Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Speciaal voor Chris Meth

Ga naar beneden 
+21
Ruben
Simon Cowell
Zjos
AGIE
piraat013
Johan
master
reetkever
NiggehvanAlmere
rolow
RJ
furr
Shoux_
Joost
Nick Vayne
Jodenkoek
Jaap
caveman
De Gevallen Engel
Meezy
BB
25 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 10:42

@RJ Je praat echt uit je kont. 80% van de mensen die mijn levensstijl aanhoudt en die bezig is met dit soort zaken is universitair afgestudeerd.. Meestal zijn het biologen/wetenschappers/ mensen met veel algemene kennis en veel kennis van specifieke zaken waardoor zij precies de leugens zien wat er door de MASSA MEDIA aan ons word verteld
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 10:53

Illuminati is bullshit

Maar als je ontkent dat grote multinationals in deze wereld onze planeet uitputten en alle grondstoffen misbruiken, elke westerse overheid door plundering van wat we nu "3e wereld landen" noemen rijk is geworden
en dat de hele wereld in economische crisis is en dat mensen dood gaan van de honger terwijl de wapen industrie en farmaceutische industrie en de banken industrie de enige industrieen zijn van wie hun winst marges met idiote percentages stijgen jaarlijks.. dan snap je er niks van..

Mensen doen raar over "Conspiracy's" maar het verhaal wat wij in onze geschiedenis boeken lezen over wat er is gebeurd in de wereld en het verhaal wat wij via de TV ingeprent krijgen elke dag.. dat is de "Conspiracy"..


En als je op deze wereld je leven wilt leven in 1 grote leugen.. doe je ding
Maar ga mij niet raar aankijken als ik probeer mensen hun ogen te openen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Shoux_
Akra
Akra
Shoux_


Aantal berichten : 158
Reputatie : 34
Registratiedatum : 14-05-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 11:52

Check dit; https://youtu.be/O6fuFzF-viU

Ik was er nooit zo van, wat Chris nu allemaal zegt. Ik ontkende het niet, maar vond het een beetje paranoïde gedrag. Na dit filmpje ben ik daar op terug gekomen.
Ik weet niet wat het is, of waarom het zo is, maar er is meer aan de hand geweest bij 9/11 (zoals we natuurlijk allemaal al wel vermoedden, toch?). Welke belangen het ook zijn, het zijn machtige mensen.

9/11 heeft zo'n verschrikkelijk grote invloed gehad op letterlijk de hele wereld dat áls het waar is wat er in het filmpje wordt beweert, dat er dus sprake is van een inside job, dat die mensen die dat voor elkaar hebben gekregen, de macht hebben over de wereld.

Vind wat je ervan wil vinden en doe wat je ermee wil doen, maar dit filmpje zet je hopelijk wel aan het denken!
Terug naar boven Ga naar beneden
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 13:48

Meezy schreef:
Illuminati is bullshit

Maar als je ontkent dat grote multinationals in deze wereld onze planeet uitputten en alle grondstoffen misbruiken, elke westerse overheid door plundering van wat we nu "3e wereld landen" noemen rijk is geworden
en dat de hele wereld in economische crisis is en dat mensen dood gaan van de honger terwijl de wapen industrie en farmaceutische industrie en de banken industrie de enige industrieen zijn van wie hun winst marges met idiote percentages stijgen jaarlijks.. dan snap je er niks van..

Mensen doen raar over "Conspiracy's" maar het verhaal wat wij in onze geschiedenis boeken lezen over wat er is gebeurd in de wereld en het verhaal wat wij via de TV ingeprent krijgen elke dag.. dat is de "Conspiracy"..


En als je op deze wereld je leven wilt leven in 1 grote leugen.. doe je ding
Maar ga mij niet raar aankijken als ik probeer mensen hun ogen te openen...

Dat dus

Dat van multinationals is waar, is gewoon het kapitalistische systeem. En altijd dat gezeik over 'de media' vind ik echt onzin. De media zijn er juist voor om misstanden aan de kaak te stellen, mits een land vrije pers heeft. In landen als Noord Korea heb je dat niet. Maar dat rancuneuze gezeik over een grote leugen en indoctrinatie heb ik echt een hekel aan. Ik krijg helemaal geen kk ingeprent door welk medium dan ook. En dat van dat mensen die in complot theorieen geloven hooggeschoold zijn, go suck a dick. Geloof mij dat al mijn hoogleraren het onzin vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 13:51

LEGGO LEGGO LEGGO !

RJ vs Meezy

jordy2 jordy2 jordy2
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 14:21

Zit wel een kern van waarheid in en erken het ook allemaal. Maar ben wel met Nick enzo eens wat wil jij in je eentje tegen deze mondiale zaken doen. Het is er nu eenmaal en daar moet je mee leren leven. Bovendien wordt vaak de positieve kant vergeten, namelijk de voordelen van bijvoorbeeld globalisering en het snel netwerken enz.
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 14:35

@RJ Geen commentaar. HAHA blijf geloven wat je wil geloven.. Succes in het leven Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 14:48

@Rolow Als iedereen denkt dat we er niks tegen kunnen doen dan gaat er ook niks veranderen. De rijkste 5% beheerd 80% van al het geld. Dus de armste 80% kan makkelijk iets doen. Alleen hebben we de MEDIA / SCHOLEN en andere door overheid / rijke mensen gefinancieerde instanties die de grote massa controlleren in hun denkwijze en daarom komt de 80% niet in opstand..

Helaas
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 14:48

@Jaap Waarom meng jij je niet in deze kwestie?
Wil je geen gezichtsverlies leiden door je mening hier te geven over dit onderwerp? Ik denk dat jij namelijk ook wel van een toegevoegde waarde kan zijn in deze discussie Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 14:50

Citaat :
Buiten dat om door te zeggen dat je niet wil vechten tegen "IETS" waarvan je toch niet wint.. Erken jij dus dat dat IETS er is en dat het zo MACHTIG is dat jij er niet van kan winnen..

Dat is inderdaad precies wat ik zeg. Het is een onmogelijke strijd die je toch nooit zal winnen, dus richt ik me op zaken waar ik wel verandering in kan brengen.
En stel je wint de strijd van de grote bedrijven, banken en overheden etc., wat dan? Totale anarchie? Geen behoefte aan.

Citaat :
Maar NICK.. Ik richt me juist op mijn eigen ontwikkeling maar ook die van mijn mede mensen.. En wij kunnen ons als mensen niet ontwikkelen op de manier hoe wij willen omdat juist deze rijke grote corporaties het leven onmogelijk maken..

Ik merk hier helemaal niks van tbh. Ik kan gewoon doen waar ik zin in heb.

Citaat :
als jij alleen jezelf gelukkig wilt maken ben jij precies het product van die rijke bedrijven hoe hun willen dat jij bent..

Nogmaals dat maakt me niks uit. Ik merk in helemaal niks dat ik er last van heb.
Ik leef m'n leven precies zoals ik wil en ben gelukkig zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 14:52

Meezy schreef:
@RJ Geen commentaar. HAHA blijf geloven wat je wil geloven.. Succes in het leven Wink

Vind het altijd zo ziek grappig hoe mensen die alles afschuiven op 'het systeem' doen in een discussie. Waarschijnlijk te weinig kennis, en te veel amerikaanse youtube filmpjes gekeken. En iedereen die niet in dergelijke theorieën gelooft in geïndoctrineerd en ziet dingen niet in. Ik ken 5 mensen die ook zulke shit denken, allemaal geen school. Toeval?

mm

Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 14:54

@ Nick Vayne
Dat is wat hun willen dat jij gelooft. Jij kan niet doen wat jij wil want je moet aan het einde van de maand je huur betalen en dus de hele maand werken.

Mensen worden geen wetenschapper meer omdat ze geintresseerd zijn in wetenschap of dokter omdat ze mensen willen helpen.. Mensen doen dingen omdat ze geld willen omdat ze genoodzaakt zijn geld te hebben voor hun onderhoud...

Wij zijn de enige levende wezens die moeten betalen om hier op aarde te leven en te eten :S

Dat maakt dat hun jouw hele leven bepalen en jij alleen maar kunt kiezen uit voorgeselecteerde keuze's die hun jouw geven.. Mensen zijn alleen zo ver in de brainwash dat wij serieus geloven dat het ONZE natuurlijke keus is en dat dit LEVEN GOED IS..

Maar met dit soort zaken ligt het heel erg aan je mindstate wil je dit soort dingen begrijpen en op het moment dat je veel essentiele puzzelstukken mist dan zal je het niet begrijpen en dus zullen we elkaar niet overtuigen in een discussie.

Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 14:56

@RJ Ik reageer niet op wat je zegt omdat hetgeen wat je zegt mij genoeg informatie vertelt over wie jij bent, wat je weet en hoe zinloos het dus is om verder met jouw in een discussie te gaan omdat je het toch niet zal begrijpen..


Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 14:57

Ik "geloof" er zelf ook in (niet alles) en doe HBO..just saying. Maar het is geen kwestie van er in geloven, aangezien veel dingen gewoon na te checken zijn.
En RJ, de reden dat mensen in zo'n soort discussie vaak iets zeggen als "je snapt er niks van, geen commentaar etc" is omdat het op een gegeven moment geen zin meer heeft om er over te discussiëren. Je bent toch niet te overtuigen, omdat je vast zit in DE ONDERDRUKKING!!!!!11111!!!!!

Nee dat zei ik expres, maar het is wel zo dat je eerst bepaalde verbanden moet leggen en dingen inzien voordat je door hebt hoe deze wereld in elkaar steekt. En sommige mensen hebben dat nog niet ingezien. Daarom zijn er mensen als Chris Meth en Jodenaids die andere mensen altijd willen overtuigen.

Edit: LOL, precies wat chris meth dus zegt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 14:58

@ Meezy

Onwetendheid is niet per definitie een slecht iets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 14:59

En dat over werken en huur betalen... ik ben dan wel eens benieuwd hoe jij de economie draaiende wilt houden.

Want "huur" betalen en dergelijke bestaat al zo lang als de mensheid er is.
Je kan je ook een stuk grond kopen en daar op gaan wonen als je daar behoefte aan hebt.
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 15:02

Eigenlijk moeten we die eyyoo moammies type dames harder laten werken en betalen in natura dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 15:03

RJ: De media zijn er juist voor om misstanden aan de kaak te stellen, mits een land vrije pers heeft. In landen als Noord Korea heb je dat niet. Maar dat rancuneuze gezeik over een grote leugen en indoctrinatie heb ik echt een hekel aan. Ik krijg helemaal geen kk ingeprent door welk medium dan ook. En dat van dat mensen die in complot theorieen geloven hooggeschoold zijn, go suck a dick. Geloof mij dat al mijn hoogleraren het onzin vinden.

1ste dik gedrukte stuk : Jij gelooft dat wij in de westerse wereld een vrije pers hebben. Dat is rede 1 waarom ik niet reageer. Dat is de grootste illussie die een mens kan hebben. Sorry dat ik je wakker wil maken.. Maar juist de westerse media is de grootste propaganda voor de rijke elite. Maar geloof wat je wil geloven..

2e stuk : Ik weet niet wat voor beeld jij hebt van Leraren. Maar leraren zijn slechts studenten zoals jij en ik die uit BOEKEN dingen hebben geleerd..

Die schoolboeken zijn betaald/gemaakt door dezelfde rijke mensen die ook het nieuws beheersen en de banken.. Waarom denk je dat je hele geschiedenis boek vol met leugens staat.. niks over de slavernij vermeld word.. een heel hoofdstuk van 40 bladzijdes over de GOUDE EEUW vermeld staat en 2 regeltjes over dE HONGITOCHTEN?

Er zijn ook een miljard scheikundige op deze wereld die de NEWTON NATUURKUNDE hebben gestudeerd en die daar les in geven en daar alles over weten en jouw dat vertellen op je universiteit.. Alleen jammer weten wij mensen slecht 0,00000000001% van wat er te weten valt en is alle informatie variabel en de newton natuurkunde is door huidige wetenschap allang achterhaald.. Dus al die hoogleraren Scheikunde die heel hun leven hebben gespendeerd om hun diploma te halen.. hebben nu een papiertje gebaseerd op feiten die 20 jaar geleden relevant waren en nu niet meer..


Dus je argumenten zeggen niets. Maar je mag je mening hebben alleen het is zinloos om te discussieren als 1 van de 2 niet open minded is en is beinvloed door foutieve informatie
Terug naar boven Ga naar beneden
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 15:03

Meezy schreef:
@ Nick Vayne
omdat ze geld willen omdat ze genoodzaakt zijn geld te hebben voor hun onderhoud...

Wij zijn de enige levende wezens die moeten betalen om hier op aarde te leven en te eten :S






503
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 15:05

@Nick Vayne
En dat over werken en huur betalen... ik ben dan wel eens benieuwd hoe jij de economie draaiende wilt houden.

Want "huur" betalen en dergelijke bestaat al zo lang als de mensheid er is.
Je kan je ook een stuk grond kopen en daar op gaan wonen als je daar behoefte aan hebt.


Huur betalen bestaat al zo lang dat de mensheid er is? Ik weet niet welke geschiedenis jij hebt gestudeerd maar zelfs in de versie van de overheid klopt dit niet..

Ten tweede.. Onze economie is oneconomisch omdat efficientie niet mogelijk is in ons systeem. Het systeem draait op SCHAARSTE van producten (vraag/aanbod) en er is meer schuld als geld op deze wereld..

Meer schuld dan geld.. Elke keer als er geld gemaakt word komt datzelfde geld bedrag in schuld de wereld in omdat de bank geld uitleent aan de overheid en de overheid brengt het de economie in door private banken..

Dus als je wiskunde kan en je snapt dat er MEER schuld is als GELD.. Dan snap je dat niemand in deze wereld zijn schuld kan afbetalen en dat faillisementen en armoede / oorlogen en alle slechte dingen inberekend in ons systeem zitten..

Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 15:08

Er zijn genoeg mensen die zelfvoorzienend zijn.
Als jij zo'n problemen hebt met huur betalen en eten kopen doe je zoals die mensen: je koopt een stuk land, gaat erop wonen en je eigen eten verbouwen.

Koud kunstje

Mensen die geen zin hebben zich daar de moeite voor te nemen, huren lekker een huis/appartement en gaan naar de supermarkt.


Huisbazen en winkeliers zijn ook gewoon mensen die geld moeten maken. Moeten ze dan maar voor iedereen gratis woonruimte en voedsel uitdelen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 15:09

In mijn geschiedenisboek stond heel veel over de slavernij tbh
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 15:12

Citaat :
Huur betalen bestaat al zo lang dat de mensheid er is? Ik weet niet welke geschiedenis jij hebt gestudeerd maar zelfs in de versie van de overheid klopt dit niet..

Volgens mijn geschiedenisboeken moest je vroeger gewoon betalen of werken voor het stuk land waar je op woonde
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 15:33

@Nick Vayne je snapt mijn punt wat ik wil maken niet.
Maar maakt niet uit man!
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitimedo 25 okt 2012 - 15:39

@Nick Vayne ik wil best je alles uitleggen maar het is lastig omdat ik niet weet waar ik moet beginnen.. Maar als je echt geintresseerd bent wil ik die moeite wel nemen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Speciaal voor Chris Meth
Terug naar boven 
Pagina 2 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Speciaal voor JOOST!
» Speciaal voor jullie nh
» SPECIAAL VOOR NICK VAYNE
» BB - Meisje (speciaal voor Auron)
» G-no - Speciaal Voor Valentijn (Prod. by Cher0)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Eigen Producties :: Teksten-
Ga naar: