Battleraps
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Nederlandstalige en Engelstalige rapbattles.
 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Fitness en voeding

Ga naar beneden 
+20
Joop
JohanBertens
Cassis
RJ
Nicky Bobs
AGIE
NiggehvanAlmere
Johan
Krae
master
Bokkepob
Nick Vayne
furr
reetkever
piraat013
Klopdokter
Henne-C
Jaap
JohanDerksenJr
Jodenkoek
24 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Fitness en voeding - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 6 Icon_minitimedo 13 jun 2013 - 14:15

Citaat :
Hij kan ook gewoon naar sportschool gaan en met een personal trainer gaan trainen..



Fitness en voeding - Pagina 6 7y7zv3t
Terug naar boven Ga naar beneden
Jodenkoek
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1358
Reputatie : 151
Registratiedatum : 07-07-11

Fitness en voeding - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 6 Icon_minitimedo 13 jun 2013 - 14:51

AGIE schreef:
Omdat t Nick al die shit via internet moet doen (denk ik) en Jodenkoek t niet gaat begrijpen en telkens met vragen gaat komen.
Hij kan ook gewoon naar sportschool gaan en met een personal trainer gaan trainen..
Zegt je precies wat je moet doen, waar je aan moet houden, wat je gaat drinken/eten etc.

Ik ga dit ook doen, maar ik hoef dan niet te betalen, ik begin volgende week lijpe1
(kennis van me helpt gozers ook met trainen)




Ik heb ook al met een personal trainer afgesproken op dinsdag (gratis), maar die gaat echt geen persoonlijk voedingsschema  voor me samenstellen, die legt me gewoon uit welke oefeningen ik moet doen. En ja als Nick er tijd in steekt om voor mij een goed schema naar maat te maken, waarom zou ik hem er niet voor betalen? Die nigga heeft ook betere dingen te doen met z'n tijd.

Maar opzich kan je al die informatie gewoon online vinden alleen moet je wel ff wat tijd steken in je research. Ik ga me ook aanmelden op een fitnessforum en ze kunnen me daar vast wel verder helpen. En dan m'n eigen schema samenstellen, zodra die af is drop ik hem wel hier en gaan we kijken wat Nick ervan vindt.

ait trainen ait
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Fitness en voeding - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 6 Icon_minitimedo 13 jun 2013 - 15:08

No offence maar jodenkoek als je voor een schema gaat betalen zou ik iets professioneler zoeken, genoeg te vinden op internet.


Nick hoezo ben je eigenlijk niet kk gespierd je ziet t toch helemaal niet zo bij jou dat je traint? niet vervelend bedoelt verder hoor. (dit heeft overigens niks te maken met het feit dat je voedingsschemas maakt, ik ben er wel van overtuigd dat je dat kan)
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Fitness en voeding - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 6 Icon_minitimedo 13 jun 2013 - 15:45

Johan ik weet dat je redelijk ingelezen bent en je dus gewoon trollt

of je bent echt kkdom.. no offence man


Citaat :
Ik heb ook al met een personal trainer afgesproken op dinsdag (gratis), maar die gaat echt geen persoonlijk voedingsschema  voor me samenstellen, die legt me gewoon uit welke oefeningen ik moet doen. 



Het probleem met PT's is dat ze dat juist wel willen doen, maar er totaal geen verstand van hebben.
PT-opleiding is erg vergelijkbaar met gymleraar worden.

Ze leren je ook de meeste oefeningen slecht aan (bv 90graden squats) omdat je mensen hebt die stoer extra veel gewicht pakken en bij een blessure dan wijzen naar de PT/sportschool omdat die het ze zo geleerd heeft.

Maar bij 90graden squats (als voorbeeld dus) loop je JUIST meer kans op blessures. Niet slecht bedoeld van hun natuurlijk, ze weten meestal gewoon niet beter.

Citaat :
Maar opzich kan je al die informatie gewoon online vinden alleen moet je wel ff wat tijd steken in je research. Ik ga me ook aanmelden op een fitnessforum en ze kunnen me daar vast wel verder helpen.



Het ding met fitnessfora is dat er meestal 'Voedingscentrum-volk' zit en verder weinig verstand hebben van bvb spieropbouw. Voedingscentrum moet je dus echt nooit naar luisteren (gratis tip ait).

Daar staan dan BB-fora tegenover die vaak juist meer competitie-gericht zijn en bvb niet echt op gezondheid ed letten. (Uitzonderingen daargelaten)


Succes iig! Mocht je hulp willen/nodig hebben pm ait
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Fitness en voeding - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 6 Icon_minitimedo 13 jun 2013 - 15:57

franstroll
Terug naar boven Ga naar beneden
Cassis
Kanker Kehba
Kanker Kehba



Aantal berichten : 29
Reputatie : -1
Registratiedatum : 19-05-13

Fitness en voeding - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 6 Icon_minitimedo 13 jun 2013 - 15:59

Nick Vayne schreef:
Citaat :
Hij kan ook gewoon naar sportschool gaan en met een personal trainer gaan trainen..







Fitness en voeding - Pagina 6 7y7zv3t



lol!

Maar veel PTers kunnen een goed voedingsschema maken waarmee je prima resultaten mee boekt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Fitness en voeding - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 6 Icon_minitimedo 13 jun 2013 - 16:08

Dan kunnen ze zeker, want op het begin boek je altijd vooruitgang (beginnersgains)

Het is juist de kunst daar zoveel mogelijk uit te halen

en een PT gaat er niet dieper op in om een schema te personaliseren dmv lengte, leeftijd, gewicht, lichaamstype, doel, andere sport, school etc

Dat zijn dingen waar je allemaal rekening mee moet houden. 'Doel' vooral!
Terug naar boven Ga naar beneden
Henne-C
Geen leven
Geen leven



Aantal berichten : 652
Reputatie : -44
Registratiedatum : 14-04-13
Leeftijd : 28

Fitness en voeding - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 6 Icon_minitimedo 13 jun 2013 - 16:09

Nick ik ga je klappen bij HB
Terug naar boven Ga naar beneden
Cassis
Kanker Kehba
Kanker Kehba



Aantal berichten : 29
Reputatie : -1
Registratiedatum : 19-05-13

Fitness en voeding - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 6 Icon_minitimedo 13 jun 2013 - 16:26

@Nick Klopt, die schema's zijn vaak niet heel doordacht. Wat is jouw huidige doel?
Terug naar boven Ga naar beneden
RJ
Geen leven
Geen leven
RJ


Aantal berichten : 680
Reputatie : 30
Registratiedatum : 17-04-12

Fitness en voeding - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 6 Icon_minitimedo 13 jun 2013 - 16:53

Cassis schreef:
@Nick Klopt, die schema's zijn vaak niet heel doordacht. Wat is jouw huidige doel?
Nick zn schema's zijn anders ook niet heel doordacht hoor

sse what u did there
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Fitness en voeding - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 6 Icon_minitimedo 13 jun 2013 - 18:00

RJ schreef:
Cassis schreef:
@Nick Klopt, die schema's zijn vaak niet heel doordacht. Wat is jouw huidige doel?


Nick zn schema's zijn anders ook niet heel doordacht hoor

sse what u did there

cal2
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
JohanBertens
Kanker Kehba
Kanker Kehba
JohanBertens


Aantal berichten : 24
Reputatie : 1
Registratiedatum : 06-06-13
Woonplaats : Notre-Dame

Fitness en voeding - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 6 Icon_minitimedo 13 jun 2013 - 19:03

Fitness en voeding - Pagina 6 Fairy-fantasy-23299955-387-463
Terug naar boven Ga naar beneden
Joop
Akra
Akra
Joop


Aantal berichten : 147
Reputatie : 11
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Katwijk

Fitness en voeding - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 6 Icon_minitimevr 14 jun 2013 - 15:44

Fuk trainen ik ben 25 kilo afgevallen door Feesten en me werk! 7/8 uur hakken is een goeie sport. En niet gelijk speculeren over drugs.. Die tijd ben ik allang voorbij nuchter feesten is 10 x vetter! Maar ben wel stiekem beetje op gaan lette wat ik eet. Huidig gewicht is 85 kilo voor 1.80
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick Vayne
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND
Nick Vayne


Aantal berichten : 3403
Reputatie : 749
Registratiedatum : 11-04-12

Fitness en voeding - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 6 Icon_minitimevr 14 jun 2013 - 16:27

Gewicht verliezen is ook niet moeilijk, makkelijker dan aankomen zelfs

Het punt is alleen dat die 25 kilo voor het grootste gedeelte uit spiermassa bestaat die je lichaam heeft opgevreten
Terug naar boven Ga naar beneden
Joop
Akra
Akra
Joop


Aantal berichten : 147
Reputatie : 11
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Katwijk

Fitness en voeding - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 6 Icon_minitimevr 14 jun 2013 - 16:35

Ik denk dat je eigenlijk moet weten hoe ik eruit zie maar heb niet echt foto bij de hand. Ik heb bestwel spiermassa trainend werk, en ik eet daarnaast goed aan eiwitten. Ik ben breder geworden dan dat ik was en ik durf wel een beetje te spreken van lichaam op t moment. Ik heb alleen totaal niet de tijd om te trainen.
Terug naar boven Ga naar beneden
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Fitness en voeding - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 6 Icon_minitimevr 14 jun 2013 - 16:48

Zoveel dingen laten voor gespierd lichaam..smh
Je leeft maar 1 x gewoon genieten
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Fitness en voeding - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 6 Icon_minitimevr 14 jun 2013 - 16:49

nick ik train ook niet te zwaar... ik wil niet meteen als bodybuilder er uit zien hoor
Terug naar boven Ga naar beneden
Joop
Akra
Akra
Joop


Aantal berichten : 147
Reputatie : 11
Registratiedatum : 13-08-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Katwijk

Fitness en voeding - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 6 Icon_minitimevr 14 jun 2013 - 17:18

Ik doe alles wat ik leuk vind, die 25 kilo was nooit me intentie en t is gewoon gebeurd het eten is bijna hetzelfde alleen let gewoon goed op op wat voor vlees ik eet, me ma kookt dagelijks hollandse pot/groentes dus aan die vitamine kom ik wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
AGIE
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
AGIE


Aantal berichten : 2684
Reputatie : 299
Registratiedatum : 30-06-11
Leeftijd : 31

Fitness en voeding - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 6 Icon_minitimevr 14 jun 2013 - 18:46

Ik ben 1.84 lang en 90 key's bigr
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/TheMasterlyk70
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Fitness en voeding - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 6 Icon_minitimevr 14 jun 2013 - 19:10

5 gram wordt een kiloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Terug naar boven Ga naar beneden
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Fitness en voeding - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 6 Icon_minitimezo 16 jun 2013 - 21:31

Nick post je stats eens van de oefeningen die je doet/deed
Terug naar boven Ga naar beneden
reetkever
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 2239
Reputatie : 154
Registratiedatum : 27-07-11
Woonplaats : Amsterdam Zuid

Fitness en voeding - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 6 Icon_minitimezo 16 jun 2013 - 21:46

nick is 70 str man hahahaha HOUOPPP DOM DOM DOMMMMMMMM
Terug naar boven Ga naar beneden
http://...
master
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz
master


Aantal berichten : 1862
Reputatie : 325
Registratiedatum : 11-10-11

Fitness en voeding - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 6 Icon_minitimedo 20 jun 2013 - 13:50

Eetschema:

8 uur: broodje appelstroop en 2 broodjes met alleen de eiwit van een ei
10 uur: 2 broodjes met kipfilet ong pakje kipfilet plakjes
12 uur: ben ik nog niet uit. Zou 500 gr kwark kunnen zijn dunno yet
14 uur: groene appel, blauwe bessen of grapefruit
Avondeten: rijst met soepgroente en kipfilet gegrild zonder boter en zout dus
19;00 250gr kwark
21:00 250gr kwark

Dit schema is solide
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaap
TOP TIER FORUM LEGEND
TOP TIER FORUM LEGEND



Aantal berichten : 12066
Reputatie : 1331
Registratiedatum : 29-06-11

Fitness en voeding - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 6 Icon_minitimedo 20 jun 2013 - 13:51

Ok.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://battleraps.actieforum.com
Johan
Forumveteraan jwz
Forumveteraan jwz



Aantal berichten : 1308
Reputatie : 190
Registratiedatum : 29-10-11

Fitness en voeding - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 6 Icon_minitimeza 29 jun 2013 - 1:11

Ik heb besloten nu ik vakantie heb echt een voedingsschema te gaan volgen. ai swag discipline ieks


Daarnaast Nick, ik doe nu fullbody en weet dat dat vor beginners beter is maar nu ik vakantie heb wil ik wel vaker trainen eigenlijk. Wat zal ik nu doen, split of gewoon dit houden oid? ik heb genoeg tijd om bij wijze van spreken elke dag te trainen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Fitness en voeding - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fitness en voeding   Fitness en voeding - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fitness en voeding
Terug naar boven 
Pagina 6 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Brandwerk - Voeding Voor De Geest
» Nieuw subforum: voeding, gezondheid en sport

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Battleraps :: Algemeen :: Voeding, Gezondheid en Sport-
Ga naar: