Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Speciaal voor Chris Meth

Ga naar beneden 
+21
Ruben
Simon Cowell
Zjos
AGIE
piraat013
Johan
master
reetkever
NiggehvanAlmere
rolow
RJ
furr
Shoux_
Joost
Nick Vayne
Jodenkoek
Jaap
caveman
De Gevallen Engel
Meezy
BB
25 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 19:58

Ja man, ik ben helemaal ZEN
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 19:58

Ik doe ook aan yoga elke dag en ik rook hele dag salvia
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 20:08

Jaap schreef:
Ik wel iig, jij ook Johan?

Ja man, ik heb een boek over mindfulness gelezen en ben me de laatste tijd ook wat meer aan het verdiepen in chakra's en dergelijke. Ik vind sowieso ook of je nou in ''het derde oog'' en dergelijke geloofd niet zozeer uitmaakt want ik denk dat meditatie eigenlijk voor iedereen alleen maar positieve kanten heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 20:14

Ik vind dat ook wel een stuk interessanter dan de gehele kwestie over ''corruptie/wereldheersing'' (wat ik btw ook interessant vind), omdat het veel meer vanuit jezelf uit gaat en je toch innerlijke rust kunt vinden.

Ik ben er nog helemaal niet ver mee maar ik merk wel dat dit soort dingen me erg aanspreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 20:32

Word, men zou zich in de eerste plaats ook daar mee bezig moeten houden. Als dat gebeurt dan worden de problemen in de wereld vanzelf opgelost en hoeven we ons ook niet meer bezig te houden met "conspiracies"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 20:34

Word, men zou zich in de eerste plaats ook daar mee bezig moeten houden. Als dat gebeurt dan worden de problemen in de wereld vanzelf opgelost en hoeven we ons ook niet meer bezig te houden met "conspiracies"

Word! Sowieso als mensen zichzelf zouden verrijken door te mediteren en zich bezig te houden met hun energie en die van hun omgeving zou de wereld er al een stuk beter uitzien. Als we op het punt komen dat mensen zo bewust zijn van zichzelf en de verbindtenis met de natuur dan is er geen conspiracy meer
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 20:36

@Johan
Ik dacht namelijk net dat je vraag niet serieus was maar cynisch..

Maar ja, dat zijn zeker punten waar mijn interesses liggen
Ik ben altijd geinteresseert in dit soort kwesties maakt niet uit wat eigenlijk.
Of het nou om ons universum gaat, biologie, menselijk brein maakt niet uit wat je bedenkt ik vind het uiterst interessant om me hier mee bezig te houden en dingen te weten te komen
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 20:39

Er zijn zo veel boeken over en als je niet wil lezen staat er ook kk veel op youtube. Voor de mensen die zich hier nooit in verdiept hebben: doe je ziel en je leven een lol en begin er aan. Je zal zien dat er een wereld voor je open gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 20:48

#VoteJaap4President
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 21:01

Wat voor opleiding doe jij Johan en hoe oud ben je?

Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 21:09


Meezy schreef:
@Johan
Ik dacht namelijk net dat je vraag niet serieus was maar cynisch..

Haha niet zo wantrouwend doen hé Chris Meth!


Jaap schreef:
Word, men zou zich in de eerste plaats ook daar mee bezig moeten houden. Als dat gebeurt dan worden de problemen in de wereld vanzelf opgelost en hoeven we ons ook niet meer bezig te houden met "conspiracies"

Ja man dit bedoel ik precies


Ik merk trouwens dat meditatie en dergelijke ook echt helpt tegen somberheid bij mij. Ik ben namelijk vrij somber ingesteld, wat ook wel deels komt doordat ik me niet helemaal connected voel tot het grootste deel van de bevolking maar het heeft ook andere redenen. Ik merk wel dat ik door meditatie wel een soort rust kan vinden.

Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 21:11

Johan schreef:

Meezy schreef:
@Johan
Ik dacht namelijk net dat je vraag niet serieus was maar cynisch..

Haha niet zo wantrouwend doen hé Chris Meth!


Jaap schreef:
Word, men zou zich in de eerste plaats ook daar mee bezig moeten houden. Als dat gebeurt dan worden de problemen in de wereld vanzelf opgelost en hoeven we ons ook niet meer bezig te houden met "conspiracies"

Ja man dit bedoel ik precies


Ik merk trouwens dat meditatie en dergelijke ook echt helpt tegen somberheid bij mij. Ik ben namelijk vrij somber ingesteld, wat ook wel deels komt doordat ik me niet helemaal connected voel tot het grootste deel van de bevolking maar het heeft ook andere redenen. Ik merk wel dat ik door meditatie wel een soort rust kan vinden.



aiky
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 21:14

Mooi dat het je helpt. En als je een boek over mindfulness leest zoals jij al aangaf Johan, word je vanzelf minder somber. Dat gaat natuurlijk niet automatisch na het lezen van een boek, je moet er zelf aan werken, maar t helpt je wel om bepaalde dingen in te zien en andere te denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 21:39

Trouwens Johan zit jouw inbox 100% vol?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 21:46

Nah volgensmij niet, ik zie je bericht wel pas net!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 23:06

Wat vinden jullie van het Boeddhisme dan?

En CM ik ben best verbaast dat jij op deze manier denkt, op het ROC kwam je echt agressief over (tegen de leraren en shit) hahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 23:09

Oh ja jij en meezy zaten bouwklaar op skorro kk fa2oe
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Icon_minitimema 5 nov 2012 - 23:11

Boeddhisme is ook dope. Ben het niet met al hun visies eens maar een geloof (hoewel t boeddhisme geen geloof is) dat een basis heeft van vrede en in verbinding staan met de natuur vind ik altijd goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Icon_minitimedi 6 nov 2012 - 7:00

Stomme hippies
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Icon_minitimedi 6 nov 2012 - 12:57

@ Jodenkoek

Hoezo, die leraren verpesten mijn zuurverdiende schoolgeld door mij tutorials te geven die ik al gemaakt had toen ik 8 jaar was. Die hele opleiding was een joke man..
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Icon_minitimedi 6 nov 2012 - 12:58

@Jaap

Als jij realiseerd dat een plant, dier, boom, steen en alle andere mensen eigenlijk allemaal uit het zelfde bestaan en dat we eigenlijk allemaal 1 zijn dan ga je heel anders met elkaar en je omgeving om.. en dat is het principe achter het boeddhisme en daar kan ik me wel goed in vinden
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Icon_minitimedi 6 nov 2012 - 14:52

OMG i don"t wanna live on this planet anymore riemiks
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Icon_minitimedi 6 nov 2012 - 21:03

Meezy schreef:
@Jaap

Als jij realiseerd dat een plant, dier, boom, steen en alle andere mensen eigenlijk allemaal uit het zelfde bestaan en dat we eigenlijk allemaal 1 zijn dan ga je heel anders met elkaar en je omgeving om.. en dat is het principe achter het boeddhisme en daar kan ik me wel goed in vinden

Ja man het aanbidden van koeien toch?Beter aanbidt je diegene die de koeien heeft geschapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Icon_minitimedi 6 nov 2012 - 21:09

Dat zijn hindoes..
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Icon_minitimedi 6 nov 2012 - 21:12

Allemaal een pot nat ,ik zie het verschil niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speciaal voor Chris Meth    Speciaal voor Chris Meth  - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Speciaal voor Chris Meth
Terug naar boven 
Pagina 6 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Speciaal voor jullie nh
» Speciaal voor JOOST!
» SPECIAAL VOOR NICK VAYNE
» BB - Meisje (speciaal voor Auron)
» G-no - Speciaal Voor Valentijn (Prod. by Cher0)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Eigen Producties :: Teksten-
Ga naar: