Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Fitness en voeding

Ga naar beneden 
+20
Joop
JohanBertens
Cassis
RJ
Nicky Bobs
AGIE
NiggehvanAlmere
Johan
Krae
master
Bokkepob
Nick Vayne
furr
reetkever
piraat013
Klopdokter
Henne-C
Jaap
JohanDerksenJr
Jodenkoek
24 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Klopdokter
Akra
Akra



Aantal berichten : 66
Reputatie : 3
Registratiedatum : 23-01-12

Fitness en voeding - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 19:46

Krae schreef:
Oi Dokter is opeens apprentice geworden want Klop is m'n broeder no homo #PONCHES

kloppie
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Fitness en voeding - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 19:46

Klopdokter schreef:
Nick, gezien je uitgebreide kennis die schijnbaar vele malen verder reikt dan de mijne... wat doe jij precies op dat gebied?

Ik ben anderhalf jaar geleden begonnen met BB (mensen denken altijd meteen rare dingen erbij, maarja BB is gewoon BB)
In het begin heel strict om het doel te halen waar ik naar streefde, sindsdien wat rustiger en losser toewerken na een doel verspreidt over een paar jaar.

En ik begin over een paar maanden aan HBO Voeding & Diëtetiek, met die op zak doorstuderen voor sportvoedingsdeskundige


Laatst aangepast door Nick Vayne op di 11 jun 2013 - 19:47; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Klopdokter
Akra
Akra



Aantal berichten : 66
Reputatie : 3
Registratiedatum : 23-01-12

Fitness en voeding - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 19:47

Henne-C schreef:
Ik zet Klopp af ondanks hij goede resultaten boekt. Noem me Borussia Dortmund, fok jullie echt niggers vatten em.

kloppie
Terug naar boven Ga naar beneden
Henne-C
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 652
Reputatie : -44
Registratiedatum : 14-04-13
Leeftijd : 28

Fitness en voeding - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 19:48

Nick Vayne schreef:
Klopdokter schreef:
Nick, gezien je uitgebreide kennis die schijnbaar vele malen verder reikt dan de mijne... wat doe jij precies op dat gebied?

Ik ben anderhalf jaar geleden begonnen met BB (mensen denken altijd meteen rare dingen erbij, maarja BB is gewoon BB)
In het begin heel strict om het doel te halen waar ik naar streefde, sindsdien wat rustiger en losser toewerken na een doel verspreidt over een paar jaar.

En ik begin over een paar maanden aan HBO Voeding & Diëtetiek, met die op zak doorstuderen voor sportvoedingsdeskundige


bb
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Fitness en voeding - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 19:49

Fitness en voeding - Pagina 3 2nsc0vl


Jodekoek over een jaar

MMMMMM them legs
Terug naar boven Ga naar beneden
furr
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
furr


Aantal berichten : 1019
Reputatie : 82
Registratiedatum : 22-08-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Eelde

Fitness en voeding - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 19:50

> Denken dat dat echt is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Fitness en voeding - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 19:51

Ja dat is het

Ik kan nog zo 100 voorbeelden posten
Terug naar boven Ga naar beneden
Klopdokter
Akra
Akra



Aantal berichten : 66
Reputatie : 3
Registratiedatum : 23-01-12

Fitness en voeding - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 19:52

Nick Vayne schreef:
Klopdokter schreef:
Nick, gezien je uitgebreide kennis die schijnbaar vele malen verder reikt dan de mijne... wat doe jij precies op dat gebied?

Ik ben anderhalf jaar geleden begonnen met BB (mensen denken altijd meteen rare dingen erbij, maarja BB is gewoon BB)
In het begin heel strict om het doel te halen waar ik naar streefde, sindsdien wat rustiger en losser toewerken na een doel verspreidt over een paar jaar.

En ik begin over een paar maanden aan HBO Voeding & Diëtetiek, met die op zak doorstuderen voor sportvoedingsdeskundige

Dayum... ja als jij zo serieus met die shit bezig bent EN ook nog voeding en dietetiek (dietetiek???) studeert EN daarna sportvoedingsdeskundige wordt dan moet jij dit topic overnemen, klaar.

Ik ben gewoon zo'n Rotterdam Zuid mannetje dat puur op mental belachelijknessheid traint en verder niet veel op dingen let. Het werkt overigens wel.

Ben nu vooral bezig met hardlopen want vriendin loopt hard en moet door park in haar eentje dus ik train hardlopen om bescherming... en als ik me daar in verdiep heb je ultrarunners die 200 km in 1 keer lopen die alleen maar fruit eten. Zij dissen alle wetenschap die ook maar iets met voeding te maken heeft en promoten dat je vooral mentaal alles kan doen wat je wil... en ik voel die shit wel...

Wat niet wegneemt dat ik zelf flauw val als mijn suikers op zijn.

Maar zou interessant voor je zijn om eens te checken, die gasten komen als Aristoteles in 346 v.c.
Terug naar boven Ga naar beneden
Krae
SJONNIE
SJONNIE
Krae


Aantal berichten : 586
Reputatie : 91
Registratiedatum : 07-10-12
Woonplaats : Huis

Fitness en voeding - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 19:54

En over een jaar komt iedereen terug bij Klop omdat Nick toch die gierige lijer blijkt te zijn en het bij Klop iig nog leuke coaching was, zo een film wordt het dus. Stelletje fucking leeches ik ben met Klop tot 't einde en ik praat niet over m'n hart
Terug naar boven Ga naar beneden
Klopdokter
Akra
Akra



Aantal berichten : 66
Reputatie : 3
Registratiedatum : 23-01-12

Fitness en voeding - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 19:57

Krae schreef:
En over een jaar komt iedereen terug bij Klop omdat Nick toch die gierige lijer blijkt te zijn en het bij Klop iig nog leuke coaching was, zo een film wordt het dus. Stelletje fucking leeches ik ben met Klop tot 't einde en ik praat niet over m'n hart

Lobi broertje. damn
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Fitness en voeding - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 19:57

SO naar henne-c voor de random opmerkingen in dit topic.

Ik ben paar maanden geleden ook begonnen met trainen, met een fullbodyschema.

Ik doe eigelijk geen voedingsschema maar ik eet wel gewoon veel gezonder en veel meer/drink niet meet elke dag een liter cola/eet elke dag halve key kwark (zehma 17 kop als het coke was per dag).

Ik zie al best verschil (op fotos trouwens minder dan in t echt kk znoen) en me stats zijn ook flink gestegen dus ik vind t allemaal wel prima gaan zo. In de vakantie ga ik wel een stricter voedingsschema nemen en misschien ga ik ook whey protein kopen, maar dan wil ik eerst dat me voeding in orde is.

Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Fitness en voeding - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 19:59

Citaat :
(dietetiek???)

haha dat was mijn 1e gedachte ook, schijnt gewoon te kloppen

Citaat :
en als ik me daar in verdiep heb je ultrarunners die 200 km in 1 keer lopen die alleen maar fruit eten. Zij dissen alle wetenschap die ook maar iets met voeding te maken heeft en promoten dat je vooral mentaal alles kan doen wat je wil... en ik voel die shit wel...

No offence maar ik vind de meeste hardlopers er ook niet bepaald gezond uitzien

als mensen dat willen doen, prima.. maar zonder eiwit gaat je lichaam kapot en zonder vet je hersenen (simpel gezegd)

suikers (KH dus) zijn juist de enige voedingsstof van de 6 die je in principe zou kunnen misschien (ik heb 6 maanden in ketose geleefd/getraind)

je hebt in elke tak van sport wel mensen die er compleet in doorslaan, doorgeslagen bodybuilders zien er ook niet uit en wankelen qua gezondheid op het randje van de afgrond

Citaat :
Maar zou interessant voor je zijn om eens te checken, die gasten komen als Aristoteles in 346 v.c.

Heb je een linkje?
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Fitness en voeding - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 20:01

Ik push kilo's en ik praat niet over de sportschool.

nee maar serieus klopdokter hoeveel bankdruk jij?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Fitness en voeding - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 20:01

Citaat :
Ik zie al best verschil (op fotos trouwens minder dan in t echt kk znoen)

spelen met licht.. anders kan je foto's maken tot je eens ons weegt
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Fitness en voeding - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 20:07

Krae muil houden als je pussy bent om nick te battlen
Terug naar boven Ga naar beneden
Henne-C
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 652
Reputatie : -44
Registratiedatum : 14-04-13
Leeftijd : 28

Fitness en voeding - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 20:07

Dus kloppi zn vriendin he, weet dat ik haar bal als jij je weg scheert. Get it?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Fitness en voeding - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 20:09

Aight ik krijg dus geen antwoord Crying or Very sad . Kan ik 3x per week een full body workout doen of niet? En die poeder is kk duur eigenlijk, ik zou bijna elke maand een pot moeten kopen van 35eu. Ik ben dus van plan om alleen nog maar NA de workout een schepje te nemen en vantevoren gewoon elke keer (donkerbruin)brood met kipfilet te eten. Maar hoeveel proteinen zit er in 1 plakje dan? Dat staat er niet op volgens mij
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Fitness en voeding - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 20:13

Me nigga ja man 3 x per week kan, ik doe dat ook. Wel met 100% 90% en 80% dagen. Ik volg dit schema:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=147447933
Dat wordt door iedereen daar (het grootste bodybuilding forum) geadviseerd aan beginners.


Terug naar boven Ga naar beneden
Klopdokter
Akra
Akra



Aantal berichten : 66
Reputatie : 3
Registratiedatum : 23-01-12

Fitness en voeding - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 20:14

Nick Vayne schreef:
Citaat :
(dietetiek???)

haha dat was mijn 1e gedachte ook, schijnt gewoon te kloppen

Citaat :
en als ik me daar in verdiep heb je ultrarunners die 200 km in 1 keer lopen die alleen maar fruit eten. Zij dissen alle wetenschap die ook maar iets met voeding te maken heeft en promoten dat je vooral mentaal alles kan doen wat je wil... en ik voel die shit wel...

No offence maar ik vind de meeste hardlopers er ook niet bepaald gezond uitzien

als mensen dat willen doen, prima.. maar zonder eiwit gaat je lichaam kapot en zonder vet je hersenen (simpel gezegd)

suikers (KH dus) zijn juist de enige voedingsstof van de 6 die je in principe zou kunnen misschien (ik heb 6 maanden in ketose geleefd/getraind)

je hebt in elke tak van sport wel mensen die er compleet in doorslaan, doorgeslagen bodybuilders zien er ook niet uit en wankelen qua gezondheid op het randje van de afgrond

Citaat :
Maar zou interessant voor je zijn om eens te checken, die gasten komen als Aristoteles in 346 v.c.

Heb je een linkje?

Als je de tijd er voor wil nemen (en gezien je interesses zou ik dat zeker aanraden) check dit filmpje:

https://www.youtube.com/watch?v=vce-pVYIjx8

En kijk het wazige is, ik ben het helemaal met je eens. Je bent beter op de hoogte dan ik maar ik snap de functies van voedingsstoffen... het is dus eerder dat ik gefascineerd ben door zulke mensen dan dat ik echt zo wil leven...

En ja, met ons stereotype beeld van een "gezond iemand" zie je inderdaad eerder een gespierd iemand dan deze ultrarunner, maar hij heeft wel enkele goede punten om aan te geven dat wij als mens van nature niet bedoeld zijn om bovengemiddeld gespierd te zijn.

Ik begrijp je hele redenatie, maar onze uitgangspunten zijn anders. Jij baseert je op aanwezige wetenschappelijke kennis (die ik zelf ook gewoon grotendeels zo niet geheel voor waar aanneem), maar ik zie hier mensen die die wetenschap debunken. En nee, ik heb geen flauw idee hoe ze het doen, maar ik vind het interessant.

Check ook een keer de film Big river man (!!!!!!) gaat over een dikke alcoholist die in een paar weken de amazone afzwemt (docu, geen fictie). Lijkt ook onverklaarbaar. Maar hij doet het, terwijl hij wodka drinkt, puur op mentaal.

uiteraard zijn voedingswetenschappen gewoon legit, maar de uitzonderingen mogen ook niet worden vergeten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Henne-C
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 652
Reputatie : -44
Registratiedatum : 14-04-13
Leeftijd : 28

Fitness en voeding - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 20:14

Sowieso ben je kankerdom om dat soort dingen te kopen als je voor de rest nog niet gesetlled bent als Miss Duygu en Excellent. Je moet eerst een plan hebben voordat je dat soort dingen koopt als een trouwring.
Terug naar boven Ga naar beneden
Klopdokter
Akra
Akra



Aantal berichten : 66
Reputatie : 3
Registratiedatum : 23-01-12

Fitness en voeding - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 20:19

Henne-C schreef:
Dus kloppi zn vriendin he, weet dat ik haar bal als jij je weg scheert. Get it?

exzj
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Fitness en voeding - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 20:23

Jodenkoek schreef:
Aight ik krijg dus geen antwoord Crying or Very sad . Kan ik 3x per week een full body workout doen of niet?

Ligt aan de intensiteit, welke oefeningen je pakt, hoeveel rust

EN


EN



EN


je voeding... anders kan niemand voor je zeggen of je wel of niet (snel) genoeg herstelt

Citaat :
En die poeder is kk duur eigenlijk, ik zou bijna elke maand een pot moeten kopen van 35eu. Ik ben dus van plan om alleen nog maar NA de workout een schepje te nemen en vantevoren gewoon elke keer (donkerbruin)brood met kipfilet te eten. Maar hoeveel proteinen zit er in 1 plakje dan? Dat staat er niet op volgens mij

Je moet ook geen commercieel merk kopen pannekoek

en hoezo zou die snel op zijn? ligt helemaal aan je serving size
die je niet kan bepalen als je geen idee hebt hoeveel eiwit je uit die shake moet halen
Terug naar boven Ga naar beneden
Klopdokter
Akra
Akra



Aantal berichten : 66
Reputatie : 3
Registratiedatum : 23-01-12

Fitness en voeding - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 20:23

@nick trailerlinkje: https://www.youtube.com/watch?v=-_meUk335Ew
Terug naar boven Ga naar beneden
JohanDerksenJr
Geen leven
Geen leven
JohanDerksenJr


Aantal berichten : 697
Reputatie : 96
Registratiedatum : 24-07-11
Woonplaats : hoi

Fitness en voeding - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 20:28

@ Jodenkoek


Ik adviseer vanuit mijn eigen ervaring om het te splitten
dag 1: bijv. Borst biceps
dag 2: rug triceps
dag 3: schouders benen

ik zelf train 4x per week, maar zo doe ik het ook wel ongeveer. Voor mij werkt dit beter, omdat ik dan voor mij gevoel meer uit een workout kan halen, als dat ik 3x per week alle spiergroepen train.

Nogmaals, voor iedereen is het anders, maar voor mij werkt het het beste om het te verdelen, ik train samen met nog een paar gasten een daarvan is wereldkampioen bodybuilding (Ik haal al mn kennis bij hem vandaan) en voor ons allemaal werkt dat het beste.

Misschien dat dit ook voor jou helpt.

En wat betreft voeding kan je heelveel vinden op dat forum waarvan ik een link zag een paar posts terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Fitness en voeding - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 3 Icon_minitimedi 11 jun 2013 - 20:33

JohanDerksenJr schreef:
@ Jodenkoek


Ik adviseer vanuit mijn eigen ervaring om het te splitten
dag 1: bijv. Borst biceps
dag 2: rug triceps
dag 3: schouders benen

ik zelf train 4x per week, maar zo doe ik het ook wel ongeveer. Voor mij werkt dit beter, omdat ik dan voor mij gevoel meer uit een workout kan halen, als dat ik 3x per week alle spiergroepen train.

Nogmaals, voor iedereen is het anders, maar voor mij werkt het het beste om het te verdelen, ik train samen met nog een paar gasten een daarvan is wereldkampioen bodybuilding (Ik haal al mn kennis bij hem vandaan) en voor ons allemaal werkt dat het beste.

Misschien dat dit ook voor jou helpt.

En wat betreft voeding kan je heelveel vinden op dat forum waarvan ik een link zag een paar posts terug.

Hier twijfel ik dus ook over.
Ik heb het namelijk erg goed uitgezocht en er wordt overal gezegd dat bij beginners fullbody voor veel meer progressie zorgt. Maar split lijkt me eigenlijk veel fijner omdat je dan 1 spiergroep veel harder traint wat dus veel meer voor mij een workout is zegmaar
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Fitness en voeding - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fitness en voeding
Terug naar boven 
Pagina 3 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Brandwerk - Voeding Voor De Geest
» Nieuw subforum: voeding, gezondheid en sport

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Voeding, Gezondheid en Sport-
Ga naar: