.

Wat jij jezelf geeft is valse hoop Chris meth/jodenkoek jij weet zelf diep diep in je hart dat god bestaat maar jij twijfelt en je vraagt je vast af als wij dood zijn zullen wij dan weer tot leven gebracht worden ?waarop geantwoordt zal worden is de god die de hele mensheid en de hemelen en de aarde heeft geschapen niet bij macht omdat te doen ?

Wij worden op de dag des oordeels uit onze graven gewaakt en dat is de zwaarste dag ooit in je leven .

Kijk, dit is het probleem met religie... Ik ontken niet dat er misschien een god bestaat. Maar als je goed kijkt naar alle feiten, en heel logisch
na denkt, dan kom je tot de conclusie dat alle religies die we nu kennen echt 100% bullshit zijn. De bijbel zelf bewijst dat de bijbel niet waar is,
zo simpel is het. Het hele verhaal van "adam en eva" is bullshit: volgens de bijbel heeft god alles gemaakt binnen 6 dagen (metaforisch of
niet, maakt niet uit.. 6 dagen, 6 jaar, 600 jaar, maakt niet uit). Het klopt gewoon niet: miljoenen jaren geleden leefden er dinosauriers op
aarde. Lang voordat er mensen op aarde leefden, dus dat hele verhaal is gewoon bullshit. Waarom staat er niks in de bijbel of koran over
dinosauriers? Of waarom staat er niet in waarom god biljoenen planeten heeft gemaakt? Waarom staat er alleen in dat god de aarde, dieren,
mensen etc in 6 dagen heeft gemaakt? Simpel: omdat die mensen die de bijbel hebben geschreven geen fucking flauw idee hadden dat de
aarde eigenlijk miljoenen jaren oud is, en ze hadden geen idee dat er biljoenen andere planeten zijn. Ze hebben een bullshit verhaal geschreven
omdat ze toendertijd geen flauw idee hadden dat we ooit in de verre toekomst (nu in het heden) al deze shit zouden weten.

Het zijn gewoon allemaal fabeltjes. Iemand die heel eerlijk, kritisch en unbiased naar z'n geloof kijkt komt tot de conclusie dat het bullshit is.
Ik snap natuurlijk dat veel mensen "geboren worden" als Moslim of Christen en dat hun ouders ze brainwashed vanaf jongs af aan dat hun boek
100% de waarheid bevat, en dat ze daarom nooit verder kunnen kijken dan hun neus lang is... En dat respecteer ik, het is iedereen z'n eigen
keuze om te geloven wat hij/zij wilt, maar je moet eerlijk toegeven dat de kans dat de bijbel of koran (of ander religieus boek) waar is, bijna 0% is.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 0:29

Daar gaat het niet om deze wereld is enkel en alleen geschapen om god te aanbidden.Mensen proberen alles wetenschappelijk te verklaren ,terwijl de mens helemaal niet slim is als de mens rationaal denkt weet hij gewoon dat de aarde gemaakt is door Allah klaar .het is dat stemmetje in je hoofd de duivel die je laat twijfelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 2:03

piraat013 schreef:
Daar gaat het niet om deze wereld is enkel en alleen geschapen om god te aanbidden.Mensen proberen alles wetenschappelijk te verklaren ,terwijl de mens helemaal niet slim is als de mens rationaal denkt weet hij gewoon dat de aarde gemaakt is door Allah klaar .het is dat stemmetje in je hoofd de duivel die je laat twijfelen.

Komop piraat, je ziet zelf toch ook wel in dat dit echt een kortzichtig antwoord is? Ik stel een paar serieuze vragen die op zichelf bewijzen
dat de verhalen in de bijbel en koran over hoe de wereld ontstaan is simpelweg niet kloppen. Geloof is op niks anders gebaseerd dan puur
geloof, er is geen 0,0 bewijs dat ook maar iets wat er in die boeken staat waar is.

Geef is heel eerlijk toe: heb je OOIT bij jezelf gedacht: klopt het eigenlijk wel wat ik geloof? Slaat het uberhaupt wel ergens op?
Heb je jezelf ooit zoiets afgevraagd en er goed over nagedacht, of gewoon je hele leven lang alles klakkeloos overgenomen aangezien je
ouders je vertelde dat het de waarheid is? Dat is het probleem van mensen die "geboren" Moslim of Christen zijn, ze zijn vanaf geboorte
"gebrainwashed" dat wat hun ouders ze verteld 100% de waarheid is, en ze kunnen nooit unbiased er naar kijken. En je zegt "als de mens
rationeel denkt weet hij gewoon dat de aarde gemaakt is door Allah, klaar".. Waarom heeft de koran volgens jou meer geloofswaardigheid
dan de bijbel? Heb je uberhaupt wel de bijbel gelezen? Zo niet kan je er nooit eerlijk je mening over geven.. Wat als je toevallig in Israel was
geboren? Dan zou je de Islam de grootste bullshit ooit vinden? Het is maar toevallig dat je ouders moslims zijn en jij daarom ook hetzelfde gelooft.

Ik snap dat ik je natuurlijk niet kan overhalen om atheist te worden (en het boeit me geen fuck wat anderen geloven) maar het is jammer dat
gelovigen niet kritisch durven te kijken en in zien dat het allemaal onzin is... En nogmaals, no disrespect
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 2:13

Jodenkoek, ga je ham op de verkiezing projections of niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 2:15

Waarom ik uit het niets kwam om over religie te discussieren is omdat ik een kankerdope atheist (ex-30jaar lang Christen) vond op Youtube
en door zijn inzichten nog sterker overtuigd ben wat voor grote bullshit al die geloven zijn en ook in zie wat voor negatief effect geloof heeft
op de wereld.. Nogmaals, iedereen die kritisch en unbiased naar z'n geloof kijkt zal 100% beseffen dat het niet kan kloppen. Maar ik ga zeker
niet m'n tijd verdoen aan het discussieren over geloof buiten dit forum, fuck die shit (moet strijden tegen illuminati JWZ cyclops cyclops )

Christianity Is Terrorism


Why I Am Not A Muslim
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 2:17

BB schreef:
Jodenkoek, ga je ham op de verkiezing projections of niet?

Ik denk dat Obama gaat winnen man... en ben ik blij om, want Romney zou het land nog harder verneuken.. Maargoed, het maakt niet zo goed
uit wie er wint, Amerika komt in hogere schulden, meer oorlogen, economie/dollar zal crashen, minder vrijheden etc. FUCK DIE SHIT G, ik moet terug naar de hood in Nederland
#GUCCI #SWAG


Laatst aangepast door Jodenkoek op wo 7 nov 2012 - 2:18; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 2:17

S/O naar Jodenkoek...Religie zou zomaar het slechste kunnen zijn wat de mensheid ooit is overkomen (misschien competitie van valuta)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 2:19

Thanks G, jammer genoeg ziet niet iedereen dat in...

Edit: Alsnog respecteer ik wel iedereen z'n geloof, zo lang ze die shit maar niet richting mij gaan prediken..
Terug naar boven Ga naar beneden
BB
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
BB


Aantal berichten : 3408
Reputatie : 264
Registratiedatum : 10-07-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oost-Souburg

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 2:28

true, hoop ook dat Obama wint mja, uiteindelijk kan je met al die predictions ook geen fuck en het systeem zuigt lol...ik snap het idee achter electoral votes, maar fucking Al Gore had meer dan een half miljoen meer stemmen en verloor nog lol...haat je je land dan ==
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/gewoonBB
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 10:50

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 5565472_700b
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 12:24

Tot mijn tiende geloofde ik ook nog in God, maar zoals Jodenkoek al zei kwam dat eigenlijk alleen omdat mijn ouders me zo hadden opgevoed. Op die leeftijd geloof je alles wat je ouders je vertellen. Maar nu ben ik logisch gaan nadenken en ben ik tot de conclusie gekomen dat God niet bestaat.

maarja er zijn zo veel mensen die kracht putten uit een eventuele God en daar heb ik alle respect voor.

En Piraat geloof jij ook niet in de evolutie theorie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 12:51

Ik geloof uiteraard in de evolutietheorie, maar ook in god. Dat is gewoon het meest logische..want hoe denk je dat het hele evolutieproces in gang is gezet? Er moet toch IETS zijn waar het ooit mee begon. Denk daar eens over na.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 13:05

Agnosticisme is de enige logische oplossing als je een beetje zinnig nadenkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 13:10

Ik vind het behoorlijk oppervlakkig om te zeggen dat iets niet bestaat omdat het niet wetenschappelijk bewezen kan worden.

Vragen jullie je nooit af waarom we hier zijn? Waarom alles is zoals het is? Waarom zien mensen er uit zoals we eruit zien? Wtf zijn dieren? Wij zijn klompen vlees gevormd in een bepaalde structuur met botten etc..waarom is dat? Wat zijn wij voor wezens. Zulke dingen moet je je gewoon afvragen als je nadenkt over het leven
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 13:11

Jaap schreef:
Ik vind het behoorlijk oppervlakkig om te zeggen dat iets niet bestaat omdat het niet wetenschappelijk bewezen kan worden

Als dit als reactie op mijn post is moet je eens gaan googlen
Terug naar boven Ga naar beneden
De Gevallen Engel
Geen leven
Geen leven
De Gevallen Engel


Aantal berichten : 894
Reputatie : 62
Registratiedatum : 21-04-12
Leeftijd : 36
Woonplaats : Geel, België

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 13:13

Jaap kijk aub de 3 seizoenen van through the wormhole.


Laatst aangepast door De Gevallen Engel op wo 7 nov 2012 - 13:51; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/degevallenengel
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 13:19

@Nick: ja ik googlede het ff voordat ik die reactie plaatste en ik las ff verkeerd wat het betekende. Maar mijn reactie kan ook los gezien worden van jouw post.

@DGE: Nee man..ik hoef geen documentaire te zien die dat onderzoekt terwijl ik al veel antwoorden heb uit andere bronnen.

Anyway..ik heb geen zin om me in deze discussie te mengen. Ik heb op dit forum al boeken vol getypt over wat mijn mening is. Tis wel genoeg geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
De Gevallen Engel
Geen leven
Geen leven
De Gevallen Engel


Aantal berichten : 894
Reputatie : 62
Registratiedatum : 21-04-12
Leeftijd : 36
Woonplaats : Geel, België

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 13:26

Ge weet niet wa ge mist

Moest ge u ooit bedenken, die shit staat in hele episodes op youtube.
Het is moeilijk voor mij om 1 aflevering te kiezen, want ze zijn (bijna) allemaal heel sterk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/degevallenengel
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Icon_minitimewo 7 nov 2012 - 13:32

Jaap schreef:
Ik vind het behoorlijk oppervlakkig om te zeggen dat iets niet bestaat omdat het niet wetenschappelijk bewezen kan worden.

Werkt dat niet ook andersom dan?
Zomaar iets roepen zonder dat er enige aanleiding voor is, geen enkel bewijs?

Vandaar

Nick Vayne schreef:
Agnosticisme is de enige logische oplossing als je een beetje zinnig nadenkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 7 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Speciaal voor Chris Meth
Terug naar boven 
Pagina 7 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Speciaal voor JOOST!
» Speciaal voor jullie nh
» SPECIAAL VOOR NICK VAYNE
» BB - Meisje (speciaal voor Auron)
» G-no - Speciaal Voor Valentijn (Prod. by Cher0)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Eigen Producties :: Teksten-
Ga naar: