Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Fitness en voeding

Ga naar beneden 
+20
Joop
JohanBertens
Cassis
RJ
Nicky Bobs
AGIE
NiggehvanAlmere
Johan
Krae
master
Bokkepob
Nick Vayne
furr
reetkever
piraat013
Klopdokter
Henne-C
Jaap
JohanDerksenJr
Jodenkoek
24 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

Fitness en voeding - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 5 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 21:48

Soewa, je weet niet G ik ben alleen voor jou teruggekomen, yes gayhh.

Ik wilde eigenlijk stoppen was niet eens met systeem, No Riemiks praktijken van toen Aiky hem zei dat die vest die hij tegen Chrismeth aanhad ook van Aiky had gekregen.
funny shock
Terug naar boven Ga naar beneden
Klopdokter
Akra
Akra



Aantal berichten : 66
Reputatie : 3
Registratiedatum : 23-01-12

Fitness en voeding - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 5 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 21:55

NiggehvanAlmere schreef:
Soewa, je weet niet G ik ben alleen voor jou teruggekomen, yes gayhh.

Ik wilde eigenlijk stoppen was niet eens met systeem, No Riemiks praktijken van toen Aiky hem zei dat die vest die hij tegen Chrismeth aanhad ook van Aiky had gekregen.
funny shock

Wejo ik zet die line over kleding en voor jou leven tegen mevrouw Klop, nu komt zij met wahed gebite Klop, zomaar geen noten en zaden door je actie noooh zij denkt is van Akra ik zeg je denkt is fissa zij nee maar geen fissa voor Klop.

Wat zou je me nu adviseren niggeh?
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

Fitness en voeding - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 5 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 22:04

Zehma zij kent Akra?Zovan battle kenner?Die line is net zo vers als een onrijpe banaan. Als je wilt dat ze je noten en zaad wilt, moet je haar makkelijk spreiden als chocopasta. Je bent spontaan toch soewa? Paar gladde praatjes..dat is appeltje eitje, je fruitschaal heeft niks op je. piraat
Terug naar boven Ga naar beneden
Klopdokter
Akra
Akra



Aantal berichten : 66
Reputatie : 3
Registratiedatum : 23-01-12

Fitness en voeding - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 5 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 22:09

NiggehvanAlmere schreef:
Zehma zij kent Akra?Zovan battle kenner?Die line is net zo vers als een onrijpe banaan. Als je wilt dat ze je noten en zaad wilt, moet je haar makkelijk spreiden als chocopasta. Je bent spontaan toch soewa? Paar gladde praatjes..dat is appeltje eitje, je fruitschaal heeft niks op je. piraat

Wollah zij vind battles dope maar wil dat ik kaolo fitti met boys die ons pakken je weet... daarom ik leg uit niggeh van almere is boem schatje, ze eet toch wel, kan met pauze no trobi brada, morgen nieuwe dag (no fresku en winne), maar praatje is mn business niggeh ik heb hem in check je weet zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

Fitness en voeding - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 5 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 22:16

G je takki nu meer met mij dan met haar, denk je is fissa?

straks denkt ze kloppie en niggeh droppen meer takkies dan bomen in de herfst deep
Terug naar boven Ga naar beneden
Henne-C
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 652
Reputatie : -44
Registratiedatum : 14-04-13
Leeftijd : 28

Fitness en voeding - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 5 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 22:18

Dit is wat het forum met je doet na 2 dagen jeevz

Citaat :
Wollah zij vind battles dope maar wil dat ik kaolo fitti met boys die ons pakken je weet... daarom ik leg uit niggeh van almere is boem schatje, ze eet toch wel, kan met pauze no trobi brada, morgen nieuwe dag (no fresku en winne), maar praatje is mn business niggeh ik heb hem in check je weet zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Fitness en voeding - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 5 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 22:20

Klop eet eens een koek
Terug naar boven Ga naar beneden
Klopdokter
Akra
Akra



Aantal berichten : 66
Reputatie : 3
Registratiedatum : 23-01-12

Fitness en voeding - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 5 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 22:23

NiggehvanAlmere schreef:
G je takki nu meer met mij dan met haar, denk je is fissa?

straks denkt ze kloppie en niggeh droppen meer takkies dan bomen in de herfst deep

Wejo noh matti ze is zelf absent (no pob-mc op school of Riemiks met ziekmelding) maar ze denkt wel niggeh en kloppie zijn meer verbonden dan zehma Friso sowieso duistere broeders als Grimm standaard als menorah achterstevoren als thora je weet zelf als geheugen ait ait.

Terug naar boven Ga naar beneden
NiggehvanAlmere
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
NiggehvanAlmere


Aantal berichten : 1249
Reputatie : 151
Registratiedatum : 18-10-11

Fitness en voeding - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 5 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 22:32

Wejow dokter is op die barzz als artsen in de kroeg kloppie



Heb punches over zwervers, meer armbars dan een jiujitsuka deep Fok met me
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Fitness en voeding - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 5 Icon_minitimedo 13 jun 2013 - 12:15

Faka Nick ik heb nog een paar vragen... Ik heb dat schema van Jaap gekregen, aangezien we ongeveer even zwaar en groot zijn lijkt me dat 'ie voor mij ook wel goed zou zijn. Dit is hem voor het geval je hem niet meer hebt: http://www.2shared.com/file/bYdAI61N/Jaap_Schema.html

Ik ben wel bereid om elke dag dezelfde shit te eten om aan m'n nodige kcal, vetten en eitwitten te komen, maar ik wil wel gewoon normaal avondeten. Dit kan elke dag verschillen en ligt aan wat m'n moeder kookt, maar dat betekent dus wel dat ik niet het 'perfecte' aantal kcal vetten en eiwitten binnen krijg. Maakt dit uit? Hoe moet ik het schema hierop aanpassen?

Ook zou ik de gehakt en drumstick door iets willen vervangen. Enig idee met wat? Wat zou ik sowieso het beste weg kunnen laten, wat vervangen wordt door m'n avondeten?

Aight dat was het voor nu, thanks nigga

vayne


Edit: En ik wil elke dag fruit blijven eten, wat moet ik hiervoor vervangen? #znoen deze shit is ingewikkeld ah mattie
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Fitness en voeding - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 5 Icon_minitimedo 13 jun 2013 - 12:19

Jodenkoek schreef:
Faka Nick ik heb nog een paar vragen... Ik heb dat schema van Jaap gekregen, aangezien we ongeveer even zwaar en groot zijn lijkt me dat 'ie voor mij ook wel goed zou zijn. Dit is hem voor het geval je hem niet meer hebt: http://www.2shared.com/file/bYdAI61N/Jaap_Schema.html

Ik ben wel bereid om elke dag dezelfde shit te eten om aan m'n nodige kcal, vetten en eitwitten te komen, maar ik wil wel gewoon normaal avondeten. Dit kan elke dag verschillen en ligt aan wat m'n moeder kookt, maar dat betekent dus wel dat ik niet het 'perfecte' aantal kcal vetten en eiwitten binnen krijg. Maakt dit uit? Hoe moet ik het schema hierop aanpassen?

Ook zou ik de gehakt en drumstick door iets willen vervangen. Enig idee met wat? Wat zou ik sowieso het beste weg kunnen laten, wat vervangen wordt door m'n avondeten?

Aight dat was het voor nu, thanks nigga

vayne


Edit: En ik wil elke dag fruit blijven eten, wat moet ik hiervoor vervangen? #znoen deze shit is ingewikkeld ah mattie


Fuck voedingsschema nick vayne wilt ssj 3 Broly worden. Jij wilt een beetje gespierder worden daarvoor heb je geen kk voedingsschema nodig.vraag maar aan kloppie 4 keer per week sporten 3 dagen rust anderhalf uur sportchool te beginnen met je arm niet luisteren naar nick hij wilt ssj 4 broly en shit worden laat hem


Laatst aangepast door piraat013 op do 13 jun 2013 - 12:21; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Fitness en voeding - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 5 Icon_minitimedo 13 jun 2013 - 12:20

NiggehvanAlmere schreef:
Wejow dokter is op die barzz als artsen in de kroeg  kloppie



Heb punches over zwervers, meer armbars dan een jiujitsuka  deep Fok met me

Kom chillen man ben in Almere g
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Fitness en voeding - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 5 Icon_minitimedo 13 jun 2013 - 12:23

Citaat :
Fuck voedingsschema nick vayne wilt ssj 3 Broly worden. Jij wilt een beetje gespierder worden daarvoor heb je geen kk voedingsschema nodig.




facepalm Dit soort onzin is precies de reden dat ik er dus geen moeite in ga steken.


Dat schema was trouwens gewoon aangepast op een aantal voorkeuren van Jaap zelf. 
Je kan gewoon met mamma mee-eten als je dat perse wilt, je zal alleen wat dikkiger ervan worden. Zelfde als met fruit.
Terug naar boven Ga naar beneden
piraat013
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
piraat013


Aantal berichten : 4130
Reputatie : -312
Registratiedatum : 01-07-11
Leeftijd : 102
Woonplaats : Paradijs

Fitness en voeding - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 5 Icon_minitimedo 13 jun 2013 - 12:29

Nick Vayne schreef:
Citaat :
Fuck voedingsschema nick vayne wilt ssj 3 Broly worden. Jij wilt een beetje gespierder worden daarvoor heb je geen kk voedingsschema nodig.






facepalm Dit soort onzin is precies de reden dat ik er dus geen moeite in ga steken.


Dat schema was trouwens gewoon aangepast op een aantal voorkeuren van Jaap zelf. 
Je kan gewoon met mamma mee-eten als je dat perse wilt, je zal alleen wat dikkiger ervan worden. Zelfde als met fruit.
Sorry Vegeta ik zal je geen znoen meer geven
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Fitness en voeding - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 5 Icon_minitimedo 13 jun 2013 - 12:31

lol Nick...ook echt piraat zn post serieus nemen..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Fitness en voeding - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 5 Icon_minitimedo 13 jun 2013 - 12:41

Nee, hij maakte gewoon perfect m'n eerder gemaakte punt duidelijk. Ongeacht of het nou serieus was of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Fitness en voeding - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 5 Icon_minitimedo 13 jun 2013 - 12:46

Nick Vayne schreef:
Citaat :
Fuck voedingsschema nick vayne wilt ssj 3 Broly worden. Jij wilt een beetje gespierder worden daarvoor heb je geen kk voedingsschema nodig.


facepalm Dit soort onzin is precies de reden dat ik er dus geen moeite in ga steken.


Dat schema was trouwens gewoon aangepast op een aantal voorkeuren van Jaap zelf. 
Je kan gewoon met mamma mee-eten als je dat perse wilt, je zal alleen wat dikkiger ervan worden. Zelfde als met fruit.



Faka dat was het? Ik ben wel serieus op deze shit G dus help a nigga out. Hoezo zou ik er dik van worden als ik gewoon een aantal kcal drop van dat schema en dat vervang met avondeten? Hoelang duurt het om zo'n schema te fixen (eigenlijk hoeft alleen die van Jaap een beetje aangepast te worden) misschien kunnen we een deal sluiten G
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Fitness en voeding - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 5 Icon_minitimedo 13 jun 2013 - 13:09

Citaat :
 Hoezo zou ik er dik van worden als ik gewoon een aantal kcal drop van dat schema en dat vervang met avondeten?


Omdat ik niet aanneem dat je elke avond hetzelfde eet of zin hebt om elke avond opnieuw het aantal calorieën uit je avondeten te berekenen en met je schema te verrekenen.
En omdat je een calorie-surplus moet hebben om spier aan te zetten kan je beter voor de zekerheid niks standaard uit je schema droppen, maar zal je dus wss wel wat dikker worden.


En hoelang een schema maken duurt hangt helemaal af van de wensen van de klant. Ik stuur ze niet zomaar een schema zovan hier moet je het mee doen of je bekijkt het maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Fitness en voeding - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 5 Icon_minitimedo 13 jun 2013 - 13:16

dit is echt een boeler topic
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Fitness en voeding - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 5 Icon_minitimedo 13 jun 2013 - 13:21

Lol Jodenkoek.. je gaat me toch niet zeggen dat je hem serieus gaat betalen? :\') :\') :\')
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Fitness en voeding - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 5 Icon_minitimedo 13 jun 2013 - 13:32

Zehma wetenschap dit.
Elke (zefbenoemde) voedingsdeskundige zegt iets anders en elke sporttrainer zegt weer wat anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Fitness en voeding - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 5 Icon_minitimedo 13 jun 2013 - 13:42

Voeding is totaal geen wetenschap inderdaad.. 

je lichaam is een fuitmachine, je gooit maar wat naar binnen en wie weet wat er gebeurd!!!!! valt totaal niet te voorspellen!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Fitness en voeding - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 5 Icon_minitimedo 13 jun 2013 - 13:52

Voedingsleer wel, maar voeding en training mbt fitness niet, elke 'expert' heeft er zijn eigen kijk en mening op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Fitness en voeding - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 5 Icon_minitimedo 13 jun 2013 - 13:53

@AGIE: Waarom zou hij dat niet doen? Als hij serieus is met die shit kan hij Nick toch gewoon betalen voor advies.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Fitness en voeding - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 5 Icon_minitimedo 13 jun 2013 - 14:08

Omdat t Nick al die shit via internet moet doen (denk ik) en Jodenkoek t niet gaat begrijpen en telkens met vragen gaat komen.
Hij kan ook gewoon naar sportschool gaan en met een personal trainer gaan trainen..
Zegt je precies wat je moet doen, waar je aan moet houden, wat je gaat drinken/eten etc.

Ik ga dit ook doen, maar ik hoef dan niet te betalen, ik begin volgende week lijpe1
(kennis van me helpt gozers ook met trainen)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Gesponsorde inhoud





Fitness en voeding - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fitness en voeding
Terug naar boven 
Pagina 5 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Brandwerk - Voeding Voor De Geest
» Nieuw subforum: voeding, gezondheid en sport

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Voeding, Gezondheid en Sport-
Ga naar: