Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Insayno - Zwarte Bladzijde

Ga naar beneden 
+22
Mar.x
RJ
NiggehvanAlmere
Vrouwonvriendelijk
Piwi
Zjos
MT
Hunter
Diggedy
Auron
Nick Vayne
jordyvision
BB
reetkever
Meezy
master
Joost
AGIE
piraat013
Jaap
rolow
Ruben
26 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 15:41

jonge dit is bullshit.. insayno is 1 van de weinig die erom zit te janken.. ik heb nooit een neger die ik ken of familie horen klagen erover.. zolang het een vrolijke feestdag is is er toch niks aan de hand?
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 15:42

en zwarte piet met suri accent ja , volgens insayno.. heeft iemand dat wel eens gehoord?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 15:52

Niet dat ik me kan herinneren. Verder boeit deze discussie me echt geen kanker. Leven en laten leven G. We wonen nou eenmaal in Nederland en dit feest is gewoon traditie. Er is geen 1 kind die door dit feest racistische gedachten geïmplementeerd krijgt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 15:54

word
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 15:56

Nou ik ken wel veel donkere mensen die zich afvragen waarom dit gevierd word

En ik vind het eerder raar dat alle ouders tegen hun kinderen liegen en hun voor de gek houden.. Je kan ook gewoon je kind cadeau'tjes geven en hem verwennen op een willekeurige zelf verzonnen feest dag.. Waarom hele onzin met zwarte pieten en kinderen wijs maken dat er een vent met een witte baard op een schimmelpaard door de schoorstee ncadeautjes gooit..

Maar ik geloof niet dat mensen racisten zijn door dit te vieren. 3 kwart van de mensen denkt nergens bij na en boeit het geen moer dat wij ooit slaven hadden..
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 15:56

Er is geen 1 kind die door dit feest racistische gedachten geïmplementeerd krijgt.

word!
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 15:59

het is toch leuk en spannend voor de kids op die manier. ik zou het precies zo doen met mn eige kinderen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 15:59

@MT Heb je wel eens sinterklaas programma's gekeken vroegeR?

Die gozers die zwarte piet spelen doen het accent na van surinamers
Maarja weetje deze hele discussie is bullshit.

Leef je leven en laat andere mensen ook hun dingen doen.. I don't give a fuck wat jullie allemaal vieren of niet..
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 16:00

@MT Nee man ik absoluut niet..

Ik ga nooit Sinterklaas vieren en al die shit.. Het is gewoon commercieel geld klopperij.. Ze verzinnen allemaal feest dagen zodat jij troep gaat kopen wat je helemaal niet nodig hebt

Je kan ook je eigen ding doen ipv iets vieren omdat de rest van heel dit land het ook viert..
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 16:01

Heb bij de Club van Sinterklaas nog nooit een accent gehoord afaik
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 16:01

Maar Insayno gaat express niet meer reageren omdat Joost zegt dat hij op iedereen gaat reageren
Terug naar boven Ga naar beneden
MT
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1927
Reputatie : 251
Registratiedatum : 30-06-11

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 16:04

chris drop een youtube filmpje voor ons van een zwarte piet met een suri accent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 17:12

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 YHLnsxzAERkGvIlnER1A==
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 17:59

@ Jaap I rest my case
Terug naar boven Ga naar beneden
Zjos
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Zjos


Aantal berichten : 1172
Reputatie : 123
Registratiedatum : 01-07-11

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 19:13

Opzich wel een dope track, al krijg ik er iets te veel een geschiedenisles gevoel van. Wel heel knap geschreven dit.

Ben het wel met Tony eens, dat het allemaal wat uit z´n verband wordt getrokken.

En ben ik de enige die het best wel dubbel vind dat je je stoort aan zwarte piet omdat het refereert naar de slaventijd, maar wel het n-woord gebruikt dat in die zelfde slaventijd is ontstaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 19:18

@ZJOS HAHA punchlines.. Ja dat is wel zo.. Ik vind dat ook altijd hypocriet.. Donkere mensen praten nogsteeds met N*GGA terwijl blanke slavendrijvers die naam hebben bedacht.. En die mensen die zo praten gedragen zich ook altijd op een bepaalde manier waardoor ze een stereotypering over zich heen halen en dus in hun vervelend situatie blijven hangen (in amerika dan..)

Maar ja man.. N*GGA zeggen is net zo gerelateerd aan 't slaventijdperk als sinterklaas..
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 19:45

Meezy schreef:
Nou ik ken wel veel donkere mensen die zich afvragen waarom dit gevierd word

En ik vind het eerder raar dat alle ouders tegen hun kinderen liegen en hun voor de gek houden.. Je kan ook gewoon je kind cadeau'tjes geven en hem verwennen op een willekeurige zelf verzonnen feest dag.. Waarom hele onzin met zwarte pieten en kinderen wijs maken dat er een vent met een witte baard op een schimmelpaard door de schoorstee ncadeautjes gooit..

Maar ik geloof niet dat mensen racisten zijn door dit te vieren. 3 kwart van de mensen denkt nergens bij na en boeit het geen moer dat wij ooit slaven hadden..

Daarom is het ook een kinderfeest slimmerik...
Waarom is er een haas die paaseieren verstopt?



Meezy schreef:
@MT Nee man ik absoluut niet..

Ik ga nooit Sinterklaas vieren en al die shit.. Het is gewoon commercieel geld klopperij.. Ze verzinnen allemaal feest dagen zodat jij troep gaat kopen wat je helemaal niet nodig hebt

Je kan ook je eigen ding doen ipv iets vieren omdat de rest van heel dit land het ook viert..

tin foil hat hipster :\')
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 19:51

@Joost

Precies wat ik bedoel.. Waarom je kinderen voorliegen over bullshit wat helemaal niet bestaat.. Paashaas, Kerstman, Sinterklaas.. Is ronduit zielig alsof je niet gewoon een dag in het jaar gezellig kan maken met cadeautjes en een feestje.. Zie het punt van verzonnen onzin niet zo..
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 19:53

@ Joost

Dus omdat het een kinderfeest is moet je ze voorliegen met allemaal onzin..



en vertel mij waarom er een paashaas is dan?
Mensen vieren allemaal feestdagen omdat iedereen het doet
Vind het best wel schaapie gedrag.. Kunnen mensen niet hun eigen shit verzinnen ofzo :S
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 20:33

Ben jij soms Jehova's getuigen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Meezy
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 743
Reputatie : 134
Registratiedatum : 11-02-12

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 20:34

Heb jij last van het downsyndroom?
Terug naar boven Ga naar beneden
Joost
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Joost


Aantal berichten : 4080
Reputatie : 618
Registratiedatum : 01-07-11
Woonplaats : Oncologie afdeling

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 20:43

Ik?

nee









































































Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 3418304_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Piwi
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Piwi


Aantal berichten : 1641
Reputatie : 281
Registratiedatum : 30-06-11
Woonplaats : Groningen

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 20:46

chris
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 20:48

classic gif
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
Ruben
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
Ruben


Aantal berichten : 1262
Reputatie : 172
Registratiedatum : 28-07-11

Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Icon_minitimema 3 dec 2012 - 23:15

Dat zwarte Piet racistisch is vind ik ook onzin maar ik kan er nog wel wat van begrijpen.
Wat me meer stoort is 'de behandeling van de concentratiekampen is slechts een lachertje vergeleken onze slavenhandel'

Dit vind ik echt nergens op slaan en totaal niet te vergelijken.
Kan je net zo goed zeggen dat de slavenhandel niks is vergeleken bijvoorbeeld de pest waar ruim 30 miljoen mensen aan zijn overleden.

Voor de rest dope track en het zou leuk zijn als Insayno zich in deze discussie zou mengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Insayno - Zwarte Bladzijde   Insayno - Zwarte Bladzijde - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Insayno - Zwarte Bladzijde
Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Zwarte Piet
» Ik ben levend begraven (zwarte magie)!
» ZWARTE PIET IS KAOLO RACISTISCH G!!!!!!!!
» Sinterklaas vs Zwarte Piet Punchoutbattles
» Punchoutbattles "Speciale battle" Huussuh (Sinterklaas) vs Il Duce (Zwarte Piet)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Muziek-
Ga naar: