Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Insayno - Zwarte Bladzijde

Ga naar beneden 
+22
Mar.x
RJ
NiggehvanAlmere
Vrouwonvriendelijk
Piwi
Zjos
MT
Hunter
Diggedy
Auron
Nick Vayne
jordyvision
BB
reetkever
Meezy
master
Joost
AGIE
piraat013
Jaap
rolow
Ruben
26 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Raafje
Kanker Kehba
Kanker Kehba



Aantal berichten : 26
Reputatie : 5
Registratiedatum : 20-10-11

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Icon_minitimewo 5 dec 2012 - 10:52

.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Icon_minitimewo 5 dec 2012 - 11:12

Joost schreef:
Dit topic is de reden waarom battleraps.actieforum.com awesome is.
Ik lig helemaal in een deuk hier hahaha

Joost schreef:
Ik ben rapbattles een beetje zat nu

Ok
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Icon_minitimewo 5 dec 2012 - 11:36

Jaap schreef:
Joost schreef:
Dit topic is de reden waarom battleraps.actieforum.com awesome is.
Ik lig helemaal in een deuk hier hahaha

Joost schreef:
Ik ben rapbattles een beetje zat nu

Ok

lol met rapbattles bedoelde ik dus....

rap battles
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Icon_minitimewo 5 dec 2012 - 11:36

Insayno heeft ze pillen weer niet op :p het is gewoon een feestdag en hij wilt het weer verpesten ( wat jou ook nog eens aardig lukt) en stel dat het racistisch is en dan ,kinderen/ouders Hebben schijt die eten hun pepernoten en gaan lekker met de nieuwe iPad/3ds van de Sint aan de slag.

Insayno komt weer met een hele conspiracy theorie,eet gewoon rustig je pepernoten op ( of eet je die uit principe ook niet meer ) neem wat slaap en blijf je pillen innemen
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Icon_minitimewo 5 dec 2012 - 11:46

Probeer maar eens een sinterklaasfeest zonder zwarte pieten aan kinderen te verkopen

"ja kinders, vanaf dit jaar geen kadootjes meer. want witmang Sinterklaas komt niet 's nachts ongevraagd je huis binnen"


dooooeeeeiii
Terug naar boven Ga naar beneden
Mar.x
Akra
Akra



Aantal berichten : 45
Reputatie : 3
Registratiedatum : 25-03-12
Woonplaats : Pizza hut

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Icon_minitimewo 5 dec 2012 - 13:21

Hey agie ik ben niet insayno. Het doet pijn dat je dit van me denkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Icon_minitimewo 5 dec 2012 - 13:23

Dit vraagt om een IP check. Jaap komt er maar int!

no homo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Icon_minitimewo 5 dec 2012 - 14:01

er is totaal niks no-homo aan die zin
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Icon_minitimewo 5 dec 2012 - 14:35

Insayno schreef:
Eigenlijk had ik voorgenomen om niet te reageren, maar de verleiding werd te groot. Vooral omdat Agie nu zelfs beweerd dat die Mar.X account van mij is. Had overigens wel goed gekund door de naam, een ieder die mij kent, weet dat ik een Karl Marx fan ben. Any ways, als je even op de meneer zijn profiel kijkt en zijn statistics checked, kun je al vrij snel de conclusie trekken dat ik het niet ben. Daarnaast reageerde dit account op een tijdstip dat ik aan het optreden was in Amsterdam, (Alternatieve pakjesavond/We Wanna Join The Party, kijk maar na op mijn website)

Maar goed,

Ik ben blij met een ieder tot het inzicht is gekomen en begrijpt dat dit eigenlijk niet langer kan. Tradities zijn geen excuses, daarnaast veranderen tradities door de loop der jaren. De eerste zwarte pieten liepen namelijk op teenslippers in de prenten. Hoeveel duidelijker wil je het nog schetsen?

Laat me wat Knowledge gooien op een ieder die "Zwarte Bladzijde" niet begrijpt. Of het allemaal maar onzin vindt. Ook zie ik veel reacties over dat ik dit zou doen voor publiciteit. Ja toch, ik doe dit om dat ook mijn voorouders met slavenhandel te maken hebben gehad en ik mij wil inzetten voor alle continenten die op deze wijze belachelijk worden gemaakt. Mijn gehele familie op Curacao vindt het vervelend, al jaren, dus ik doe dit merendeels voor mijn familie. Ze zijn ook allemaal erg blij dat ik dit nummer heb gemaakt en het zo heb kunnen verwoorden. Als ik echt iets voor publiciteit zou doen, dan zou ik niet een track zoals Zwarte Bladzijde maken waarin ik dus een hoop 'Nederlandse' fans zou kunnen verliezen. Daarnaast, iedere rapper maakt muziek om gehoord te worden. Fucking stupid als je mij opeens gaat verwijten dat ik het voor publiciteit doe, vooral als je zelf ook een rapper bent. Blijf jij dan lekker rapjes maken op je zolderkamer en breng ze niet uit, want anders doe je het voor publiciteit en dat is fout hoor. Sjonge jonge jonge,

Any ways here we go.

Zwarte Piet is gebaseerd op een dociele huisslaaf uit 1800. In 1850 is Zwarte Piet geĂŻntroduceerd door Jan Schenkman. Daarvoor hadden we nog geen Zwarte Piet. In 1863 is slavenhandel pas afgeschaft, tot 1910 heeft het geduurd voor het volledig verdwenen was. Nederland was zeer actief in slavenhandel. Vandaar dat ze nu op de Antillen, Suriname en bepaalde continenten van Afrika, Nederlands spreken en op school krijgen. Komt door ons koloniale verleden.

Rond 1840 hadden we te maken met "The Minstrel Show", waarin "Black face" voorkwam. Zwarte Piet is niets meer dan een Nederlandse Black face. Google Black face voor de grap en je ziet wat ik bedoel. Rond 1920 was Black Face verboden omdat het racistisch is. Tevens geldt dit ook voor Kuifje in Afrika. (Ook deze lijkt op een cartoon versie van Zwarte Piet)

Basically de gehele wereld begrijpt dat dit niet kan. Behalve Nederland. Nederland staat gewoon belachelijk voor lul bij andere landen, die totaal verontwaardigd zijn over dit fenomeen. Het kan gewoon echt niet. Het is niet voor niets zo dat op Schiphol Zwarte Piet verboden is. Toeristen schrikken zich rot en als je een beetje het internationale nieuws hebt bijgehouden, merk je dat steeds meer landen er over broadcasten. De gehele wereld is het er mee eens. Het kan gewoon niet.

Die schoorsteenverhalen zijn na slavernij verzonnen om het racistische element te dekken. Je krijgt van schoorstenen namelijk geen kroeshaar, creooloorbellen (slavenoorbellen) volle lippen en al helemaal niet een fake Surinaams accent. Het is een KARIKATUUR van een Afrikaanse slaaf uit 1800.

Ik weet dat het jeugdsentiment en nostalgie heeft, maar het wordt tijd om die bril dus af te zetten en objectief te kijken naar de situatie. Het kan gewoon echt niet meer. Bovendien heeft iedereen in Nederland een Centrale Verwarming en kan een anorexiapatient niet eens door een Nederlandse schoorsteen heen.

De oplossing is simpel. Het feest hoeft niet afgeschaft te worden, in tegendeel. De aanhangers van Zwarte Piet Is Racisme, streven naar een verbetering van het huidige feest zodat het feest voor IEDEREEN leuk wordt. Ook voor donkere kindjes die nog steeds dagelijks voor vuile zwarte piet worden uitgescholden. Kinderen zijn bewuster btw van racisme dan je denkt. Vooral omdat hun ratio nog niet ontwikkeld is, kinderen reageren vanuit emotie en begrijpen daarom ook beter wanneer zo'n aanpassing plaatsvindt. Trust me on that one, werk al jaren met kinderen.

Voor kinderen maakt het overigens geen zak uit of ze van een zwarte piet kadootjes krijgen of van een nieuwe piet. Uiteindelijk gaat het om het krijgen van materiële zaken en hebzucht. Zo ver hebben wij onze kinderen al weten te indoctrineren.

Vaak als ik dit allemaal uitleg komen met mensen met: Waar maak je je druk om, het is een kinderfeest.

Ten eerste ik bepaal zelf waar ik mij druk om maak of waar ik mij voor wil inzetten, ten tweede, het is geen kinderfeest. Het is een volwassenenfeest. Volwassenen hebben dit feest bedacht en houden het in stand door hun kinderen te indoctrineren met hebzucht. Kinderen organiseren eigenlijk helemaal niets. Daarnaast is dat geen excuses omdat kinderen ook van iedere dag patat eten en eindeloos videogamen en laat opblijven houden, dat gaan we ze ook niet laten doen omdat ze dat zo leuk vinden. Het is belangrijk dat wij kinderen niet opvoeden met onderbewuste racisme en superioriteit jegens onze donkere medemens. Trust me, het heeft meer schadelijke impact op mensen dan in eerste optiek lijkt.

Mensen met Afrikaanse, Surinaamse en Antilliaanse roots willen gewoon niet meer herinnerd worden aan een tijdperk waarin hun voorouders (ook mijn voorouders) op de meest brute wijze zijn behandeld. Kijk voor de grap de 6 delige serie "Roots" maar eens. Ik denk dat je dan heel anders naar de situatie gaat kijken. Helaas wordt er op school vrijwel niets geleerd over ons schandelijke, onmenselijke, koloniale verleden. Dit hele land is opgebouwd over en op de rug van zwarte mensen. Alles wat jij hebt, heb je te danken aan een zwart persoon waarvan de voorouders hebben moeten zwoegen en ploeteren op de meest ziekelijke manieren zonder enige vorm van respect en menselijkheid.

Ook is Barclay Bank en het Vaticaan gefinancierd uit slavenhandel. Destijds moesten alle slaven gedoopt worden (aangezien velen ook moslim waren en niet hun eigen geloof mochten behouden) en hier werd per slaaf voor betaald. Van dat geld heeft de paus het Vaticaan gebouwd. Dit soort historische feiten leer je niet op school. Zo kan ik er nog honderden opnoemen waaruit blijkt dat Nederland (en vele andere landen) zich als schoften hebben gedragen. Ik verwijt overigens geen 1 Nederlander voor hun voorouders. Dat is nou eenmaal gebeurt, maar we willen er ook niet aan herinnerd worden. Hopelijk kun je daar begrip voor opbrengen.

Al deze nare herinneringen, hou je in stand door Zwarte Piet, aka Black Face te presenteren, ieder jaar weer. Het is verzonnen in een onmenselijke tijd en daarom hoort dit anno 2012 niet in onze samenleving.

Veel van ons hebben ook donkere collega's die het niet erg vinden. Dit is natuurlijk geen excuses. Ten eerste omdat de meeste donkere collega's geen zin hebben om aangevallen te worden. Als je tegen ZP bent word je vaak voor van alles wat uitgemaakt, bijvoorbeeld blanken worden uitgemaakt voor verrader, alleen maar omdat je van mening bent dat dit niet kan. Kun je nagaan als donker bent, dan moet je dus oprotten naar je eigen land. Heel naar dat dit soort opmerkingen nog steeds gemaakt worden terwijl diezelfde mensen ontkennen dat ze racistisch bezig zijn. Ten tweede, voor ieder donker persoon wat jij kan aanwijzen die er oprecht geen problemen mee heeft, kan ik 10 blanke mensen aanwijzen die het wel een probleem vinden, dus dat streept elkaar weg.

Als laatste wil ik expliciet benadrukken dat het NIET de bedoeling is om het feest te verpesten, maar juist om te verbeteren. Als we de zwarte piet een paar kleine aanpassingen geven, blijft het feest leuk voor de huidige kids en voor de kids die het anders ervaren. Daarnaast hoeven mensen nooit meer uitgemaakt te worden voor zwarte piet terwijl de moeder er maar een beetje grimmig bijstaat. Scheelt een hoop gezeik.

Als allerlaatste weet ik al dat mensen na dit bericht vragen willen stellen over negerzoenen, jodenkoeken en blanke vla. Laat mij dit stuk voor stuk voor je uitleggen zodat je het begrijpt. Het is niet heel moeilijk namelijk.

Neger is een scheldwoord, een belediging uit slavernij. Neger betekend: "Handelswaar, slaaf, eigendom van blanken". Het is dus een belediging als mensen het woord neger gebruiken. Ook is het pretty ignorant als donkere mensen dit gebruiken in hun rapteksten of elkaar er mee groeten als dit totaal out of the context is. (Ik heb dit zelf ook gedaan in Zwarte Bladzijde i know, maar het paste volledig in het context in het kader van bewustwording, ik deed dit met opzet. Ironisch dat ook alleen blanke mensen hier commentaar over hebben geleverd en alle donkere mensen het niet als een probleem hebben ervaren omdat ze de gedachtegang er achter begrepen.)

Negerzoenen is dus kwetsend. Het is eigenlijk van hetzelfde kaliber als je zou zeggen: "Spleetoogbami" ipv chinese bami. Spleetoog is een belediging naar Aziaten, so is neger naar donkere mensen. Heel simpel.

Blanke vla daarin tegen niet. Blank is namelijk een kleur, geen scheldwoord. Als het donkere of zwarte zoenen had geheten, dan was er niets aan de hand geweest. Zwarte vla is tevens ook geen probleem. (Tenzij je een Zwarte Piet op de verpakking zet natuurlijk)

Jodenkoeken duidt mensen van een bepaalde bevolkingsgroep of religie aan. Het is niet kwetsend, jood is (van oorsprong) geen scheldwoord. Anno 2012 heeft het wel een iets andere lading gekregen wegens voetbal, maar dat even ter zijde. Afrikaanse koeken zou daarom ook niet kwetsend zijn. Je zegt ook gewoon Chinese of Surinaamse bami. Dus vandaar is Jodenkoeken ook geen probleem. Mochten joodse mensen het nou wel een belediging gaan vinden, mogen ze het wat mij betreft aanpassen. Wie ben ik om te bepalen wat een joodse wel of niet mag voelen. Precies.

Voor de rest wens ik iedereen een gelukkig en gezellig sinterklaasfeest. Je bent geen racist als je het wel viert. Het enige racistische is het element zwarte piet. Gelukkig zijn wij hier over een x aantal jaar vanaf, de ontwikkelingen gaan de goede kant op. Over een paar jaar is het een leuk feest voor iedereen.

Nederland wordt beter.

Maar








heb je dit via mobiel getypt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Icon_minitimewo 5 dec 2012 - 14:59

Nee Insayno heeft windows XP

troej storie
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Icon_minitimewo 5 dec 2012 - 15:52

Ik ben een soldier ex2
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Icon_minitimewo 5 dec 2012 - 16:05

Joost schreef:
Nee Insayno heeft windows XP

troej storie

Aineuuuh waldeur haal je heuff uit de greeund
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Icon_minitimema 10 dec 2012 - 19:27

Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Icon_minitimema 10 dec 2012 - 20:09

Zonder beat klinkt dit echt poep!
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Icon_minitimema 10 dec 2012 - 20:28

Er zijn geen kinderen die naar Sint en Piet kijken en bij zichzelf denken kijk zo hoort het een zwarte die voor blanken werkt..

Maar daarentegen werkt dat onbewust wel zo. In onze taal word het woordje zwart met negativiteit word geassocieerd. Zwarte magie, zwart rijden, zwarte scholen (duidend op veel etnische minderheden).. Dus onbewust krijgen wij heel veel manipulatie in onze beeldvorming van goed en slecht.

Waarom denk je dat een Wilders met one liners over moslims hier 1 van de grootste partijen kan worden
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Icon_minitimema 10 dec 2012 - 20:44

Waar mensen zich druk om kunnen maken, ik moet elke dag boeken met mijn 180 ger voor de Politie anders 600 euro boete .

Wij jagen op die grote bedragen af en toe een overval plegen op tankstation niks mis mee Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Icon_minitimema 10 dec 2012 - 23:16

Meezy schreef:
Er zijn geen kinderen die naar Sint en Piet kijken en bij zichzelf denken kijk zo hoort het een zwarte die voor blanken werkt..

Maar daarentegen werkt dat onbewust wel zo. In onze taal word het woordje zwart met negativiteit word geassocieerd. Zwarte magie, zwart rijden, zwarte scholen (duidend op veel etnische minderheden).. Dus onbewust krijgen wij heel veel manipulatie in onze beeldvorming van goed en slecht.

Waarom denk je dat een Wilders met one liners over moslims hier 1 van de grootste partijen kan worden

Zwart Licht much?
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Icon_minitimema 10 dec 2012 - 23:22

Meezy daar ga je echt te ver hoor.
Conspiracy maakt je gek, je zoekt overal wat achter.
What's next? Sesamstraat moet worden afgeschaft omdat Bert geel is en dat is discriminerend naar de Aziaten?

Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 13:13

Jeevz jij bent echt kanker dom
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 13:20

Dat heeft verder niks met de donkere medemens te maken

zwart wordt vaak gezien als iets slechts/iets om bang voor te zijn omdat het dezelfde kleur is als de nacht, als de duisternis

Kijk maar een in je historie wat dat vroeger voor een betekenis had.



Oh en jeevz kanker op met je onderschrift man, ik zit gewoon op school en watniet
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 13:39

Nick Vayne schreef:
Oh en jeevz kanker op met je onderschrift man, ik zit gewoon op school en watniet

franstroll
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 13:39

Nick Vayne schreef:
Dat heeft verder niks met de donkere medemens te maken

zwart wordt vaak gezien als iets slechts/iets om bang voor te zijn omdat het dezelfde kleur is als de nacht, als de duisternis

Kijk maar een in je historie wat dat vroeger voor een betekenis had.



Oh en jeevz kanker op met je onderschrift man, ik zit gewoon op school en watniet

Idd, sinds jij zo'n onderschrift heb, heb ik altijd mijn deur dicht man als me ma ofzo binnekomt denkt ze ik zit op een sexforum ofzo :\')
En als ze komt dan scroll ik snel naar boven
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 18:45

AGIE schreef:
Nick Vayne schreef:
Dat heeft verder niks met de donkere medemens te maken

zwart wordt vaak gezien als iets slechts/iets om bang voor te zijn omdat het dezelfde kleur is als de nacht, als de duisternis

Kijk maar een in je historie wat dat vroeger voor een betekenis had.



Oh en jeevz kanker op met je onderschrift man, ik zit gewoon op school en watniet

Idd, sinds jij zo'n onderschrift heb, heb ik altijd mijn deur dicht man als me ma ofzo binnekomt denkt ze ik zit op een sexforum ofzo :\')
En als ze komt dan scroll ik snel naar boven

Niet op je zelf wonen :\')

Agie :\')

Gucci :\')
Rapbattles :\')

Jeevs :\') *9999999999999999
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 18:50

Uhm.. piraat..

je bent mij vergeten

zeg eens dat ik wack ben
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Icon_minitimedi 11 dec 2012 - 18:59

Nick Vayne schreef:
Uhm.. piraat..

je bent mij vergeten

zeg eens dat ik wack ben

Ik heb je voorlopig genoeg gebasht + iedereen weet al dat je wack bent toch ?
eurgh



Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Insayno - Zwarte Bladzijde
Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Zwarte Piet
» Ik ben levend begraven (zwarte magie)!
» ZWARTE PIET IS KAOLO RACISTISCH G!!!!!!!!
» Sinterklaas vs Zwarte Piet Punchoutbattles
» Punchoutbattles "Speciale battle" Huussuh (Sinterklaas) vs Il Duce (Zwarte Piet)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Muziek-
Ga naar: