Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Insayno - Zwarte Bladzijde

Ga naar beneden 
+22
Mar.x
RJ
NiggehvanAlmere
Vrouwonvriendelijk
Piwi
Zjos
MT
Hunter
Diggedy
Auron
Nick Vayne
jordyvision
BB
reetkever
Meezy
master
Joost
AGIE
piraat013
Jaap
rolow
Ruben
26 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 9:29

Precies , het zijn 2 totaal verschillende tijden.
De 2e wereldoorlog en slavenhandel mag je echt niet met elkaar vergelijken.
De 2e wereldoorlog ligt vers in het geheugen en er zijn nog zat mensen die leven vanuit die tijd.
De tijd van VOC is allang geweest en in die tijd gebeurden er meerdere barbaarse dingen waar nu ook niet meer over gesproken word.
Omdat die dingen zijn blijven liggen waar de mensheid is doorgegaan.
Altijd werd Sinterklaas normaal gevierd zonder ook maar enige gedachte aan slaven of de slaventijd.
En mensen die er racisme in zien en er aandacht geven , of zoals sommige mensen: er hun hele leven aan gaan wijden om te bewijzen dat het racisme is komt er juist een ophef en worden er oude koeien uit de sloot gehaald.

Weet je hoeveel mensen er door de Romeinen zijn uitgemoord vroeger?
En hoeveel Nederlandse soldaten er door de Spanjaarden zijn vermoord?
In spanje hebben ze een groot feest "El Fallas de Valencia" waar sculpturen rondgaan in een optocht waar aan het eind blanke/blonde sculpturen verbrand worden.
Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Fallas-2012-10

De Nederlanders in Spanje (geloof me dat zijn er aardig wat) houden ook gewoon hun mond omdat de Spanjaarden die beelden niet verbranden uit haat naar de Nederlanders,ze doen het gewoon omdat het traditie is.

en voor mensen als Insayno , deal with it , de Premier gaat heus niet je clip kijken en ineens een spoedvergadering inlassen


Laatst aangepast door Jeevz op di 4 dec 2012 - 9:34; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 9:32

Meezy schreef:
@ Joost

Dus omdat het een kinderfeest is moet je ze voorliegen met allemaal onzin..



en vertel mij waarom er een paashaas is dan?
Mensen vieren allemaal feestdagen omdat iedereen het doet
Vind het best wel schaapie gedrag.. Kunnen mensen niet hun eigen shit verzinnen ofzo :S

Omdat kinderen het gewoon leuk vinden , Kinderen kijken het hele jaar uit naar Sinterklaasfeest.
En nu zijn er een paar egoistische mensen die er ineens tegen zijn.
Mensen moeten zich eens leren focussen op dingen die ze WEL leuk vinden, ipv haten op de dingen die ze NIET leuk vinden
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 12:50

@ Jeevz De laatste slaven zijn pas 1910 vrijgelaten dus zo lang geleden is dat ook weer niet en dat heeft honderden jaren geduurd..

Dus ik snap wel wat Insayno probeert te zeggen alleen de manier waarop is niet goed.. Je kan niet zeggen dat het vergassen van Joden een lachertje is vergeleken met iets.. Het is alle 2 ongelofelijk erg.. Maar ik snap wel wat hij bedoelt... want wat er met de slaven is gebeurd is een veel grotere periode waar echt veel meer mensen de dupe van zijn geworden.. Niet alleen in NL ik denk dat er 50 miljoen donkere mensen in de zuiderlijke staten van Amerika wonen waarvan hun voorouders allemaal op plantages hebben gewerkt en als slaven zijn gebruikt.. Niet dat het 1 erger is als de ander maar mensen vergeten de slaventijd en praten altijd over de 2e wereld oorlog.. En ik denk dat hij dat bedoelde..


En jeevz kinderen kijken ook uit naar hun VERJAARDAG?? Zonder dat je tegen hun liegt dat er 1 of andere goed heilig man hun cadeautjes brengt enshit.. Verjaardag is net zo leuk als sinterklaas dus je punt staat niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 13:20

Het is gewoon een moeilijke kwestie. Aan de ene kant ben ik het met Chris eens dat het een voorliegfeest is, maar aan de andere kant is het ook gewoon een kinderfeest. Dat "voorliegen" hoort bij de "magie" van het feest.

Ik zou het als ouder best kaakwater vinden om leugens tegen mijn kind te vertellen, maar denk eens na wat voor (negatieve) invloed het heeft op een kind als iedereen Sinterklaas viert behalve jij. Dat is bijvoorbeeld echt super awkward in de klas. Het heeft in dit geval een positiever effect op het kind om het "voor te liegen".

Met andere woorden: we zitten gevangen in de maatschappelijke structuren. Of je doet mee of je bent een outcast. Best fucked up maar wat kan je eraan doen zonder dat je je kind psychologisch schaadt?


Laatst aangepast door Jaap op di 4 dec 2012 - 13:24; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 13:23

@ Jaap.. Ik denk het niet.. Ik denk als jij goed bent voor je kind en jij legt hem dat uit en jij hebt je eigen feestjes met je kind dat je kind die andere kinderen alleen maar raar vind dat ze geloven in sprookjes.. Maar ja

Toen ik klein was herkende ik toen ik 5/6 was ofzo het handschrift van me moeder in het briefje wat ik van sinterklaas kreeg en toen geloofde ik het ook niet meer terwijl me hele klas het wel geloofde (kreeg nog wel gewoon cadeautjes want me zusje geloofde er nog wel in)

Het zou alleen lelijk zijn als je klasgenootjes allemaal leuke cadeautjes krijgen
en jij krijgt niks en shit.. dat is wel lelijk

Maar moslim kinderen die in NL wonen vieren ook geen sinterklaas en voor hun is het toch ook niet akward in de klas als de hele klas z'n schoentje gaat zetten :S Die kinderen vieren ook geen KERST/SINTERKLAAS/PASEN die vieren hun eigen dingen.. en ik zie geen enkel moslim kind huilen dat ze geeen cadeau's krijgen van Sinterklaas.. dus zo erg moetj e sinterklaas niet overschatten
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 13:27

Sinterklaas, kerst en pasen is nogal een verschil, omdat geen 1 kind hier in Nederland gelooft in de kerstman of een haas die eieren verstopt. De kinderen die geen kerst vieren doen dat vanuit een geloofs/cultuurovertuiging.
En als de kinderen die er wel in geloven vragen waarom iemand geen sinterklaas viert..wat zegt je kind dan? Dat hij niet bestaat? Dat zou weer foktop zijn voor die andere kids. Maar zoals ik al zei..het is gewoon een moeilijke kwestie.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 13:43

Ja, maar moslims vieren ook geen Sinterklaas toch..
Die mensen zitten ook tussen NL'ers in de klas en geen 1 van hun gelooft in Sinterkaas.. Meeste marokaanse ouders wisten niet eens van het bestaan van Sinterklaas af toen ze hun kind hier naar school lieten gaan en toen kwamen die kids thuis met allemaal verhalen over een goedheilig man en shit.. toen hadden die marokaanse ouders heel wat uit te leggen..

Jij zegt dat het akward is voor je kind en ik denk het niet als je je kind gewoon uitlegt wat the deal is en dat hij niet het moet verpesten voor de rest

Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 13:44

Dus omdat iedereen liegt tegen zijn kinderen
voel jij je verplicht om dat ook te doen? (Dat is wat je eigenlijk zegt he Razz)

Maar ik ben het zeker met je eens dat het een lastige kwestie is..
Alleen ik zou die feestdagen nooit vieren

De economie draait op Sinterklaas/Kerst inkopen van mensen 188 miljoen extra money gemaakt.. Dat is de enige rede waarom Sinterklaas zo groot gehyped word.. Niet om kinderen een leuke dag te geven.. Maar Om geld in het laadje te brengen
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 15:11

lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 16:38

@Meezy
Waarom staat mijn argument niet, een kind kijkt uit naar zijn verjaardag maar OOK nar Sinterklaas.
En je kan het als iets negatiefs zien als liegen.
Of je kan het zien als een mooi geheim wat je childhood ophemelt.
En je moet eens stoppen met je conspiracy achtige mind.
Het is voor kinderen, tuurlijk levert het geld op maar zo ziet 1% van Nederland het want de gemiddelde Nederlander kost het alleen maar geld.
Het is maar net hoeveel je voor je kind over hebt.
En wat je zegt over Moslims klopt ook niet helemaal, want steeds meer Turkse of Marrokaanse gezinnen beginnen Sinterklaas te vieren omdat zij ook inzien dat het een mooi kinderfeest is.
En de laatste slaven kwamen vrij in 1910 maar dat waren geen Nederlandse slaven en we hebben daar over een hele andere slavenhandel.
Daar praten we over Amerika.
De slavenhandel van Nederland was net voor tot na de tijd van de VOC.
Dit was dus in de jaren 1600 tot 1790.
Sinterklaasfeest is ontstaan voor 1600 al en toen was er 1 zwarte piet en 1 aardsbischop.
De naam Piet is later aan aan de sint zijn knecht gegeven om het makkelijker te maken voor het Nederlandse volk.

Terug naar boven Ga naar beneden
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 16:54

Ik vind het ook gezemel om niks. Echt je gaat je kinderen toch niet iets misgunnen door te zeggen dat sinterklaas niet bestaat. Het is gewoon een stukje magie wat het leven van de kind zo mooi maakt. Het is toch geweldig om te zien hoe je kind zich opwind voor zo'n feest, het heeft totaal geen impact meer voor het kind wanneer hij het van te voren weet. Bovendien is het echt fucked up om over die pieten te beginnen. Kinderen hebben ten eerste totaal niet benul van de slavengebeurtenis. Bovendien wordt het ook niet een negatief daglicht gezet, het is niet een feestdag waarop je negers aan het werk zet of ze mag slaan met een zweep. Slaat echt helemaal nergens op. Ben het met jeevz helemaal eens het is een stukje traditie en om daar ouwe gebeurtenissen bij te trekken slaat nergens op. Moet ik nu ook boos zijn op de Romeinen, omdat ze Jezus op dertig jarige leeftijd op goede vrijdag hebben vermoord, omdat hij anders te machtig zou worden en de tolerantie vanaf dat moment totaal geschaad is. En wij o zo fijn met zijn allen vredig Pasen vieren. Bovendien slaat het nergens op om nu iets te verbieden wat al eeuwenlang gevierd wordt. Wat bereik je ermee, dat er minder racisme plaats vind? Denk het echt niet hoor, ik zie ook soms wel eens dingen die ik niet leuk vind, maar daar bouw je toch een schild voor? Is gewoon fucking gezemel om niks!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 17:07

amen
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 17:21

@ Jeevz kill ben je dom ofzo..
Je leest niet wat ik zeg.. Ik zeg dat Sinterklaas alleen gehyped word door TV/Media/Autoriteiten omdat het hun geld opleverd.

En in 1919 werden in NEDERLANDS INDIE de laatste slaven vrij gelaten.. Dat waren slaven onder nederlandse autoriteit.. Dus ik heb het niet over Amerika..

Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 17:22

Je kind kan zich ook opwinden voor een door je zelf bedachte feestdag.. Zonder 'leugens' over iemand die niet bestaat..

Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 17:23

En jullie mensen moeten is zelf ophouden met het woord conspiracy in je mond te nemen.. En jij helemaal Jeevz
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 17:30

lol
Terug naar boven Ga naar beneden
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 17:32

Mijn papa zegt dat ik geen sinterklaas mag vieren, omdat het allemaal niet bestaat en omdat zwarte piet discriminerend is. Vervolgens geeft hij aan kinderen een lesje over slavernij en dat in groep 4. Zo'n kind wil je echt niet hebben, wat is dan nog leuk om een kind te zijn. Het gaat er gewoon om dat zo'n kind de tijd van het jaar heeft en zijn fantasie mag gebruiken, is toch alleen maar te stimuleren. Later begrijpt hij heus wel dat het allemaal flauwe kul is, maar hij zit nog niet in die fase dat hij die linken nog niet allemaal kan leggen. Vind het echt slecht als je je kind niet zo opvoed, hoort gewoon bij de normen en waarden van ons land. Daarnaast verzin jij maar een zelfbedachte feestdag voor je kinderen, zonder dat je weer genoeg gebleer over je heen krijg van andere mensen die ook allemaal theorieën hebben. Mensen stoken juist de hele boel op met zwarte pieten te verbieden, zag je wel met die kleuren pieten van toen. Daar begonnen kinderen juist alleen maar meer onderscheid tussen te zien. Die pieten zijn namelijk niet zwart, die zijn anders, die zijn nep....
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 17:54

@Rolow
Ohja.. De rede dat ik geen Sinterklaas vier heeft niks met Slavernij te maken.
Wederom moeten je eerst lezen voordat je antwoord geeft..

Dus volgens jouw is het enige leuke aan kind zijn.. Sinterklaas vieren
Dan heb je dus echt een kanker leven gehad.. Als alleen 5 december leuk is geweest damnn dan hebben je ouders je echt een kut leven gegeven bro..

Feel sorry for ya
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 18:23

Chris, niemand heeft gezegd dat ALLEEN 5 december leuk was.
Jij hebt hier volgens mij het kanker leven gehad als kind aangezien je haat naar het Sinterklaasfeest.
En dan kun je wel zeggen dat het geen haat is maar anders had je niet zoveel aandacht gestoken in je comments.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vrouwonvriendelijk
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Vrouwonvriendelijk


Aantal berichten : 1510
Reputatie : 133
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Snollentown

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 18:25

Als je het feest gewoon niet leuk vond, had je het laten gaan en er niks van aangetrokken.
Het feit dat jij er zoveel energie in steekt om het kinderfeest zwart te maken zegt meer over jou dan over de mensen die het wel vieren en het er wel gezellig hebben en de kinderen die geloven en daardoor een superleuk feest hebben elk jaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 18:51

Wow
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 19:04

@ Jeevz
Waar zie jij haat? Ik weet niet of je weet wat HAAT is..
Dus omdat we discussieren heb ik haat aan het sinterklaas feest
Je hebt echt hele logische beredeneringen maar niet heus..

Jammer genoeg doe je in het echt nooit zo stoer
Terug naar boven Ga naar beneden
rolow
Geen leven
Geen leven
rolow


Aantal berichten : 974
Reputatie : 135
Registratiedatum : 10-01-12

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 19:43

Meezy schreef:
@Rolow
Ohja.. De rede dat ik geen Sinterklaas vier heeft niks met Slavernij te maken.
Wederom moeten je eerst lezen voordat je antwoord geeft..

Dus volgens jouw is het enige leuke aan kind zijn.. Sinterklaas vieren
Dan heb je dus echt een kanker leven gehad.. Als alleen 5 december leuk is geweest damnn dan hebben je ouders je echt een kut leven gegeven bro..

Feel sorry for ya

Je leest zelf niet man... ik zeg toch niet dat het de enigste dag is wanneer een kind gelukkig is. Is gewoon iets waar een kind op verheugd en geef toe de maand december is nou eenmaal een favoriete maand bij kinderen. Jij zit hier een potje te haten op mensen, terwijl je de helft van je meningen geen eens goed onderbouw. Echt heb respect voor je laatste battle, maar dit valt me echt zwaar van je tegen....
Terug naar boven Ga naar beneden
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 20:03

Dus je mag je kinderen ook geen sprookjes voorlezen omdat je ze dan voorliegt?
Sinterklaas is een fucking leuk feest, het gaat niet om geld of materialisme. Het gaat om samenzijn, verbroedering en shit. Je maakt surprises voor elkaar, je leert je kinderen dankbaarheid aan door sinterklaas te bedanken voor de cadeautjes. Het is een en al positiviteit, en ik ken genoeg moslimgezinnen die elk jaar sinterklaas vieren.

Meezy laat zich wederom van zijn domste kant zien trouwens Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Icon_minitimedi 4 dec 2012 - 21:09

rolow schreef:
maar daar bouw je toch een schild voor

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Images?q=tbn:ANd9GcRHU-9USQR2DN7jbeP92ip7G1TQMcP53IUQyZRJBiA4Yul_fR0N3w Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Images?q=tbn:ANd9GcTjpm8q6AU6UcorbCfCBPq8nY-h6Dro7n9YGFCV2Bw8AJlmq63OInsayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Images?q=tbn:ANd9GcQSc1pzaSxRvJrckKqUqMZyWgYE-DUOCKKqmuqnUhqlYCV7HKuuPw
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Gesponsorde inhoud





Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Insayno - Zwarte Bladzijde
Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Zwarte Piet
» Ik ben levend begraven (zwarte magie)!
» ZWARTE PIET IS KAOLO RACISTISCH G!!!!!!!!
» Sinterklaas vs Zwarte Piet Punchoutbattles
» Punchoutbattles "Speciale battle" Huussuh (Sinterklaas) vs Il Duce (Zwarte Piet)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Muziek-
Ga naar: